PROFIL MOTORKY

Suzuki GS 750 (1984)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník APodlaha
Vloženo 2.9.2008
Aktualizováno 30.9.2009
Zobrazeno 4 040x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Motorka je GS 650 Katana. Nenašel jsem v databázi GS 650 tak jsem ji zařadil pod GS 750

Recenze

Někdo ji má za veterána. Zajímavá byla cena protože je motoricky uplně v pořádku- 40 000 Czk. Moje první motorka. Rychlá jako čert zatím jsem jí vytočil na 220 km/hod ale tachometr asi nadhodnocuje 10 km. Jsem obecně vzato turista ale někdy rychlejší jízda na okreskách skrátka musí být. Protože pracuji se zdravím jezdím opatrně a rychle jak kdy. Opatrně vždycky, alespoň myslim.Nejradši mám se na někoho pověsit sledovat jeja pak se od něj odlepit a odpíchnout pěknou rychlostí..aby čuměl...

Howgh





Motorka dostala vymenu rozvodoveho retezu a ted zlobi elektrika- je to ale rocnik 1983 tak se na ni nezlobim.

Babicka ma nekdy take vysoke krevni tlak a spatny cukr





Motorka má dost atypický rozměr pneumatik. Originál se prodává jenom od anglické firmy AVON a má velmi hladký dezén jenom s vlnkovitými ryskami na svém povrchu. Jako méně zkušený motorkář, jsem zjistil že při sešlápnutízadníbrzdy, zadní kolo velmi silně podklouzává. Jednou na hladkém asfaltu při silném sešlápnutí zadní brzdy ( vletělo mě tesně před nos auto, a pak následovala ihned levotočivá zákruta, před kteroutohleto auto silně zpomalilo) jsem po zabrždění "chytnulbalans" a ztratil rovnováhu a spadnul následnědo trávy na kraj silnice. Nešlo o velikou rychlost, asi tak 70 km/hod a trochu jsem stačil zpomalit "tancováním stroje ze strany na stranu". Od té doby se snažím brždění zadní brzdou zcela eliminovat a brzdim jenom přední brzdou a to jenom při nutnosti silného dobržděním přidávám i zadní brzdu. Nutí to člověka - myslím- získat větší cit pro ovládaní jednostopého vozitka. Jednou na větší tůře když mě chytnul liják v Brně jsem dojížděl do Bratislavy a jelikož pořád pršelo motorka předváděla velmi silné bruslení za strany na stranu, na kostkách a atd...a je to fakt respekt v tomto ohledu.

Co si odjezdíš to máš. Źádný ABS systém a myslím že bych ho ani nechtěl, pak bych se těchto skutečností a zkušeností nikdy nedočkal. Musí se skrátka jezdit opatrně a brzdný moment rozdělovat do obou kol, jak jsem psal. U mé motorky prakticky tento brzdový moment tlačim jenom a převážně do předního kola.






Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CSholka
CSholka napsal 06.01.10 v 09:33

Krásná

Vítali
Vítali napsal 24.12.09 v 15:52

Tak tohle jsem si přivezl v r.1990 z německa.Tehdy velká bomba.Máš to pěkný

aifel202
aifel202 napsal 17.10.09 v 17:24

10b

M.D
M.D napsal 15.10.09 v 07:14

Tuhle motorku jsem kdysi měl jen s jinou kapotáží a byla skvělá

APodlaha
APodlaha napsal 05.10.09 v 08:13

Dekuji všem za milé a pozitivní komentáře
Přeju taky hezký den..vždy s usmevem

Více komentářů



TOPlist