PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 750 (1977)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník KoldaTL
Vloženo 11.3.2013
Aktualizováno 21.12.2015
Zobrazeno 6 728x
HODNOCENÍ PROFILU OD 81 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Motorka inspirovaná anglickým středním bombarderem Vickers Wellington se kterým za 2 světové války létala 311.československá bombrdovací peruť

Více fotografii

První dojmy - čekám až bude pěkně :-) :-) :-)

Motorku bych doporučil pro - mě :-)))

Doplňky na motorce - mnoho

Recenze

Stavba motocyklu započala cca před 2-ma roky,puvodní plán byl styl cafe racer.Později a postupně jsem s toho upustil a vyklubala se z toho tato uprava na bazi cafe raceru s tematickym podkresem.
Vypisovat celou fuzi by tu bylo nadlouho.Jak už to byvá u mě zvykem tak jsem postupně na moto doplnoval věci co se mi sem tam povalují po regálech,plus nějaké věci jsem pokoupil různě na zahraničních aukčních servrech.
Základ, a to podvozek jsem měl delší dobu doma jako pojistku na zavodáka,kdyby se něco stalo abych měl nahradní rám,pak jsem si řekl že se nic nestane , a já si postavim konečně toho "kafáč".Začal jsem se poohlížet po motoru,ten jsem nakonec sehnal v polsku i s moto v žalostnem stavu.Motor prošel kompletní GO,tam jsem teprve poznal jakého zajíce v pytli jsem koupil .Nicméně motor se mi podařilo dát dohromady.Poté jsem začal s kompletní přestavbou.
Rám je v části nad karburátory upraven pro sání a naslednou aplikaci filrtu KN z mého vozu(bylo i období tuningu )ktery je nakonci opatřen atrapou letecké pumy.
Dále rám byl zbaven všech přebytečnych uchytu a děr.Stupačky jsou na urovni zadních(spolujezdcovích).Dále jsem chtěl udělat ruční řazení (problém čislo jedna který mě stál hodně mozkových zavitů). Páka je už nevím z čeho,a přenos na řadící hřidel je přes kloubky a řadící hřídel z GSXR 750 92.Nádrž je jen laminátovy obal (stejna jak mám na zavodní motorce),pod ním se ukryvá nádrž ,víčko je použito z kanistru zadní bobek je použit klasika honda CB750 ale chtěl jsem se olišit od klasickych tvaru stylu cafe tak tam přibylo (ocasní) křidlo.Přední vidlice je upravena,zahlazena a snížena o 9cm,bryle zabroušeny a zbaveny všech držáku.Řidítka jsou "asi" ČZ ,páčky jsou z předválečného BMW(repliky samozřejmě ).Kola jsou osazeny ráfky akront borrani a pneu Firestone deluxe ve předu je dvouklíčová brzda ze Suzuki T500 s dělanym chlazením, vzadu jednoklíč Suzuki Savage.Otáčkoměr jsem předělal dle vzoru leteckého vyškoměru,vyfukovy systém yoshimura.Na moto je spoustu detailu,to bych tu psal ještě dlouho.
Co se tyče lakování je dle vzoru letadla:
KX - znamená označení československé letky
W - znamenalo cvičny bombardér , v mém případě začáteční písmeno mé firmy
- bomby na levé straně počet náletů,Dle dobové literatury měly 50 svrhnutí
V - znaměná victory (a dále že letedlo nalétalo víc jak 200 hodin)
Na nádrži je pak plastika originál znaku 311 sqadrony (mám to po mém dědovy)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
WVigo
WVigo napsal 21.12.15 v 13:11 10b.

Pěkná mašinka a dílnička taky

Honza-Zed
Honza-Zed napsal 26.07.15 v 15:19 10b.

Šikovné ruce a dobrá myšlenka...

martyno
martyno napsal 26.11.14 v 21:42 10b.

Nádherná mašina, super nápady a nadupaňe zpracovány

Dejva
Dejva napsal 23.09.14 v 15:11 10b.

Pecka, konečně něco, co se vymyká klasickým kafáčům.

sawyer6
sawyer6 napsal 10.08.14 v 13:10 10b.

klasa !!!

Více komentářů



TOPlist