PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník xCharlie
Vloženo 22.10.2014
Aktualizováno 5.1.2021
Zobrazeno 1 784x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Skvělá motorka. Za tu cenu, neskutečný, co dokáže Má sice pár chybyček, ale ty se dají vyřešit nějakou tou investicí, nebo se s nima prostě smířit

Více fotografii

Motorka koupena od Herkulos (Bělkovice-Lašťany) - Ochotný pán se super přístupem :)

Výška jezdce: 170 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ6 N: Cena
Suzuki SV 650S: Utáhl mě naháč

První dojmy - První dojem byl úžasný :) Když jsme motorku kupovali, jel jsem na ní jen v garážích. Po týdnu co jsem si ji dovezl a přijela ze servisu, kde se seřizovaly ventily, přetěsňovaly vidle a odlaďovala se na brzdě, jsem poprvé za mokra vyjel. Motorka má neskutečný tah od spodních otáček. Při prvním větší svezení jsem měl rohlík od ucha k uchu a hned jsem věděl, že takhle by to šlo :-)

Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil lidem, kteří hledají motorku, co nestojí moc, není naročná na údržbu a přitom se na tom dá hodně slušně vyblbnout :-) Pro uplné začátečníky asi né moc vhodná, kvuli ucukanějšímu motoru, který by mohl překvapit. Určitě bych se toho ale nebál, stojí to za to :-)

Doplňky na motorce - Širší černá řidítka - originál mi přijdou moc úzká a nejistá. S širšíma řidítkama si připadnu na motorce jistější a motorka je lehčej ovladatelná.
CNC stavitelné páčky - určitě skvělý doplněk, není nad to, když jsou páčky přímo tak jak jsou potřeba
Laděný výfuk Scorpion s homologací (dokoupen dB killer) - pouze s mezisvodem, opraven, převatován.
Plexi štítek z novějších modelů 2005+ - Dodává motorce uplně jiný vzhled. Na starších (2003-2005) modelech není často k vidění. Sehnáno z inzerce za velice příjemnou cenu.
Klín pod motorem v barvě - Motorka vypadá agresivněj, nemá pod motorem tak velkou díru, která vypadá hrozně nepřirozeně.
aTRE - odstranění výkonového omezení 2. a 3. převodového stupně za účelem snížení emisních a hlukových hodnot
Krovka + záslepky madla - dodělávaná grafiky (viz. deník motorky)
Zadní tlumič z Kawasaki ZX-10R - vyměnen za starý originální (viz. deník motorky)
Padací protektory - duralovo/silonové (viz. deník motorky)
Rolny - duralové, stříbrné
Brembo RCS19 - Radiální brzdová pumpa s měnitelným pivot pointek 19x18 - 19x20
Pancéřové hadičky PP Tuning - černé, na zakázku
Arrow Sport výfukové svody - svody s lepší průchodností výfukových plynů.
ShiftingControll 2.2 - quickshifter
Tokico 4 pístek - ze Suzuki SV1000 s adaptérama na upevnění

Recenze

SVčko jsem kupoval po rozšíření řidičáku na 35kW. Bylo na výběr z více motorek, ale tahle mi sedla asi nejvíc Dycky když se nad tím zamyslím, udivuje mě, jak někdo v roce 2004 dokázal udělat tak designově nadčasovou motorku. I přes to, že je poměrně "stará" furt vypadá dobře a jede ještě líp.

Po koupi proběhlo seřízení ventilů, přetěsnění vidlic, odladění řídící jednotky na laděný výfuk s výsledkem nárůstu koní na necelých 80.

Motor ? Je to V2, takže poměrně "ucukaný" motor. Při zavření plynu je brzdná síla poměrně velká, až taková, že při dojíždění ke křižovatce prakticky nebrzdím brzdama. Výkon mu na tuhle kubaturu určitě nezchází, točivý moment je někde kolem 7t ot./min. Na jedničku se staví na zadní, na dvojku při brnknutí do spojky taky.

Podvozek ? V základu nastavitelné jen předpětí, takže není nic moc. Přední tlumiče jsou měkké, při rychlém brždění se vidle potápí až na doraz, při jízdě ve 2 je to až o něco nehezkého. Zadní tlumič to samé, stavitelné jen předpětí, působí hrozně levně. Mohli si na tom borci v Suzuki dat víc záležet a dat tam něco víc na úrovní, protože podvozek je podle mě nejdůležitělší část motorky.

Brzdy ? Poměrně slabé. Brzdný účinek mi přijde hrozně špatně dávkovatelný, nejdřív nebrzdí vůbec, potom teda konečně začne brzdit a dál už nic není. Možná jen tak totální zaseknutí kola.

Motorka je dost obratná a dokonce není problém v zatáčkách stíhat i R6 a GSX-R 750. O rovinkách se samozřejmě bavit nebudeme Na první motorku po 125 je vyhovující, zábavná a jen tak neomrzí.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ORi_SV
ORi_SV napsal 09.09.18 v 22:12 10b.

Tak to je mooooc krásné SV! :) ať slouží :)

Smash
Smash napsal 22.11.17 v 10:15 10b.

Moc pěkná motorka, krásně si ji vylepšuješ. Chválím i obsáhlost profilu a deník

Pajakoci
Pajakoci napsal 21.03.17 v 19:55 10b.

Zdravím, máš tu všechno pěkně napsaný a podtrhují to moc hezký fotky. Chválím.

Emmette
Emmette napsal 14.04.16 v 00:01 10b.

Peknej profil, a pekna sestricka libej se mi ty upravy, to ja premyslim o Brembo pumpe taky

standamz
standamz napsal 07.02.15 v 11:45 10b.

Pěkná motorka a parádní fotky!

Více komentářů



TOPlist