renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650S (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Werewolf
Vloženo 16.4.2009
Aktualizováno 1.6.2011
Zobrazeno 7 921x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Sezóny 2009 a 2010. Skvělá hračička na silnice. Ze všech strojů které jsem vlastnil je tenhle asi opravdu nejzábavnější. Je to prostě mazlivá kočička a má obrovské kouzlo.

Více fotografii

Recenze

R.: Proč sis koupil tuhle motorku?

Werewolf: Kamarádi mi řekli, abych si jí koupil, a když jsem založil tady na fóru vlákno: "Jakou moto pro mě?", všichni psali tuhletu.

R.: Proč tuhletu barvu?

Werewolf: Prej se holkám líbí.

R.: Kolik stála?

Werewolf: Já nevim, koupil mi jí tatínek, když jsem konečně napotřetí odmaturoval. A že prej až si najdu práci, tak dostanu BMW M3 CSL.

R.: Jak se ti s ní jezdí?

Werewolf: No, na Playstationu jsem z ní vytáhnul 220km/h, tak jsem zvědavej kolik pojede v reálu.

R.: Plánuješ nějaké úpravy na motocyklu?

Werewolf: Jo, držák na iPhone!

R: A co nějaký příští motocykl?

Werewolf: No, minimálně Hayabusa Turbo, stejně jako má Ghost Rider. Přeci jen SV není dostatečně reprezentativní ve vybranější společnosti. Přece nemůžu jezdit s něčim sériovým a co má tolik lidí!


A teď nějak vážně...
Je to zábavná motorka. Má mnohá plus, ale také nějaká ta mínus.

plusy:
Je lehounká, je drobounká a krásně se vodí do zatáček. Mně osobně, sednou všechny prvky jak ulitý!!! Vše je tam, kde má být a vše krásně padne. Motor je kapitola sama pro sebe. Má skvělý projev. V nízkých otáčkách je jak beránek, ve středních je to neúnavný tahoun a v horním pásmu, no, sice už to není žádná kanonáda jako u čtyřválců, ale je to gutt. Brzdný efekt motoru je tak silný, že když nejezdíte střelbu, tak vám často k přibržďování bude stačit pouze motor! No a spotřeba? Nevim proč to tu lidi pořád řeší, ale to je poslední věc, co mě u mašiny zajímá, ale tak když to někteří chtějí tak moc vědět, tak jsem to sledoval od benzínce k benzínce a vyšlo mi tohle: Není problém 4,5l/100km (podle mě by šlo i míň), ale na druhou stranu, ikdyž jsem jel seberychlejší střelbu, tak mi nikdy nešla přes 6,5l/100km. A zvuk? Zatím jsem i se sérivým tlumičem sklízel chválu od lidí jedoucích za mnou, ale když má SV laďák, tak je to brutlita. :)

mínusy:
Brzdy nejsou žádnej zázrak a hodil by se větší účinek (Pancířový hadice a sintrovaný destičky opravdu pomohly! Zázraky nečekejte, ale zlepšení se dostavilo a je to už obstojný.). Ne, že by to byla nějaká tragédie, ale supersportovní brzdy to taky nejsou. Vibrace jsou na delších cestách naprosto strašný! (Samozřejmě, pokud jedete konstatní rychlostí dlouho je to o to horší.) Na dálnici ve vysokých rychlostech to jsou muka. Jde to do rukou, ale hlavně do chodidel. Nechutně to brní, zbytečně vysiluje a odvádí pozornost. Tvrdý závodní boty, tomu taky moc nepomůžou. :) Pořád je to Véčko a moc rádo uštědří horkou chvilku, pokud uděláte chybu. Obzvláště na mokru s tvrdší směsí je to drift za driftem. :) Takže buď lepivou směs, nebo jemnou ruku a dobrej cit v celým těle. :) No a ta spojka!!! Takhle tuhou jsem ještě nezažil! Funguje dobře, ale nechápu, že jí zvládaj holky. Trvalo mi měsíc si zvyknout, ale teď už to člověku ani nepříjde. A co by eSVéčku určitě neuškodilo, by byl tlumič řízení. Už 5x se mi v cca. 140 - 150km/h při najetí na nerovnost a odlehčení předního kola "zamkly" řídítka a není to nijak příjemný. Ale co bych chtěl za ty prachy, že? Co se týče posazu spolujezdce tak konečně můžu přetlumočit názor. Je to prý běs a hrůza. 1. nechápu proč všechny japonský motorky maj tak dlouhý přední sedlo. To ti miniaturní Japonci počítaj s tím, že na tom budou jezdit 140ti Kg špekouni?! Na co? Přenos váhy?! Blbost! Stejně se ovládaj nejlíp, když je člověk naraženej na nádrži. Akorát tam člověk jezdí sem-tam a spolujezdce bolí záda, protože zadek a břicho má daleko od jezdce a dotýká se až hrudníkem a ramenama. Výsledek? Bolestivý záda už po pár km a hodně rychle unavený ruce. Jo a opět ty vibrace... Nekonečná story! Do pravý zadní stůpačky jdou ty vibrace docela silně, takže pak oba dva slezete a vytřepáváte nohu na benzínce a nějakou chvíli i pajdáte. Netřeba asi říkat, že na vás při tom všichni koukaj jak na postižený. :) Nooo a teď po 22 000 km můžu i shodnotit trochu výdrž některých věcí. Nevýhodou SV je, že žere zadní gumu. Ale jako fest! Třeba je to jen mojím stylem jízdy, ale hypersportovní Bridgestone BT016 mi vydržela pouhých 4000km!!! A byla už do hladka a za kontrolním proužkem. To je na tak "malej" stroj příliš.

