PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2001)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník pee_tee
Vloženo 20.1.2013
Aktualizováno 20.1.2013
Zobrazeno 1 419x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


jedním slovem: Srdcová záležitost!

Více fotografii

První dojmy - Po divočině VFR jednoznačně klidnější záležitost.

Recenze

Při výběru to pán charakterizoval slovy: "...může se s tim klidně jet kochačka s choppery, ale zvládá i vyjížďku se supersporty a nemusí na něj čekat..." a to je přesné. V kostce - tahavý motor s krásně syrovým projevem, nízké těžiště, fantastický podvozek, bezúdržbový kardan, bezúdržbové chlazení vzduch-olej ...zkrátka po uživatelské stránce dotaženo k dokonalosti.
Asi zatím ten nejlepší podvozek, na kterým jsem v jedné stopě seděl, motor s chováním toho z auta, takže si nechá líbít courání se kolem 1100 otáček, ze kterého ochotně vystřelí nezávisle na tom, co je zařazeno za rychlost... Někdo namítne, že je to už motorka pro usedlé pány a je pravdou, že motor není nejvýkonnější, ale tomu, kdo ví přesně co chce, se odmění charakterem. Tahle motorka má prostě 'koule' a je to něco, co nesedne každému (fajnovkám pomasíruje velký boxer vibracemi ty jejich ), ale v Německu si šli svou cestou a udělali jednoznačně skvost. Já už jsem rozhodnutý, že stejně jednou zas budu tohle parkovat v garáži nejen jako "druhou" motorku a nejen ze sentimentu! Tahle motorka si to prostě zaslouží! (jen bych asi sáhnul po novějším dvousvíčkovém modelu.
Ať ale jen nechválím - asi jsem měl pech na konkrétní kus- koupil jsem kousek, který měl prý chybné jen čidlo ABS, ze kterého se vyklubala defektní celá jednotka ABS+centrál+posilovače a která se nedá jednoduše opravit, ale pouze vyměnit (bratru za 60 tis.), takže došlo na zlaté české ruce a přemostění brzd napřímo tak jako u 'obyčejných' motorek bez těchhle elektronických vychytávek! Dále jsem řešil drobnost - mechanické táhlo sytiče ovládající elektronický spínač do řídící jednotky aby dávala při startu bohatší směs (je to blbost, ale podstatná - tyhle 2 hrnky velikostí atakující píst z Avie totiž mají poměrně vysoký kompresní poměr, takže než stihne studený motor bez sytiče naskočit, odporoučí se vám baterka)... Celkově elektrika (konektory) není silnou stránkou téhle motorky.Poslední nectnost co jsem řešil - taky vesměs hloupost - zlobilo mě prosakující víčko doplňovacího otvoru na olej na jednom z válců...zkrátka levej hrnec i holeň neustále upatlaná od prosakujícího oleje...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
StandaBáwo
StandaBáwo napsal 26.01.13 v 13:08 9b.

Jo Báwo je Báwo...pokud ti cáká olej z nalévacího otvoru tak zkus vyměnit těsnící gumičku. Já mám 80.000 a zatím necáká!!

dzarmil
dzarmil napsal 22.01.13 v 21:13 10b.

Dvouval,vzduchem chlazenej,pohon kardanem,výrobce Evropa tak to jsou dábelské konbinace na jednu motku .Přeju radost z jízdy .

Více komentářů



TOPlist