PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 750 (1980)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Supermuf
Vloženo 17.12.2009
Aktualizováno 26.12.2009
Zobrazeno 5 633x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Suzuki GS 750 E
Klasika z osmdesátých let. Divoška a slovy kamaráda - jízda na ní je podobná jízdě na kládě, která umí zatáčet.

Více fotografii

Recenze

Motorku jsem koupil letos v létě po šestileté pauze, kdy jsem prodal V-Maxe a měl jsem tehdy dojem, že jsem s tím blbnutím na dvou kolech už tak nějak nadobro přestal. Jenže po nějaké době zas cosi ve mně vzplanulo a zatoužil jsem po něčem opravdu klasickém. Jen tak pro radost ...

Co napsat. Vzduchem chlazený čtyřválec, necelých 80 k při 8.500 ot/min, velká, těžká motorka. Přesto všechno se na ní jezdí nádherně, i když vyžaduje trochu víc síly v rukou, trochu méně to brzdí ( ve srovnání s dnešními stroji ) ale vzhled a hlavně její hutný a syrový zvuk vyváží hravě všechny možné neduhy 30 let staré motorky.

Koupeno od kamaráda, který se toho bál a proto na tom moc nepojezdil. Předchozí majitel měl od roku 1984 najeto pěkných 65 tis. km. Motor pečlivě opatrován, seřizován, udržován, takže je ve vynikající kondici. Když jsem ji přivezl, byla trochu napadena kutilem a trochu poznamenána pádem. Promáčklá nádrž, ohnutá řidítka, uražené zrcátko, demontované blinkry a postříkaná černou matovkou ze spreje Výfuky svedeny na jednu stranu pomocí domorobo kalhot a zakončeny tlumičem Micron Power.

Nádrž jsem vyrovnal, řidítka taky, blinkry namontoval a zapojil, barvu sundal a celou motorku olakoval do podoby na fotkách. Motor a ráfky byly podrobeny očistě a trochu jsem je i poleštil. Samozřejmě proběhly výměny oleje, olejového a vzduchového filtru a brzdovky. Kotouče, destičky a řetězovka jsou díky péči předchozího majitele ještě v pořádku. Svíčky jsou taky zánovní. Vyměnil jsem některé nefunkční věci ( náhony tachometru a otáčkoměru ) seřídil karburátory a vše ostatní a důležité překontroloval. Do budoucna mě čeká ještě doplnit chybějící zrcátko, nahradit řidítka originálními a hlavně zahodit tu parodii na výfuk a pořídit jí originál laufy. Na jaře budou zapotřebí asi i nové pryže.

26.12.2009

Děkuji všem za přízeň a ohlasy v komentářích. Dnes jsem z USA objednal nějaké díly - ne ty výfuky to pořád ještě nejsou Takže jakmile dorazí, seznámím vás s nimi.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Duček
Duček napsal 08.04.10 v 13:02

Je super, že ju dáváš do originál stavu. Suzuki byla vždycky moje srdeční záležitost. Su zvědavej jaký seženeš ty laufy, já jsem nakonec musel dát na svoju Suzinu koncovky Sito, ale jsou to repliky. Už teď Ti dávám 10b.

zezour
zezour napsal 05.04.10 v 17:59

Gratuluji k nádherné klasice. Dolať ji a pak aby jsi ji dal do obýváku

pulec143
pulec143 napsal 08.03.10 v 12:20

Stará dobrá ruční práce,krásnej kousek

meridian
meridian napsal 26.02.10 v 07:13

Tak ta tvoje motorka je parádní. Kdyby si projížděl kolem, určitě se otočím.

Supermuf
Supermuf napsal 21.02.10 v 01:00

Díky za komentáře a hodnocení.
Adinka: Jo, já už jsem takovej ... hravej A Muf ? To byl vždycky takovej syčák, od kterýho nešlo čekat nic hezkýho

Více komentářů



TOPlist