Moje první velko-malá motorka, takovej nezákeřnej dvouvál se zajimavým ufo vzhledem.
Výška jezdce: 183 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CB 600F Hornet: důvod neuveden
Yamaha FZ6 N: důvod neuveden
Suzuki SV 650S: důvod neuveden
První dojmy - První dojmy byly v autoškole, protože tam jsem na ní seděl poprvé, ale koho zajímá autoškola že... Zatím jsem s ní najel všehovšudy tak 5km (projížďka před koupí a z garáže do mé garáže).A první dojmy? Byla mi zima :D ale mám takový pocit, že to nebylo tou motorkou ale tou větrovkou v které jsem jel (no a že bylo 11.1 a trochu sněžilo, tak tomu taky na teplotě moc nepřidalo). Jinak o tom brutálním zvuku co dělá Leoš Vincek nemá cenu ani psát, to se musí prostě slyšet! :D A tak na zvuk 2V měním radikálně názor!
Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníky, nebo pro ty co hledají menší a obratnější 2V.
Doplňky na motorce - Mini blinkry, padáky, výfuk Leo Vince, štelovaní tuhosti vidle atd.
Recenze
Tak o výběru mé první motorky bych asi raději moc nepsal, jelikož bych o tom mohl napsat knihu (jen pro představu jsem vybíral ze supermota, ostrého endura a silničky a tento výběr tak 10x koloval, tak si to asi (ne)umíte představit). Když už jsem se rozhodl pro silničku (už jsem párkrát drandil na bráchové bandasce), tak jsem vybíral mezi Hornetem a FZ6Nku no a nakonec i po SV650Sku, abych nediskriminoval 2V :D.
Jednou jsem dal hledat (ani nevím proč) ER6N a co tam nevidím...černá káwička v místě bydliště za dobrej peníz se zajímavou výbavou... kdo by se na ní nešel podívat že? Tak jsem se projel, zamiloval a druhý den koupil. Jelikož šlo o ověřený zdroj, tak jsem o stavu nemusel moc pochybovat. Super jednání a ochota při prodeji (zmapovaný každý škrábanec, vada, info, servis...prostě paráda).
První dojmy jsem už popisoval a protože na "normální" vyjížďku teprv čekáme, tak určitě ještě něco sesmolím.
Jinak brzdy brzdí (předek Brembo), světla svítí, blinkry blikají, motor přede a výfuk si bublá. :D
Těď už jen počkat na jaro a opatrně se začít seznamovat.
Edit 1
Než jsem pořádně vyjel, tak proběhl základní servis (ventily, pneu, filtry atd.). Pak jsem si z dlouhé chvíle nalakoval boční plasty a klín pod motorem, protože na ten surovej plast se nedalo koukat...
Ještě jsem tam fláknul zrcátka z novějšího modelu, jednak jsou hezčí a hlavně z nich líp vidím. Dále jsem sundal ty pochybné padáky od Barracudy a dal tam klasiku od Rutana.
Najel jsme už kolem 600km a je to opravdu zábavná a hlavně strašně dobře ovladatelná motorka. Je to 2V, takže si furt musím dávat majzla na to skopávání rychlostí, protože už mi párkrát plaval zadek (meziplyn je nutností :D ). Teď už jen jezdit jezdit a jezdit abych využil alespoň trochu toho potenciálu, který mi ten stroj nabízí.
Edit 2
Tak jsem s Erčou nalítal něco kolem 10k a musím říct že je to fakt zábavná malá potvůrka, na kterou jsme si rychle zvyknul.
Vzal jsem nás i párkrát na okruh do VM abych se něco málo přiučil. Po asi druhé návštěvě okruhu jsem se docela otrkal a Erča tam byla jako ryba ve vodě a tak jsem konečně smazal ty poserpruhy. :D
Edit 3
Je zima a já vymýšlím blbosti, jak jsem psal úplně na začátku, tak jsem vybíral i mezi endurama a když si k tomu přidáte pár projížděk na ostrém enduru, tak vám výjde že to musím prostě prubnout. Bohužel 2 motorky teď mít nemůžu, tak Erču asi budu muset poslat do světa.
Ha, chrudim to se bryo potkáme. Pěknej kousek
Nádherný ,skvěle ovladatelný a živý 2buch se skvělým zvukem už v základu natož z Vinckem Leošů moc rád na něj vzpomínám ...nikdy jsem UFOuna neměl prodávat přijmi 10b s přáním krátké zimy a super kilometrů v sedle do sezóny 2015
Moc pěkná přeji Ti hodně šťastných km. a vždy pohodu na cestách jasných 10 b. koupil jsem ji dceři a líce na ní jak divočák a s laďákem má krásné zvuk mrkni Gabbi10
Díky všem