Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | xxxxx |
Podvozek - perfektní odezva hned je cítit když se něco děje. Motor = kladivo obrovský kroutící moment výjezdy ze zatáčky jak když do vás vrazí ze zadu náklaďák. Brzdy - perfektní. Osazení motocyklu kola marchesini, tlumiče wp, tlumič řízení 32 poloh!, zanořování zadního kola, nastavení výšky sedla, výška stupaček - vše je nastavitelné doma - perfektní nářadí od ktm! Uchladí se krásně i při pomalé jízdě. Ergonomie veliké plus!
jízda ve městě, tvrdost motocyklu (jistě se dá upravit, ale nechci pak plavat v zatáčkách) spojka - je třeba vyměnit standartní pružinky za jiné.
Moje úpravy |
akrapovič evo 4, antihoppingová spojka, tmavé plexi, |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | trubkový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | servis ktm vlašim - super ceny - super práce odvedená na tlumičích, ale motorka zašpiněná - zadní pneu od oleje - nahraná špatná mapa na akrapoviče. servis ktm vrbovka - dražšší - hned vědí co je třeba - udělali mi mapu na počkání + pár věcí na víc (je poznat, že ve vrbovce mají větší zkušenost se silničními stroji!) Takže dirt bike do vlašimi silnice do racetoolu :-) |
Sport
Tlumič řízení |
---|
Obecné
Moje závady | Přední tlumič (začal slzit) Výměna gufer a dalších nesmyslů + olej (2700Kč ktm vlašim)! - super práce |
---|---|
Použitý spotřební materiál | olej motorex, |