renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Petr_J
Vloženo 5.10.2019
Aktualizováno 13.10.2019
Zobrazeno 861x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10


Vloženo: 08.03.2020, Uskutečněno: 20.02.2020, Zhlédnuto: 19x


Motorku jsem koupil s tail tidy úpravou, která byla provedená z velké části podomácku a po italsku . Na oko to při pohledu z dálky nevypadalo zle, ale technicky to nebyl moc povedený bastl. Při koupi jsem to neřešil, protože jsem k motorce dostal původní příslušenství i s výfuky.
Neoriginální podsedlový plast byl přišroubován jen dvěma šrouby vpředu dole a na něm byly přes kombinaci části univerzálního držáku SPZ (předpokládám) a ohnutých plíšků přichycené blinkry a podložka SPZ. Vzadu nahoře pak plast spočíval celou vahou na zadním světle, do kterého už se působením vibrací začínal zabrušovat (viz 1. foto).
Provedl jsem takovou úpravu, aby byl držák přišroubovaný přímo k rámu pod sedlem jako původní držák SPZ (4x šroub M8). Také jsem vrátil originální podsedlový plast, který má proti náhradnímu několik výhod - přesně sedí a pevně drží, neodírá světlo, lépe lícuje s krovkou a má odrazku. Na druhou stranu je vyšší, což je trochu komplikace, protože jsem nevymyslel žádné elegantní řešení, jak zachovat blinkry nad výfuky. Začal jsem uchycením výfuků ve vyšší poloze, zhruba na úrovni koncového světla. Tím pádem nejsou vidět šrouby na objímkách výfuků, protože jsou schované pod kapotou. Přes zimu jsem tedy kreslil a stříhal, vrtal a ohýbal hliníkový plech do té doby, než jsem byl s výsledkem jakž takž spokojený. Výsledný výrobek je z 2mm nerez oceli, která je otryskaná a nalakovaná komaxitem, takže by měla přežít zbytek motorky i mě.
První jízda proběhla 22.2.2020 a nic neupadlo, takže si troufnu prohlásit to za úspěch

Hodnocení (0x):

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.

Nejnovější záznamy v deníku
  • Že by highsider?

    Přihodil se mi zajímavý zážitek. V docela malé rychlosti mi v křižovatce proklouzlo zadní kolo a ani nevím jak - chytlo se a sbíral jsem se ze země před motorkou, protože mě katapultovala přímo na obrubník. Odpovídá to m

    Typ: Havárie
    Vloženo: 04.10.2020
    Uskutečněno: 04.10.2020
    Komentářů: 4x
  • Nové pneu

    Plánoval jsem nové pneu na příští sezónu, ale defekt výměnu urychlil. Nečekaně jsem se musel svézt odtahovkou poté, co jsem ráno přijel do práce, ale odpoledne bylo prázdné zadní kolo. Měním z Metzelerů Sportec M5 Int

    Typ: Oprava
    Vloženo: 29.09.2020
    Uskutečněno: 16.09.2020
    Komentářů: 2x


TOPlist