renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2003)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Orličan
Vloženo 2.1.2014
Aktualizováno 16.7.2019
Zobrazeno 3 269x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Všichni určitě znají jeden z bestsellerů od Suzuki v podobě SV 650 se zábavným dvouválcem do V, víc asi není potřeba dodávat.

Více fotografii

Motorka koupena od Hoffmy (Luže) - Korektní jednání. Nemůžu si stěžovat.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600S Bandit: 25 kW pouze v TP, někdo ho koupil dřív, než jsem se ozval na inzerát

První dojmy - Motorka je skvělá, po CBR 125 to byl velký krok kupředu. Jede nádherně, ochotně se vytáčí. Zábavný motor dvouválec do V je prostě něco, obzvlášť s laděným výfukem je zvuk návykový. Na skupinu A2 samozřejmě s omezením na 35 kW asi jedna z nejlepších voleb. Je to taková kočička, 193 kg je na manipulaci výborná váha. Perfektní na naučení i na vyblbnutí do zatáček pro někoho, kdo už má něco najeto. :-)

Motorku bych doporučil pro - SV je nejvhodnější pro lidi, kteří milují charakter a hlavně zvuk dvouválce do V. Pro všechny, kteří si chtějí zařádit v zatáčkách a nehoní se pouze za maximálkou. Pro začátečníky i vyježděné motorkáře, kteří hledají hravou motorku do zatáček.

Doplňky na motorce - Laďák Ixil, čiré miniblinkry, CNC stavitelné páčky, sportovní držák SPZ, diodové osvětlení SPZ, rolny na kyvce, padáky, ATRE pro plný výkon na první 3 rychlosti, držák na navigaci, 12V zásuvka, držák na kufr + plotna a kufr Kappa K25

Průměrná spotřeba - 5.83 l/100km

Recenze

SVéčko jsem si vybral, protože je to motorka už propracovaná do detailů a je to kvalita - Suzuki. Mám novější model, který je designově mnohem hezčí, než ten starší. Určitě zaujmou zadní ledková světla, mohutný předek se 2 dělenými světlomety, nádherný výfuk Ixil a celková sportovní stavba motorky.
Rozhodoval jsem se ještě mezi Banditem ve verzi S. Designově taky povedená spíše cestovní motorka, ale bohužel měla 25 kW pouze v TP a to by mohl být při cestách do zahraničí velký problém! Navíc jsem se ozval pozdě a motorku si někdo koupil.
Každopádně SV rozhodně nelituji. Motorku jsme objevili úplně náhodou po dlouhém hledání a byla nejblíž ze všech, tak jsme se jeli na ni podívat. Vypadala opravdu nádherně. Žádné šrámy, praskliny ani nic podobného. K tomu ještě solidní jednání prodejce a bylo rozhodnuto. Jede opravdu nádherně i na 35 kW verzi táhne pěkně, předjíždění jde samo, zatáčky se projíždějí s opravdovou lehkostí a přesně to jí vyhovuje a k tomu ještě ten návykový zvuk. Opravdu výborná volba a jsem moc spokojen. Najel jsem na ní něco kolem 60 km, takže zatím nemůžu soudit, ale jeví se nádherně. Určitě si po více zkušenostech vyzkouším plnou verzi 53 kW, stačí jen odšroubovat imbus šroub, vyndat zarážku a je to tam!
1. 1. 2014 proběhla kontrola stavu, bude potřeba vyměnit pouze vzduchový filtr, svíčky a brzdovou kapalinu. Prostě spotřebák. Zatím nefunguje tachometr, kde je zřejmě chyba v náhonu, ale to je maličkost, podíváme se, co se děje a kdyžtak se dá sehnat za 650 Kč nový, však nám na to prodejce dal i 1000 Kč slevu, takže to neberu jako vážný problém. Jinak se dá říct, že je v TOP stavu. Investovat se určitě bude ještě letos do nových pneu, předních destiček a možná by nebylo špatné tam dát i padáky pro jistotu.
Až bude více zkušeností a hlavně příležitostí vyjet, určitě doplním další poznatky.

