Klasická 4.válcová 750 , vzduchem chlazená.Výkon 65 HP. Maximální rychlost 200 km/h. Dobové úpravy na sport, řidítka tomaselli, přepákování jak řazení tak brzdy, posunuté stupačky, sedačka, výfuk Sebring racing.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 750: Právě že vzal
První dojmy - Vzhledem k tomu že už jednu mám tak pouze překvapení z lepší jezdecké pozice díky úpravám do stylu sport a pocitově živější motor.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je jako veterán pro sběratele, milovníky starých časů a vyznavače stylu café racer.
Doplňky na motorce - Sportovní výfuk Sebring racing
Řidítka tomaselli
Sedačka Giuliari
Přepákováni řazení a brzdy
Recenze
Tento stroj, tahle Suzuki si vybrala mě.Před časem jsem na inzerát sehnal nádhernou GS 750 d z roku 77 poté jsem přivezl z Německa jednu na náhradní díly v trochu rozloženém stavu.A ted se naskytla příležitost koupit tuhle a ještě k ní dostat další taktéž na náhradní díly v trochu rozloženém stavu.Motorka je moje srdcovka už vzhledem k tomu že jsme spolu stejně staří.Motor má startér ale i klasickou nakopávačku a je neuvěřitelné jak lehce jde motorka nastartovat pouhým jedním šlápnutím. Jinak motorka jede nádherně a jejich pět rychlostí tam skáče samo. Tohle byl první čtyřtaktní superbike od Suzuki a dala si na něm záležet.S motorkou jezdím pouze krátké výlety od kavárny ke kavárně.Každá jízda je čirá radost.Za mě je tahle Suzuki velmi dobrá alternativa k dnes již neúměrně drahé CB 750.
Na CB jsem končil v 86-tém. Překlep. Ale ta tvoje je pořád pěkná. Je na ní původní barva?
Krásný naháč, gratuluji, paráda. Na CB 750 jsem končil v 76-tém. Dodnes vzpomínám, byla to první motorka, na které jsem se dostal těsně přes 200. Čirá radost, jak říkáš. Užívej.