na skůtr je nečekaně živej celku aj pohodlnej a hlavně krásnej a snadno ovladatelnej
Motorka koupena od FIRMA:HONDA Pardubice (Pardubice) - seriozní jednání
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Generic Zion 125: spotřeba a je hrozně líná
První dojmy - tak první dojem z jízdy byl takovej čudnej, protože sem nikdy dříve na skůtru nejezdil až po 2 - 3 kilákách sem si tak nějak zvykl a už mi ani šaltrpáka ani spojka nechybí, a proto je pro mě každá kochačka krajinou slastí.
Motorku bych doporučil pro - těm kteří chcou levně cestovat do práce nebo pro takové pohodáře jako sem já
Doplňky na motorce - vyšší plexy, kufr Givi , malossi multivar 2000, karbonovej laděný výfuk leo vince
Recenze
PCX 150 sem si vybral hlavně kvůli úspornosti a ceně. Moc zkušeností s PCX zatím nemám, ale jízda je ovladatelností podobná jízdnímu kolu. Motor má parádní zátah už od spodu a kopce mu nedělají vůbec žádnej problém, ale to ještě sem nejel se spolujezdcem. Úložný prostor pod sedlem pojme integrálu a batoh. Spotřeba je super zatím sem měl nejvyšší spotřebu 2,3l / 100 km a co se týče poruch? U funglovky by to bylo docela smutný kdyby nějaká porucha nastala.
PCX je králem městského provozu, ale skvěle se hodí i na výlety po okreskách a nějakou tu polňačku to taky přejede. Po 1000 km jsem jel na garančku kde mi seřídili ventily, upravili volnoběžné otáčky a vyměnili olej. Najel sem na Béďovi už 1600 km a zdá se mi že jezdí den ode dne líp a líp. Ideální cestovní rychlost je do 90 km / h pak už se mi ten zvuk nějak nelíbí. Jízda ve dvou znamená v kopci o 10 km / h níž což neni tak zlý ani na pohodlí si nestěžoval.
Po roce najeto 17 000 poslední garanční prohlídka za mnou ventile se opět ani nehli jak sem zjistil. skútr sem doplnil variátorem malossi multivar 2000. Chování motoru se úplně změnilo v malé rychlosti má motor velké otáčky ( cca do 65 km /h ) potom se otáčky snižují ale stroj je mnohem pružnějsí než u originálu. Dříve byla maximální rychlost nějakých 114 km/h pak se ozval omezovač otáček. Nyní je tomu jinak při předjíždění klaďáku sem dosáhl rychlosti 130 km/ h a motor si šlapal celkem v nižších otáčkách ale už nezrychloval. Na 2. Stranu to zrychlilo nezvykle rychle ale přiznávám že v městské rychlosti je to nepatrně línější nebo stejné jako u originálního variátoru jen to žene vyšší otáčky a celkový zrychlení je plynulé. První dojem byl takový všelijaký po několika kilometrech sem teprve pochopil, že mu vyhovujou silnice 1. a 2. Třídy a že zrychlení je plynulé od 0 do 120 tento variátor bych doporučil spíš na cestování než do města.
Laděný lauf leo vince carbon no krásný zvuk ale jen s homologační vložkou, bez ní je člověk po chvilce hluchý. Asi po 1500 km praskl svár na svodu před kuželem . Vyřešeno zavařením nerezovou elektrodou. Opravdu stroji dodává výjimečnost, neboť sousedy dokáže bezpečně naštvat za to ručím. To největší mínus je že nesmím moc klopit na pravou stranu protože svod je velmi nízko. Pro mě je to trest odnětí svobody
Je to kram nekupovat
supr maxík gratulejšn
Krasavec a gratuluju dalšímu majiteli, ať jezdí ! Jinak k lahváčům, na fotce vidím, že nová generace má jiné dno kufru, tak to budou asi ty 2 píva Ale to se dá pořešit spolujezdcem, do každé ruky jednu a je po problému
Poruchy nebudou. Je to Honda
Luxusní záležitost ve své třídě. Ať dobře slouží