Suzuki SV 650S (2002)

Vlastník Cannichon
Vloženo 9.9.2009
Aktualizováno 1.5.2013

...a tak jsem si místo chlapa pořídila tohoto fešáka... Vývoj k němu byl dlouhý a pomalý, až najednou vzal v roce 2009 rychlý spád.
A protože člověk míní, ale život mění, tak se kruh uzavřel. Byly to krásné tři roky, které mě hodně naučily...

První dojmy - Byla to láska na první pohled Výběr byl hodně zvláštní, spíš pocitový než logický, ale o to víc jsem se, myslím si, trefila. S Kačerem jsme se okamžitě sžili, poslouchal mě a já jeho. Byla to fajn jízda.

1. 5. 2013
Prodáno... Ať nové majitelce slouží a dělá radost stejně jako mně. S Kačerem odešlo kousek srdíčka, ale tak už to bývá...

Plány na rok 2012:
Přestalo mě řízení těšit a po loňských nehodách jsem se bloku nezbavila. Každé usednutí za řídítka pro mě znamenalo boj se sebou samotnou a s neskutečnou hrůzou, zda vůbec dojedu do cíle. Tak neskutečný nově silný pud sebezáchovy ve mně vyvolával strach, který za řídítka nepatří. A ač je Kačer motorka, za kterou dám ruku do ohně, rozhodla jsem se ji prodat. Je škoda, aby stála zbůhdarma v garáži, když bude moci udělat někomu dalšímu radost. Jen v hloubi duši doufám, že se dostane do rukou někomu, kdo si ji bude vážit.

Motorku jsem si pořizovala po velké životní změně. Přinesla mi spoustu zážitků a rozšířil okruh známých, ba dokonce nové přátelství. Ale přišel další životní zlom a kruh se mi uzavírá. Je potřeba začít znovu a tahle změna mi z toho prostě citově vyplynula.

Bude mi smutno... Ale to už tak k některým životním změnám patří.

2011:
Přes zimu se ve mně pěkně rozležel ten blok po nehodách. A letošní jízda na motorce přinášela smíšené a spíš negativní pocity než radost. Přesto že Kačer šlapal jak hodinky, jízda na něm mě netěšila. Což se ale změnilo 7.6.2011 na jízdách s racetrackem v Mostě, kdy jsme s Kačerem po dvoudenním ježdění blok trošičku překonali. Pondělí bylo sice ještě trápení, ale úterý se to zlomilo a dokonce jsme si dali svoje první kolínko.

Letos se žádné větší změny neplánují. Jen možná vyřešit brzdovou pumpu, která by byla adekvátní k novým šestipístkům. Ostatní zásahy bude maximálně designovka.

2010:
Tato zima přinesla řadu změn. Stála jsem před rozhodnutím, zda koupit sériové vidle, či tunit. Rozhodli jsme se s Kačerem jednohlasně pro tuning :c)

Tudíž srážka s jeepem nám přinesla kompletně nový předek:
nové USD vidle
(TL),
nové brzdy (šestipístky s novýma destičkama),
a s tím související i nové kolo, brejle, řídítka...
a samozřejmě opravené a nově (krásně) přestříkané plasty
a nová řetězovka

Vedlejší efekt má celé vylepšení takový, že mi na nové kolo nepasuje náhon z tachometru, tudíž na tachu je neustále 0... Otáčkoměr naštěstí funguje. Je to ale neskutečná výhoda pro sžití se s motorkou. Nicméně díky Jiřínovi z SV již nový náhon máme, ještě ho na to kolo napasovat.
Díky novým vidlím a následnému seřízení šla motorka o pár čísel dolů, takže konečně dosáhnu pořádně na zem. Odpadla tak starost přepákování.

Momentálně musím říct, že je to proti původnímu SV neskutečný rozdíl. Brzdy brzdí o poznání lépe než sériovky, ale je potřeba k šestipístkům ještě vyměnit pumpu. Původní (současná) to neutáhne. Díky USD vidlím se zdaleka tolik nepotápí. Jde krásně do zatáček, aniž bych se s ní musela nějak prát... Z Kačera se přes zimu stal dospělý Kačer, až bych řekla MonsterDuck :c)

Letošní sezóna jako taková pro nás dva začala 31.5., kdy jsme se s polu konečně svezli. Máme za sebou jednu Sosnovou, z který jsem byla nadšená, i když mě odrazovali, že se jedná o dost technickou trať, a jeden den v Mostě. Zkušenost k nezaplacení. Možná by nebylo časem špatné pořídit ke Kačerovi ještě jednoho speciálně na okruh...

Dvě červencové nehody na cizích motorkách a cizím zaviněním - moje vysazení v lese (jela jsem jako batůžek) a týden na to nedostání přednosti od náklaďáku (viz Deník). Obě nehody naštěstí bez větších zdravotních problémů, ale i tak pro mě sezóna víceméně skončila, už následovaly jen menší popojížďky a jeden výlet na hory a zpět.

Zima 2010/2011
- stojan na přední kolo (Ježíšek)
- zadní guma (Ježíšek)
- sada na čištění řetězu (společný pro náš "moto-park" - Ježíšek)
- náhon tacha (vyrobený JiřínemSV)
- opravené zamykání řízení
- poladěné horní brejle - vyleštěné (Jimbo), vylejzrované (KawaSV), přelakované stříbrným eloxem (JirinSV)
- blatník

2009
Koupila jsem ho od člověka, který na ní nechal ruce. A (nejen) díky němu je Kačer nejkrásnější babka pod sluncem ;c))

Posez je sportovní, ale ani po delších trasách nevadí. Při zalehnutí plexi dostatečně odvádí vzduch, takže při rychlých jízdách je takřka všechen vzduch odváděn nad tělo. Takže přesto, že mi jako začátečníkovi radili "kapotu rozhodně ne", tak bych za naháče neměnila. A nic proti úpravám (i když třeba praktickým), ale přijde mi zvrhlost si dokupovat na naháče plexi... Nikdy to nebude extra fešný...

Jinak jezdí se nám spolu dobře v obci i po dálnici - protože nejsem žádný střelec, tak nám tyhle koně pod kapotou bohatě stačí.. I když pravda - najivně jsem si na začátku říkala, že možnosti, který mi SV 650 dává využít nemůžu... Už jsem si ale zkusila i 210 km/hod. A SV se tvářilo, že mu ještě stačí dech (ze strachu, že mi to utrhne hlavu, jsem za to víc netahala)..

Úpravy v roce 2009 - jen designovky.

Moje výbava:

kombinéza Mystic Lady od PSI
rukavice - od PSI
boty - TCX SS
helma - Marushin 999 RS ET Ikusa

Juraj22
Juraj22 napsal 17.02.21 v 06:39 10b.

Krasavice, jak motorka tak i mladá paní

burdus
burdus napsal 13.02.13 v 22:23 10b.

super strojovna kámoška mi to pučila podobnou, .a´t to v příští sezoonějezdí aspon jedním kolem po silnici

Hopkins
Hopkins napsal 06.02.13 v 14:10 10b.

Nářez. Kombinace s TLkem by mě nenapadla :) Ale s nejkrásnější babkou pod sluncem bych se hádal! Ještě v srpnu kralovala moje :)