PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 6N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Gadzi
Vloženo 5.12.2014
Aktualizováno 3.12.2017
Zobrazeno 1 988x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Vyrobena v Japonsku 2008, prodána prvnímu italskému majiteli 2009-najezdil na ní nějakých 22 tis. km, já ji co by svou pvní motorku koupil v bazaru 2013.

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - V 15 letech jsme na fichtlu na jedničku v maximálních otáčkách ujel asi 15 metrů a pak už mi ho karád nepůjčil) a dál dlouho nebylo nic...teď ve 40 letech jsem si udělal řidičák áčko- super dojmy mám z jakékoli motorky--Kawa mě svým zeleným lakem oslovila okamžitě, přečetl jsem si několik pochvalných recenzí, startovala "na prvni", krom drobných škrábanců nejevila žádné známky stavu po větším úrazu, líbil se mi zvuk, posez a brzdy brzdily...jedno svezení kolem komína a nebylo co dál řešit...

Recenze

Zatím jsme spoliu najezdli asi 3500 km, motorka chybu nemá, jezdec by měl jezdit více. Probíhá postupné odbourávání zatím škodlivého pudu sebezáchovy, který mě zatím stále (ale čím dál tím méně) přes ohodlání jet plynule nutí v zatáčce ještě trochu přibrzdit, ztuhnout a koukat se ne tam kam chci jet,ale do pangejtu kam (ne)chci spadnout...I když si o tom člověk stokrát něco přečte, často to dělá furt a furt blbě a ne a ne příjí na to, kde je chyba. Tady bych měl poděkovat Srňovo motoškole a zejména instruktorce Blance, kteří mě ze dne na den posunuli o velký kus dále...No ale zpět k motorce...nemám moc s čím srovnávat, nelze než souhlasit s tím, co se u ní všude píše- dobrá či výborná volba pro začínajícího jezdce. A taky, že si ji lidé kupují jako první motorku, ale pak už nemají důvod si kupovat jinou... potrvzuji. A co se týče jízdy-výkonu má sice ve svých dvou válcích celkem dost, povolenou rychlostí obec na pětku sice projede, ale pak při otočení heftu (nebo přibrždění), má mírný problém to rozdýchat a trochu se zakucká..ale tak od toho je tam řadička, aby se s ní řadilo. Motorka se cítí nejlépe na hladkých okreskách s krátkýma zatáčkama, ouvej mi bývá na dálnici- od 130-140 je to foukání dost otravný, jel jsem chvílii 180, ale nebyl to už vúbec nebyl hezkej pocit.
Napsal bych ještě jako Carlos z Motohousu " výborná na blbnutí", ale to zatím neumim, tak nemůžu posoudit, ale ten potenciál cítím
Na ježdění do práce a po městě ideální. Teda, tady trochu závidim nějaký tý Hondě NCX, že má místo nádrže schránku, nemám cestovatelské ambice a nechci motku prznit kufry, tak vše vozím v batohu na zádech a občas mi to vadí...Ale zase, kterej jinej naháč, krom tý Hondy, do sebe pojme víc než lékárničku. A vůbec práce a cesta do práce je nutné zlo, když se chci bavit, jedu nalehko.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Gadzi
Gadzi napsal 03.12.17 v 22:39

Pro pořádek: léto 2016-ustlali jsme si na v zatáčce na mokru na nějaký klouzavý skvrně či co a protijeoducí auto už němělo kam uhnout, pokud nechtělo skončit v předhradě,tak jí vzalo přes přední kolo...

vopák
vopák napsal 12.03.17 v 08:00 10b.

Parádní mašina..

Gadzi
Gadzi napsal 17.06.15 v 11:08

Na jaře proběhlo pár kosmetických úprav-hlavně nové bambitky od Ixilu,malý zelený padáky od Rutana a hlavně "pupkaní" proužky na ráfky




Corum
Corum napsal 05.01.15 v 15:38

Na tuhle jsem před také dříve koukal, než jsem pořídil tu svojí. Odradilo mě ale to, že na ní nejsou origo plasty a zrcátka jsou taky z nějaké plácačky. A to prodejce v bazaru tvrdil že není padlá.
Ale jsem rád že si stejně kupce našla a doufám že bude sloužit ;)

Hodně šťastných kilometrů!!

RepsolGirl
RepsolGirl napsal 11.12.14 v 09:40 10b.

Zelená je TOP Neboj čím víc budeš jezdit všechno to z Tebe opadne a budete skvělá dvojka! Tak hlavně krátkou zimu a spoustu šťastných km

Více komentářů



TOPlist