Ale celkově vzato dostanete za málo peněz hodně muziky! A přeci jen s trochou toho sportovního ducha.
(Vše samozřejmě, objektivně vzato, pokud SV nesrovnáváme s nějakým 600ccm Supersportem, co stojí o 100 000 Kč víc.)

shrnutí 1. sezóny:
...tak, sezóna 2009 s SV trvala od 11.4. do 15.11. a byla to zatim naprosto nelepší sezóna! Najeli jsme 14 900 km a nemůžu říct nic jiného, než: "paráda"! Ale bohužel se mi stalo to, co mi říkali všichni, že se stane. SV650S mi už nestačí. :( Zvyknul jsem si během ani ne tří měsíců a teď mám nedostatek výkonu a rychlosti. No... mezi jinejma eSVéčkama ne, ale mezi supersportama už člověk vydá velký úsilí, aby držel krok.

shrnutí 2. sezóny:
...sotva jsem se naděl a 2. sezóna u konce. Klasicky jsme ještě zvládli projížďku v listopadu a začali už v únoru. Letos nám počasí ani penízky nepřály a tak se počítadlo km zastavilo na hodnotě 23 109 km, což nám dělá nějakých 8 200 km za druhou sezónu a to je oproti loňsku bída pokud vemu v potaz, že jsem měl o dva měsíce navíc oproti loňsku. :( Celkově vzato to byla opět skvělá sezóna, to jo. SV šlapalo tak jak mělo a s pancířovejma hadicema, sintrovanejma destičkama a hypersportovníma gumama to byla ještě větší zábava, ale podlehl jsem ke konci sezóny kouzlu Ducati. A co jiného k tomu dodat než: "Kdo zná, tomu není potřeba nic vysvětlovat a kdo nezná... dokud nezkusí, nepochopí..." :)
Takže příští sezónu snad: "Duc, Duc, Duc, Duc, Duc... Ducati!"
:)

závady:
Těsně před druhým servisem se rozštelovala škrtící klapka. Jinak 14 900 km bez závady. :)
Dalších 8tis. km bez závady, takže jsme se dostali na 23 109 km bez závady a to dostává pěkně do těla.
Prodána se 23 100 km a žádné další závady se neobjevily.
Paráda!

pneumatiky:
Co se týče pneu, jezdil jsem už tři různý směsi a můžu zhodnotit asi takto. Původní Dunlop D220 okamžitě vemte a zahoďte je někam do "Píp!". Nedrží to dostatečně, je to nestabilní a ještě k tomu zadek odešel po 5000 km! Předek vydržel necelých 15 000km. Bridgestone BT021 vydržela neskutečně dlouho na zadku a drží dobře, akorát na tom mokru při rozjezdech už to Véčko nezvládá krotit. Jaká jo, že? :) Poté nastoupily hyperstportovní Bridgestone BT016. Skvělá stabilita a suprová přilnavost. Úplně to změní charakteristiku stroje a vy se do toho začnete krásně pokládat s vědomím, že tahle guma vás "podrží". A taky že jo, ale zadní jsem sjel už po 4000 km!!! Hrůza! Takže návrat k BT021 dozadu a můžu po 300km této varianty konstatovat, že tohle je ideál. Takže moje doporučení: Dopředu hoďte hypersportovní směs jako je třeba BT016 a dozadu něco tvrdšího jako je BT021. A výsledek? Pořád to drží dobře a vy to budete dál krásně klopit, ale výdrž se vám dostane na alespoň 7000km. Bohužel ta BT016 mizí před očima i vpředu, ale dodá vám opravdu skvělý pocit jistoty a ovladatelnosti. 7500km a přední BT016 už mele z posledního. Vzadu BT021 má už taky pomalu na kahánku, ale ta už najezdila 14 000km!!! A to už je super. ;)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Luc_22
Luc_22 napsal 28.08.13 v 21:20

Podrobný rozbor, výborné...a volba pro Duc Duc Duc ještě lepší

blaza.matej
blaza.matej napsal 27.01.13 v 20:01 10b.

krásnááá a ta barva prostě nádherná :)

n.twig
n.twig napsal 08.12.11 v 19:35

super barva a hlavně motor parádní, 10b. :)

cat-nikita
cat-nikita napsal 26.05.11 v 20:38

Super rozbor pneu A zbytek taky, takže 10

Cannichon
Cannichon napsal 22.07.10 v 14:05

ať to dobře jezdí, chlape. A oběma kolama na zemi SV je srdcová záležitost, tak 10b pro oba :c))

Více komentářů



TOPlist