bmw_stratos_kveten



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 1000 (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Tomast
Vloženo 24.11.2010
Aktualizováno 21.5.2013
Zobrazeno 7575x
HODNOCENÍ PROFILU OD 39 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Můj první dvouvál,už aby bylo jaro a mohl jsem ji pořádně otestovat.

Více fotografii

První dojmy - Motorku mám už třetím rokem, začínáme se kamarádit. Letos ji vezmu i na dovolenou do Chorvatska, tak uvidíme jak se bude jezdit u moře. Jinak není co vylepšovat a ladit. Proto jsem začal trochu jezdit i v terénu.

Recenze

Můj první dvouvál,už aby bylo jaro
Zatím jsem nadšený,jen asi předělám řídítka nahoru jako na naháči.

Jak jsem to tu už psal,každou motorku si rozeberu a dám všechno do cajku.
Nejdřív dostala kompletní očistu.To co bylo kolem řetězu,prostě humus.Sto let nečištěno.
Výměna všech kapalin je snad samozřejmostí.
První co bylo na téhle krásce v háji je ložisko v zadním kole,původní majitel asi používal tlakové mytí.
Nové ložiska značky NTN jsou za docela rozumnou cenu 318Kč/ks.Stačilo trošku nahřát a staré šly ven jako po másle a nové jsem zase nechal venku na mrazu a zase trošku nahřát kolo a je to hned .

Prosakoval spojkový váleček,stačilo ho rozebrat a vyčistit (zalapovat),pak naplnit,odvzdušnit.Manžeta byla jako nová.
Mám venku komplet svody,chci je pořádně vyleštit.

Kontrolu ventilů a všechny jsou OK.

Promazání přepákování tlumiče,opět se ukázalo,že původní majitel používal vapku. Byla tam všude rezavá vazelína.Nacpal jsem tam vazelínu s molikem.To bude na pořád.

Svody mám vyleštěné.Šlo to docela blbě,nejdřív brusný papír 1200 pod vodou a pak silichrom. Křížení pod motorem jsem musel drátěným kartáčem a pak stříknout stříbrnou barvou na výfuky.Výsledek docela dobrý.(Největší pakárna je sundat ze zadního válce to kolínko

Přes vánoce se chystám na vidle,nové gufera a olej (Motorex 15W)
Nevěřili by jste jak škaredý olej byl v tlumiči řízení.
Tak venku je krásně a já nemohl ani vytlačit mašinu ven,protože jsem neměl hotovou vidlici.
Dostala nové gufera a olej Motorex 15W. Snad by se tím měla trošku přitvrdit.
Výměna hadiček za pancéřované už taky proběhla.
Páčka parádně ztvrdla.

18.2.2011
Motorka je skoro v hromadě,ještě ty nové výfuky Creptus a páčky.

5.4.2011
Dneska první jízda,nové páčky a laďáky Creptus.
Motorka šlape jako hodinky ,i když teda spíš jako pořádný orloj
11.4.2011
I.fáze
Předělávka řídítek nahoru na brýle.
II.fáze
8.5.2011
Světlo Barracuda,zrcátka a pár drobných úprav.
Konečně je to naháč.
Nějak s tím světlem nejsem designově spokojený. Tak jsem ho prodal a bude tam kulatá klasika.
Hraju si carbonem a vyrábím si různé doplňky na moto.
Konečně jsem dokončil předělávku motorky. Nakoupil jsem díly a poladil je karbonem.
Ty v originální barvě a bez poškození mi bylo líto předělávat. Určitě se nekomu hodí.
11.10.011 je motorka opět rozebraná. Proběhne výměna vidlice. Dostane USD z GSX-R 1000 a radiální třmeny.
Už mám vidle doma, komplet rozebrané. Udělám repas, gufera AllBalls a olej Motorex 5W.
22.11.2011 Vidlice už je skoro na motorce, krk pasuje bez problémů, brzdy taky. Jen to chtělo udělat držáky na tlumič řízení a pár detailů.
1.11.2011
Vidlice je na svém místě, kolo taky,brzdy. Skoro komplet hotová přestavba.
4.12.2011
Namontovaný blatník, přelakované kola na černo.
15.12.2011
Dokončená kompletace, jen brzdová páčka chybí.
9.1.2012
Motorka je dokončená, jen si dodělávám prkotiny.
Teď o víkendu jsem si udělal karbonové víčka na nádobky brzdovky.
6.2.2012
Objednal jsem nové zubaté kotouče a centrál z ZZR1400. Měl by být podstaně tvrdší než originál.
10.2.2012
Namontován centrální tlumič z ZZR 1400 r.v.09 , už při prvním promáčknutí funguje o poznání líp. Je tuhší a pěkně tlumí.
15.5.2012
Montáž tlumiče řízení WP, pět posun v jistotě vedení motorky o 200%.
21.5.2012
Podařilo se mi sehnat krásné hořčíkové kola Marchesini.
Ještě jsem na nich nejel, ale už při vyvažování je to paráda. Není potřeba žádné závaží.
22.6.2012
Poprvé jsem vyzkoušel nové kola, je to strašně velký rozdíl. Motorka sedí na silnici, nevlní se, neuskakuje v zatáčce. Prostě padáda.
Je to úplně jiná motorka než pře výměnou. Úžasná jistota podvozku.

29.3.2013 letos jsem na motorce jen vyčistil KN filtr a nabil baterku, olej
NENÍ CO VYLEPŠOVAT

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Delta
Delta napsal 07.02.17 v 16:36 10b.

mám za sebou podobnou transplantaci vidlic na Speed Triplu, DOBRÁ PRÁCE !!!

BroncekŠvoncek
BroncekŠvoncek napsal 13.08.14 v 21:28 10b.

pěkná!

SnaApY
SnaApY napsal 18.03.14 v 20:23 10b.

Více komentářů



TOPlist