Co napsat ke Kawě er5 novýho... každej už jste o ni četl tisíckrát. Černá s modrým odleskem, klasický budíky a velkej hrnec svítící dopředu.
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GS 500E: důvod neuveden
První dojmy - Mohla by bejt větší, posez je trochu "zlámanej", ale není to tak hrozný. Na sedlo bude muset přijít nějakej protiskluz, jinak budu mít za chvíli míchaný vejce.
Doplňky na motorce - Plexi, pancéřová hadice.
Recenze
Zatím kolem tisíce km, takže sbližování, ale vzhledem k tomu, jaký má brzdy, tak se nebojím, že bych šel přes čumák. No a vzhledem k výkonu zadek těžko utrhnu...
Už spolu nějaký km máme, takže už si snad můžu dovolit trochu hodnotit:
Je to taková kochací motórečka, kterou když sem tam chvíli držíte nad 8tisíc tak se s ní dá i blbnout. Ale to potom abyste dolejvali olej pomalu za jízdy . Ten motor je dole fakt slabej, ale určitě ne špatnej. Prostě pětkovej dvouvál.
Brzdy pokulhávaj, po výměně hadice se aspoň zlepšilo dávkování, ale ten jeden kotouč má prostě svoje limity a bubínek vzadu taky. Ten tam bejt neměl, akorát to učí lidi co to maj jako vstup do většího motosvěta zapomínat na zadní brzdu a to je zlozvyk, kterej pak dlouho zůstane, což je myslím škoda.
Podvozek je kapitola sama pro sebe. Nevim kolik váží klasickej japonskej chlapec, ale musí to bejt zhruba jako klasický podvyživený český dítě. Ve vidli trochu tužší olej a je to trochu lepší, vzadu pružiny nastavený za půlkou a poslední políčko si nechávám kdybych potřeboval někoho nebo něco naložit, aby to potom nebyl takovej šok. Pak už zbejvaj jenom podložky, ale to už je takový bastlení, kterým stejně nezměníte to, jakou tam máte kyvku. Ta je taká měkůčká , podélně jet pořádný koleje od kamionů je fakt katastrofa. Zatáčky nad 140 jsou taky konec, skáče to jako čert.
Do zatáček se musí trošku nutit a pak tam spadne. Nepřijde mi stavěná na nějaký levá pravá levá pravá, spíš tak plynulejc proplouvat zatáčkama a když přijde pěkná táhlá, tak klidně vodrbat šroub, ale mít nějakej čas na srovnání.
Spolujezdce bych na to vzal, ale myslet na podvozek a brzdy, takže rozumnou rychlost. Sedlo dost klouže a spolujezdec sjíždí na řidiče trochu víc než na goldwingu, zase to má ale pohodlnější než na erjednapyčo.
Pod sedlem mám lékárnu, zámek na kotouč a nářadí a konec. Na zbytek pavouka bo batoh. Bo batoh s batohem.
Problémová nikdy nebyla, napít a promazat jsem jí dával jak potřebovala a trable s ní nebyly.
Pokud někdo chce klasickej vzhled a výkon kolem 50hp, ať už protože chce jezdit v klidu nebo stoupá po výkonovým žebříku, tak bych řekl, že er5 je volba dobrá. Má svý mouchy, ale která mašina nemá a krom toho na dokonalý mašině s kontrolou trakce a dalšíma chujovinama se naučíte prdlajs a ne cejtit co máte pod zadkem a jak vybruslit z průseru.
No a krom toho všeho je z tý kasický trojky pětek prostě nejhezčí
Pěkný ERko, ve stejný barvě s tvojí recenzí naprostej souhlas
nojo, body...
super leštěnka!
Krásná Kawička s nerezovými svody a parádním zrcadlovým plégem rád na ní vzpomínám máš to za 10b
Koukám, že v zimě dochází i na prolejzání profilů . Jinak díky hoši...