PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PetrA3
Vloženo 26.3.2015
Aktualizováno 26.3.2015
Zobrazeno 863x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Moje první motorka, když nepočítám trialky a skůtra Kymco 50 , verze s ABS což jsem ocenil, koupeno od soukromníka v Praze, který byl druhým majitelem.

První dojmy - První dojmy z mé první motorky byly dost strašidelné a dá se říct, že když jsem slyšel poprvé její zvuk při nastartování v betonové garáži ještě u prodávajícího, chtěl jsem od koupě cuknout, protože jsem dostal trochu strach, jestli to neni na začátek opravdu moc. Po pár kilometrech ale naprostá pohoda a jsem rád, že jsem jí tenkrát koupil.

Motorku bych doporučil pro - Začátečníkům, co to maj v hlavě srovnaný a i pokročilým.

Recenze

Přiznávám, že k motorkám jsem nikdy neměl extra vztah, líbilo se mi to, ale zkušenosti s nimi nulové, hlavně kvuli absenci řidičáku. Na stranu druhou jsem po nich vždy jsem trošku pošilhával... Jednoho dne jsem viděl na koupališti stát právě posledního Horneta a tam jsem si řekl, že je asi potřeba se sebou začít něco dělat a zainvestovat do řidičáku, oblečení a motorky. Prostě jsem od něj nemohl odtrhnout oči a musel ho mít... A tak jsem hledal, až jsem našel, dva měsíce před řidičákem, na podzim, už bydlel v garáži. Po několika okouknutých kouscích jsem nakonec podlehl bílé perleti z roku 2009, s ABS, najetými 11000km...

Hornet tedy byl kupovaný povrchně hlavně kvuli designu Prvních pár tisíc kilometrů jsem tak najezdil s pořádným respektem a pokorou a čekal jestli mě to bude vůbec bavit, teprve po 5000km jsem si začal trošku věřit, vytáčet motor nad 7000 otáček a víc apod Motor je vůbec asi hlavní přednost ( a zároven i nevýhoda pro jeho bezemočnost ) týhle motorky, má lineární zátah bez vibrací, s krásným sériovým zvukem a právě díky němu bych se nebál motorku doporučit jak začátečníkům, protože je to opravdu hodná motorka, do 5000 ot. to jede vlastně dostatečně pro běžný provoz, potom se to začíná zvedat a někde mezi 10 000 až omezovačem je už peklo, jestli někdo řiká, že to nejede, tak bych chtěl vidět, jak jezdí, protože si myslim, že u nás je jen pár lidí, co umí tenhle výkon využít, navíc v provozu, kam je tahle motorka určená...

Na Hornetu jsem si za krátkou dobu udělal takovou závislost, že mi sloužil v podstatě jako hlavní dopravní prostředek, když jsem s ní najel během necelého roku 14 000km a během kterých jsem ho dostal relativně do ruky, za což ale asi může má ( byt špatná ) trialová minulost a v podstatě denní ježdění...

Dost jsem s ním i cestoval, několikrát jsem byl v alpách, kde při přesunech nebyl velký problém najet i 550km za den. Jediným problémem byl vítr na dálnici, ochrana proti jiným naháčům skoro žádná a i 140kmh a mých 184cm mě po chvilce vadilo, takže dálnicím jsem se snažil vždy vyhýbat. Měl jsem na začátku větrný štítek, ale posílal vítr přímo na helmu což bylo horší než bez něj.

Spotřeba se při mých začátcích pohybovala nejdřív kolem 3,8 litru :D Skončila někde na 5 litrech v průměru.

Jediný co bych vytknul, tak možná zbytečně dlouhé převody, baví mě řadit a přecijenom, když odjete skoro celý Grossglockner na dvojku od 30 do 140kmh nebo kolik to jelo, je to trochu nuda jak s nějakým elektrickým autem...

Naopak vychválit musím spolehlivost a celkovou pevnost motorky, kdy se po mých 14000km chovala stejně jako při koupi, nikde žádný pazvuky, nezapadávající kvalty, dokonce i brzdy komplet původní... Měnil jsem tak pouze olej a pneu a to je silnej argument pro některé kupující...

S Hornetem jsem byl opravdu spokojený, akorát že člověk se mění, se zkušenostmi se začíná více profilovat a tak je třeba jít dál

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist