renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda PCX 150 (2015)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Gagina
Vloženo 8.5.2015
Aktualizováno 28.8.2015
Zobrazeno 3 420x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Na "stará" kolena nový mazlík.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Auto Jarov (Praha 3-Žižkov) - Korektní jednání vedoucího prodeje, vše vyřízeno během chvilky, předvedeno, vysvětleno, pojištěno.

První dojmy - Po mém rozhodnutí, že toto je ten pravý stroj pro mě zkušební jízda na Motosalónu v Praze a super.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho, kdo se chce bez problémů pohybovat po městě a nebrzdit provoz a pro někoho, kdo se chce o víkendu projet okolo komína :-)

Doplňky na motorce - Zatím držák navigace, reflexní proužky na ráfky, samolepky "hondí křídla", CNC nastavitelné zalamovací páčky

Recenze

Po dlouhém vybírání a rozhodování, zda jít po dlouhých letech neježdění do klasické motorky nebo skútru to zatím vyhrál skútr a protože vlastním neomezený řidičák, tak po dlouhém vybírání padla volba na PCX 150, jelikož jsem prcek a potřebuji něco z čeho dosáhnu na zem a udržím a nebudu se při každém zastavení válet . Hodně se mi líbil i ten sportovní jakoby vzhled klasické motorky. Třeba časem dojde i na ni. Zatím zajíždím po městě a kratší výlety okolo Prahy. Vzhledem k mému věku již mám pud sebezáchovy, takže to nehoním, po městě se za každou cenu nervu mezi auta, abych ušetřila několik minut, prostě se spíše kochám, ale jako brzda provozu se necítím. Lítá to celkem slušně, když se chce..Venku z města už je to horší. Zatím je v záběhu, tak za to nechci extrémně tahat, ale ono už stejně okolo 70 km/hod to začne docela plavat a mám toho plné brejle a taky docela fouká( ale to si každý, kdo chce, může vyřešit větším plexem). Takže na větší silnici volím jen kratší přejezdy a spíš to plácám od vsi ke vsi. A to je po zimě velký zážitek, sem tam se člověk díře nevyhne, jak je to nové, tak je to o prd... Ale dá se, kdo bude chtít cestovat a jezdit, tak zvolí něco jiného...Mě vyhovuje, že mám něco lehkého do města a nemusím se bát vyjet na kratší výlet. Brzdy brzdí pěkně, vyzkoušeny už i při drobné "krizovce", když to pán přede mnou při sjezdu z kopce zašlápl a jal se bez blinkru odbočovat někam na dvorek. Skútr stál skoro na fleku bez nějaké tendence jít do smyku nebo mě vyhodit ze sedla. Spíš jsem se modlila, aby mě nesundal pán v dodávce, co se mi celou dobu vytrvale lepil na zadek. Ovladatelnost v pohodě, do zatáček jde pěkně. Zatím vychytávám začátečnické mouchy, ale ve štychu mě nenechal a dokáže odpustit i drobné chyby třeba v podobě špatné akcelerace a špatném najetí zatáčky. Prostě žádný učený z nebe nespadl. Spotřeba ukazuje 2,1 l / 100 km při trvale zapnutém systému Idle Stop. V úložném prostoru je místa dost, vleze se velká jet přilba, velký řetěz, antipich, batoh s věcmi + něco dalšího menšího, na cestu do práce ideální. Zatím toho moc naježděno nemám, až bude víc zkušeností, tak se ráda zase podělím, takže tolik na začátek

Srpen 2015
Tak najeto cca 1300 km, po prvním servise,vše O.K., bez chybičky. Jízdu si po záběhu užívám čím dál tím víc, protože už se nemusím tolik soustředit, jak a kolik jedu - tedy pokud mi to omezovač dovolí . Ale většinou na kochačku - ono to ani jinak nejde ...Ve městě super, plechovkáři čumí, co se jim to na semaforech mihlo kolem auta . Skvělá ovladatelnost, brzdy dostačující i tlumiče už si tak nějak sedly. Jako prcek oceňuji jeho malou váhu a tudíž i pro ženskou bezproblémovou ovladatelnost i na místě. A na špičkách už taky při zastavení nestojím, vypadá to fakt legračně, takže jsem se to naučila klopit na jednu nohu. Hodně ráda si i vyjedu po okolí Prahy, hlavně Kokořínsko po okreskách je ideální, na "větší" silnici taky vjedu, ale spíš na kratší vzdálenost, nebaví mě motor honit do extrému a ani to není moc pohodlné ve větší rychlosti už skútr "plave" a jsou plné ruce práce. Zatáčky jsou lepší a ty si hodně užívám, pořád se je co učit.. A hlavně je důležité mít oči neustále na všechny strany, protože fakt není jednoho dne, aby mě někdo nechtěl sundat . Zatím jeto bez spolujezdce, doma mi bylo řečeno, že na to nesednou - nevím,co tím chtěli říct, ale jsem i ráda. Spotřeba se ustálila na 2,4 l / 100 km, ale já na spotřebu fakt nejezdím ani v autě. Takže podle nálady, ale spíš ostřeji, ale pořád v mezích bezpečnosti, není mi už - náct, ani -cet . Ale stejně mě asi časem čeká posun k motorce, na delší ježdění to bude pohodlnější i vzhledem k většímu výkonu, ale moji "Blaženu" si do města určitě nechám, nemá chybu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LiborK
LiborK napsal 26.03.16 v 13:39 10b.

Nafoukni Bláže gumy, pak plavat nebude .

Boro65
Boro65 napsal 13.05.15 v 01:43

Gagina
Gagina napsal 12.05.15 v 16:44

Díky všem za komenty a doufám, že se sejdeme na Skútr šnůře. Přeji všem hodně šťastných kiláků bez nehod a poruch

ThomsonMotorson
ThomsonMotorson napsal 12.05.15 v 10:51

Loni jsem taky "zariskoval" a koupil maxíka Hondu SW600. Musím říct, že mě jízda na něm ještě nepřestala bavit. Ona ta stopade nebude takový letadlo, jak Silvouš, ale určitě to není uječený pade. At se Ti jezdí bezpečně, užívej jízdu a pevnou stopu..
Za mě větší scootery, velké překvapení. Manželka je spokojená taky, protože jezdíme spolem..
Klidný léto

Palo2
Palo2 napsal 11.05.15 v 23:27

Mila Gagino,never tomu,ze je to stroj na ježdění okolo komína.Mám zde v UH dva kámose,vlastni přesné tento stroj,dokonce i v teto barvě a pravé přes tyto dva statní svátky si na peeiksech strihli trip do Černé Hory a na kraj Albánie,bratru necelých 3.000 kilometru,...Přejí Ti mnoho šťastných km a spokojenosti,Hinda je Honda,sam mám mj.předchůdce PCX Hindu Dylan a za 10 let provozu po 20.000 km minimum servisu a žádná závada,takže pro me je Honda jasná volba ve všech ohledech.S pozdravem Pavel

Více komentářů



TOPlist