Aktualizace: 13.9.2014 Mám najeto přes 4 000 km, takže můžu napsat nějaké ty poznatky. Motorka je skvělá, i s 35 kW tahá hodně dobře. Tacho ukázal skoro 190, což mi přijde jako hodně pěkná hodnota, obzvlášť po přestupu ze 125ky. Neměl jsem s ní dosud žádný problém, ani mě nikde nenechala. Projel jsem s ní Červenohorské sedlo, Buchlovské kopce i Skřítek atp. - zatáčky jsou pro ni to pravé a není problém se držet i silnějších motorek. Výjezdy jsou velmi dobré, pouze ztrácí na rovinkách (nečekaně). Co se týče cestování. Za den jsem na ní najel skoro 500 km a nic mě nebolelo, takže se to dá. Navíc už má i tu základní výbavu na cesty, takže je to naprostá pohoda. Spotřeba se při cestovním tempu drží kolem 5-5,5 litru, když se za to tahá, tak může jít i k 7/100. Tuhle motorku můžu rozhodně doporučit všem, kdo se nehoní pouze za maximálkou, chtějí si užít dvouválec se vším všudy a rádi by se i někam podívali. Motorku jsem si po sezoně velmi oblíbil a i když ty koně někdy chybí, tak si rozhodně nemůžu stěžovat. Manipulace na místě je na jedničku. Možná trošku horší jsou brzdy, ale zatím i v krizovkách stačily, navíc je tu i brzdný účinek motoru, který není k zahození. Co se týče odpružení, tak vidle jsou sice měkčí, ale o to příjemnější při delších vyjížďkách. Samozřejmě supersport to není, takže rozhodně svými komponenty v provozu vyhovuje. Doufejme, že se ještě udělá nějaké to počasí a budu moci pokořit těch 5 000. Zatím se mějte a jezděte opatrně.

Aktualizace 16.7.2019
Na motorce najeto od koupě již 21 000 km a pomalu se blížíme k celkovým 50 na budíku. S motorkou nejsou žádné problémy, ve štychu mě nechala pouze jednou, když odešla baterka, ale to není úplně tak vina motorky, jako spíš stáří baterie.
V průběhu doby, po kterou motorku mám, tak byla odškrcena na plný výkon 53 kW, přidány padáky, stavitelné CNC páčky, diodové osvětlení SPZ a odrazka (kvůli STK) a ATRE pro odškrcení prvních 3 kvaltů (toto omezení má každé SV i modely GSX-R již z výroby). Pro cestování dodělány boční držáky pro textilní brašny, které jsou aktuálně oddělány. S motorkou procestováno Slovensko i uskutečněn výlet do Chorvatska. Poslední dobou při častém ježdění s batůžkem začalo trochu trápení s pohodlím při delších cestách i vyjížďkách ve dvou, kdy je váha hodně přenesena na ruce a tím bolí zápěstí i záda. Tento problém vyřešen koupí jiné moto, takže SV nadále zůstává jako druhá motorka na vyjížďky sólo a blbnutí kolem komína.
Za necelých 6 let, co SV vlastním mi přirostlo k srdci a nemůžu si nadále vynachválit charakter a zvuk dvouválce, který si prostě člověk buď zamiluje nebo hned odsoudí. U mě zvítězila první varianta.
Ačkoliv SV nemá ani velký výkon, ani výborný podvozek, ani brzdy a není vlastně ani moc pohodlná na cestování, tak má navzdory tomu všemu velký fun factor a proto mohu jen doporučit.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bulldogbiker
bulldogbiker napsal 17.11.14 v 19:17

luxusní motorka za ty prachy dokonalí stroj
a hlavně!!! japan kvalita,jen jezdit zádný opravy

OnluCBR
OnluCBR napsal 07.05.14 v 22:24

Pěkná holka

zack
zack napsal 13.04.14 v 10:52 10b.

Krásný SVčko
Někde jsem viděl podobné

SwarleyCZ
SwarleyCZ napsal 26.02.14 v 16:59

Tak kdy to půjdem projet?

Vesi8
Vesi8 napsal 09.01.14 v 09:59

Super mašina

Více komentářů



TOPlist