Hledal jsem něco na čem budu jezdit do práce a sem tam na pohodu vyjedem na zmrzku,kafíčko nebo nějaký výlet.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Zpočátku mi vadilo,že motor v nízkých otáčkách vibruje. Ale po menší projížďce motorka předčila veškerá moje očekávání. Dobře sedí,výborně se ovládá,skvělý zátah. Mašina jak na pohodu,tak na blbnutí.
Motorku bych doporučil pro - Tohle mašina úplně pro všechny,koho baví jezdit na mašině. Především asi pro lidi,kteří uznávají klasiku. Ale je jedno jestli jsi začátečník,pokročilí,nebo letec..
Doplňky na motorce - Padáky,kufr
Recenze
Před časem jsem tuto mašinu chtěl pro svou tehdejší přítelkyni.
Po prodeji Jawy jsem chtěl mašinu která bude mít nízké provozní náklady a přitom bude maximálně spolehlivá a nenáročná. Ze čtveřice Súza,Káwa,Yamaha a moje oblíbená Honda jsem měl dva jasné favority.Poslední dvě zmiňované jsem zkoumal kde všude a nakonec mi to bylo jasné.Prostě klasika od Hondy to vyhrála na plné čáře.
Postupem času jsem oceňoval a zvykal si na dvou válec,který byl fakt dobře vymyšený.
Je to sice slabší motorová verze 37 kW,ale maximálku 195 zvládá bez problémů a její zátah do kopců,ve dvou a plné zátěži je fakt cítit.
Motorka má na svou dobu a i na tu dnešní fakt dobrý podvozek,kdy vám skvěle žehlí kvalitu silnic třetí třídy a zároveň se skvěle chová v serpentýnách prvních tříd. Prostě Vám dá pohodu a jistotu a když si chcete trochu zablbnout nemá s tím problém.
Asi to nejvíc co ocením jsou brzdy a tady... no prostě pecka.Ale to asi každá motorka osazená brzdami Brembo jak ve předu,tak v zadu a jako jediná pětistovka kotouč v zadu a ještě k tomu Brembo. Když se s nima naučíte brzdit a máte skvělé tlumiče,dokážete zastavit situace u kterých bych jindy už zavíral oči.
Malinko mi ale chyběl palivoměr,který je doplněn kohoutem s rezervou.Ale nikdy jsem nikde nezůstal na suchu,takže když si na to zvyknete - pohoda.
Líbilo se mi že když jezdíte jak člověk a tak nějak hájíte předpisy a nemáte potřebu trhat rekordy,dá se s ní jezdit v rozmezí 4-4,5 l/100km což je neuvěřitelné,ale reálné.
Ke konci sezóny 2013 jsem se rozhodoval s jejím prodejem. Hlavní důvod byl koupit si konečně auto a pak taky,že byla škoda na ní jezdit do práce a likvidovat tak skvělou mašinu městským provozem(řazení,rozjezdy,brždění,..).
Za sezónu jsem s ní ujel necelých 5tis km a jsem rád,že to bylo v sedle této skvělé mašiny.
Jestli někdo zvažuje koupi,já bych dneska ani vteřinu neváhal.
Začátkem listopadu si ji odvezl šťastný nový majitel.
Byla fakt skvělá a ve všem co uměla,předčila moje očekávání.Dokonalá mašina,která toho moc nechce a udělá pro Vás všechno na co si vzpomenete.
Na tu budu vzpomínat jenom v dobrém
Moc pěkná pětikoule, která má navíc dost možná o dost lepší brzdy než mé VFR.. ;)