motopark_kveten



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000 (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník PetrSV
Vloženo 18.12.2005
Aktualizováno 7.7.2016
Zobrazeno 6115x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.1

Popis motorky


Kdo slyšel dvouvál ví o čem je řeč a o to víc když zvuk z motoru jde přes laďáky Tenax

Více fotografii

První dojmy - Respekt z dvouválu, neskutečný zátah od spoda, sice není tak klidná jako čtyřvál, ale o to větší zábava s ní je jak v zatáčkách tak i na delších cestách. Myslím, že jsem si vybral dobře :-)

Recenze

Zkušenosti:

na motorkách najeto přes 144000km

5 sezón na Jawě 350/639 najeto 12000km

4 sezóny na Banditu 600 najeto 32000km

10 sezón na SVčku najeto 97000km

50000km na Sv1000
tak mám za sebou pověstnou kritickou hranici 50ti tis km. Motor šlape jako hodinky, doufám, že stále ještě bude, olej zatím nebere. Kromě spotřebních věcí nebyla nutná žádná oprava. (kromě nehody - oprava plastů, nový lak) viz servisní intervaly níže.

100000km na Sv1000
a o pár roků dále tu máme 100tis. Motor nepůlen, rozvody původní, jednou ! proběhlo seřízení jednoho ! ventilu, jinak vždy kontrola. Takže já jsem s ní nadmíru spokojen. Asi pomalu začíná brát olej, ale to ji za těch 100tis km odpouštím

Cesty:
Všude možně po republice občas srazy pak Slovensko, Polsko, Německo, Rakousko - Grossglockner
Itálie - Lago di garda
Francie - Alpy, azurové pobřeží

Cestopis: Cestopis z Grossglockneru červen 2007
Deník Slovensko červenec 2009
Deník Itálie červen 2010
Deník Francie 2011

Další info:
Koupená v prosinci 04 v Německu, v srpnu 05 lehce ťuklá na předek a teď už je u mě v garáži u prvního majitele v ČR. Měla najeto 2800km, jako nová, co dodat - prostě krasavice Má zkrácenou podsedlovku, origo blinkry, tmavší plexi, rukojetě Harris, závažíčka v barvě, laďáky od Tenaxu, KN filtr. Výkon motorky je pro mě v celku dostačující.
Spotřeba kolem 6 - 7l / 100km ale nechá se jet i za 4,5l/100km při 130km/h na dálnici na cestě na dovču. Je to v rámci možností pohodlná cestovně sportovní motorka na kvalitní silnice... občas dokáže i potrápit, takže určitě nedoporučuji začátečníkům...

Další moto:
Hayabusa krásný to sen...

Použíté pneu:

Continental Conti Force max cca 7tis km na zadku

Continental Conti Force cca 9tis na zadku

Continental Sport attack 9tis předek

Continental Road attack 10tis předek

Dunlop Roadsmart 13tis zadek - zatím nejlepší výdrž, už ne

Continental Road attack 2 7tis zadek - žádný zázrak na výdrž

Continental Road attack 2 15tis předek celkem slušný

Michelin PR2CT 18tis na zadku konečně dobrá guma co vydrží

Michelin PR2CT 18tis na předku taky super, jen sjetá do hladka

Michelin PR3CT 8tis na předku - nyní testuji

Dunlop Sportmax Qualifier 4tis na zadku - nyní testuji

Servisní intervaly:

2800km - zakoupeno
19000km - řetězová sada
25500km - svíčky, KN filtr, seřízení
32300km - přední destičky
41000km - řetězová sada, olej ve vidlích, přední destičky Brembo ( jen zkouším, ty minulý zatím mám)
48000km - seřízení, kontrola ventilů, svíčky
62000km - řetězová sada, zadní destičky
70000km - přední destičky sundané na 41tis
77000km - seřízení, kontrola ventilů, svíčky
91700km - nová baterka po 10ti letech !!!
92400km - originál přední destičky
98700km - řetězová sada, kontrola ventilů, svíčky, seřízení
100000km - stav k 7.7.2016

Olej (plná syntetika) měněn po 6tis, cca 22 pneumatik (vždy nové) + 2 původní, 2 x prasklá H4

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
fallow-x
fallow-x napsal 24.07.16 v 11:47 10b.

Jarda89
Jarda89 napsal 13.07.16 v 22:16 10b.

Koukám, že se ti SV fakt zalíbilo, více jak 11ti letý vztah a teď už skoro jistě 100 000 km, to je skoro na nějaký dojemný příběh pro Hollywood. Fakt klobouček, v sobotu si mám taky pro jedno SV jet, tak snad se mi to zalíbí a bude mě vozit stejně věrně, jako tebe. Posílám 10 bodů za výdrž a krásnou motorku.

Ursa
Ursa napsal 15.11.15 v 10:44

Paráda, a ten nájazd čo si s ňou dal, fuu Klobúk dole A ešte raz toľko spokojných kilometrov

Více komentářů



TOPlist