PROFIL MOTORKY

Babetta 210 (1990)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník dančic
Vloženo 6.3.2014
Aktualizováno 6.3.2014
Zobrazeno 778x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Babettyho možná ještě lepší dvojče, ještě naleštěnější, ještě metalízovanější... Ale už chvíli říká pane někomu jinému.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - První dojmy ze stroje byly smíšené, lak se loupal a místy už se o laku hovořit vůbec nedalo, sedadlo bylo zhnilé, výfuk natřený štětkou, zkrátka služebník, každodenní dříč. Zaujaly mě ale krásně blyštící se ráfky a skutečnost, že byl stroj pojízdný a to dokonce natolik, že se mu nechtělo ani zastavovat, brzdný účinek zanedbatelný atp.

Recenze

Říkal jsem si, že slušně běžící motor a pěkné ráfky jsou pěkným základem pro znovuzrození. Taky jsem chvilku uvažoval, že bych si babettyho stroj nechal na pojíždění po městě, pak jsem se dostal do stádia (asi v půlce renovačního procesu), že jsem jej chtěl nezpochybnitelně prodat (období racionálního zamyšlení, že by mi byla na nic), po poskládání a vychytání much se mi ale vskutku zalíbila představa broukání si na naleštěném mopedu po ValMezu (jak to třeba provádí Koles s jeho FullHD povážskou strelou), v tu dobu již však měla přinejmenším dva potenciální kupce, kteří se při tom cruiserování viděli na sedadle místo mě. Takže šla.

K renovaci:
Ó jaké překvapení bylo, když mi při čištění toho zvnějšku zachovalého ráfku zevnitř projel šroubovák naskrz, téměř rozsypaná ojnice mě nerozhodila, zmizelo však tím i to poslední, co dělalo ten hrůzostroj aspoň trošičku zachovalým. Když už jsem v tom byl, tak zgruntu, dostala všecko.

V motoru veškerá nová ložiska SKF, dvojbřitá gufera, nová ojnice, výbrus, výstupní hřídel, nové čelisti atp. Dostala nový stojan, nová světla, celé zcela nové sedadlo, veškeré nové plastové díly, kompletně celou výufkovou sestavu, veškerá lanka, košík, ráfky, kliky, originální pedály, futra předních vidlí, volnoběžka, řetězovka... No bylo toho dost, vlastně skoro všecko na co si vzpomenete. Tomu odpovídala i cena za materiál, barvy, laky atp. která se k mému zděšení dostala na pěticifernou částku. Z toho vyplývá, že na renovaci Babett tímto způsobem se nedá zbohatnout a pokud člověk nemá opravdový zápal (třebaže chvilkový, šel jsem do toho vcelku po hlavě a díky tomu byla hotová během 3-4 týdnů) tak nedoporučuji napodobovat doma, bez zázemí a zápalu hrozí neurologické narušení u psychicky slabších jedinců a zvýšená koncentrace sprostých slov v okolí renovovaného povážského výtvoru. Já jsem dvěma Babettami zabil podstatnou část prodloužených předvysokoškolských prázdnin, ale tak co, ještě jsem mladý, furt se učím a zkušenosti jsou k nezaplacení.

Jinak jak vidno, hliník vyleštěn (ikdyž karburátor teda nemám vyleštěný celý, jako Koles, ale jenom plovákovku), metalíza stejného odstínu jako na předchozím kousku, v praxi se osvědčila. Na rámu akryl 2 vrstvy, na metle 3 vrstvy bezbarvého laku. Bezchybná funkčnost samozřejmostí a doufám, že tomu tak i zůstane a novému majiteli udělá mnoho radosti.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
calex
calex napsal 22.06.16 v 23:00

Tak tady u této báby byla provedena generálka naprosto precizně...! To nemá chybu... Určitě se nedá mluvit o ceně dílů, jelikož to je fakt opravdu po sečtění perda..! Ale co to je vše proti tomu pocitu nad dobře vykonanou prací...? ...že?

Koles
Koles napsal 09.05.14 v 20:58

Musím říct že kvalita odvedené práce byla opět špičková a nebojím se napsat že až dech beroucí. Barva je neskutečně zářivá a hliník je přímo oslnivě vyleštěn. Jen musíme přibrzdit protože se nám po Valmezu šíří fáma že babetta šla znovu do výroby. Jasných 10b.

vaviak
vaviak napsal 14.03.14 v 13:32

Moc pekne si ju oživil.

Více komentářů



TOPlist