bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000 (2003)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník ZdeněkS
Vloženo 9.5.2009
Aktualizováno 3.7.2011
Zobrazeno 4570x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Rozhodně zajímavý stroj. Dvouválcový motor má návykový průběh a zvuk. Člověk neustále lítá dozadu (brutal zátah) a dopředu po ubrání plynu (brzdný účinek motoru), takže při méně citlivém ovládání plynu je to pěkná posilovna.

Více fotografii

Recenze

Už jsem ji prodal :) a jsem šťastný a v bezpečí mimo jiné :) : Je to fakt dělo, ale už dob horneta mě motorky přestávají bavit, myslel jsem, že po zimě mě to přejde, dostal jsem abťák a koupil SV, ale fakt ačkoliv je to motorka skvělá, tak celkově mě to na motorce moc nebaví. Takže to asi zkusím prodat. Mám daný inzerát. Kdyby někdo měl třeba zájem, stačí se ozvat...prodáno

Ten dvouválec je prostě hodně zajímavý. Takový hrubý, drsný, ohromný zátah už od nízkých otáček, ovšem krásně chytá i vysoké otáčky. Citlivý na plyn. Laďáky tenax dělají pořádný kravál.

Navíc je to docela i pohodlné, tlumiče nejsou vůbec špatné. 3 možnosti nastavení vpředu a 3 vzadu, víc než bych sám si troufl nastavovat.

Brzdy by mohly být ale ostřejší, pro nějakou krizovku, ale jinak ten dvouválec brzdí motorem skoro sám.

Kombinovaná spotřeba se mi pohybuje někde kolem 6.5 litru, když to točím 5-6 tisíc ot/min s občasným pořádným vytočením do mezovače (cestovní rychlost 110-150km/h podle silnic), dalo by se určitě jet úsporněji, kdybych se krotil. Ovšem tu akceleraci si hodně vychutnávám.

Budíky se čtou velice pěkně.

Bohužel na tom Nku fouká víc než na nějakém naháčovi s klasickými budíky, takže v sedě po dálnici tak 200km/h max a pak už to nechce zrychlovat,jakou dělá řidič plachtu, ale jakmile se nalepím na nádrž, tak je tam hned mírně přes 230km/h. Mám pocit, že 6stka je takový úsporný rychlostní stupeň, na 5tku to ještě tahá jako kráva,ale ta 6tka je taková klidná a těžká, takže určitě plus pro spotřebu na dálnici. Na normálních silnicích tam nakopávam pro klidnou jízdu jen max 4tý rychlostní stupeň. Jako 4válec, kde se dá 6tka a jen točí plynem to není. Někdy je to plus, někdy minus.



1000 km najeto:
Tak jsem najel už 1000km, nedávno jsem jel na Slapy a nějak zadem přes Kladno až do Krušných hor a zpět a najel jsem na jeden zátah, s přestávkami na pití kolem 500ti km. Ani mě zas tak moc nic nebolelo, tlumiče jsou fakt slušný, byla to skvělá jízda. Spotřeba, i když jsem se snažil, pod 6 litrů neklesla. Tak 6,4-6,8 litru Řadil jsem někde kolem 5-6 tisíci ot/min.

Vypozoroval jsem ale, že nejspíš ten dunivý zvuk nutí řidiče aut lepit se mi na prdel a stíhat mě zatáčka nezatáčka, ves neves, devadesátka nedevadestáka (není to tím, že bych jezdil jako s hnojem, normální jízda:). Basy z tenaxu a SV1000 jsou asi návykové :)

Budu muset vyměnit přední brzdové destičky, ze začátku jsem si myslel, že to moc nebrzí od přírody, ale je to pochcanými deskami od voleje z přední vidlice, která předchozímu majiteli vytekla. Radši ať to parádně brzdí.

Taky jsem měl chvíli problém s hydraulickou spojkou, nějak se zavzdušnila, buď těsnění nebo jak to sundavali pro výměnu řetězu, tak to nedotáhli dobře.

A na předním válci z ventilového víka se mi lehce vytěsnuje olej, snad dotažení bude stačit. Dopřeju jí servisní prohlídku...

Ad k rukojetím Harris, které tam dal předpředchozí majitel. Sice mají nápis SV, ale jsou tvrdé jako prase. Nedoporučuju. Já osobně jim udělám leteckej den.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
lemur
lemur napsal 07.02.10 v 10:18

pěkná holka, jen se o ni dobře starej, 10b

jany91
jany91 napsal 11.09.09 v 14:40

Bomba moto takovuj si jednou koupim!!!

Delta
Delta napsal 18.06.09 v 11:58

pěknej stroj,pěkný vejfuky...

Více komentářů



TOPlist