PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Rider.23
Vloženo 28.5.2007
Aktualizováno 16.2.2008
Zobrazeno 3 249x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


20.9.2007-tak dneska našla moje motrka nového majitele!Já ji mohu jen poděkovat za perfektní a 100%ní službu a popřát příštímu majiteli,aby s ní byl spokojený tak jako já!6.9.2007 sem si domů dovezl tolik chtěnou Suzuki SV650 S K3, takže Kawička už jen o

Recenze

Cesty: 21.-27.7.2007-vydal jsem se na této motorce s plnou zátěží směr Chorvatský ostrov KRK. Cesta byla dobrá,slušně utíkala,motorka se zátěží neměla nejmenší problém a ani ve slovinských horách ji nedošel dech,spotřeba i přes plný náklad byla 4l,moto celkem pohodlné. Parádní poježdění bylo pak v Chorvatsku po místních horských nebo přímořských zakroucených cestičkách!Perfektní zážitek a motorka fungovala na 100%!9.6.2007- Tak, máme za sebou 14dní společného soužití, najeto 1950km. Konečně jsem se dostal se spotřebou pod hranici 4l (3,99l/100km- plynulá,cestovní jízda mimo město). Taky jsem zkoušel rychlejší způsob přepravy a tak při konstatní rychlosti 120-140 po dálnici jsem napočítal 4,6l. To odpovídá také celkové průměrné spotřebe (mohla by být i nižší, ale zvedá ji častější jízda po městě, kde jezdím za 5,2l). Takže provoz opravdu za hubičku. Žádné další investice jsem zatím nemusel podstupovat, ikdyž teď mě čeká výměna oleje a vemu to asi i se svíčkama, ať mám jistotu, než se příští měsíc vydám na dovolenou (nejspíš Chorvatsko).1.6.2007- po týdnu ježdění máme za sebou společných bezmála 1300km!!!Nejnižší naměřená spotřeba 4,4l- cestovní rychlost do 110km/h, ale běžné předjíždění, často zatáčky, pořád z kopce do kopce, částečně ve dvouch- prostě věřím, že bych ji mohl stlačit ještě níž...Nejvyšší spotřeba 5l, ale nevím jestli to nebylo palivem (zkoušel jsem natural 91),jinak na to taky mělo vliv častejší ježdění po městě...Celkový průměr za těch 1300km je 4,65l/100km- s tím jsem maximálně spokojen!!!Mám ji teprve od 25.5.2007, ale za první tři dny jsem na ní najel skoro 800km. Motorka je docela pohodlná, hned první den jsem na ni ujel 350km v tahu a to bez jakékoliv bolesti. Přítelkyně bydlí 175km ode mě, takže kilometry budou naskakovat velkým tempem a nejčastější trasa bude Znojmo-Ivančice-Letovice-Moravská Třebová-Mohelnice-Zábřeh na Moravě. Celou cestu lemují pěkné zatáčky, takže si to dojíždění náramně užívám!!! Jinak mám rád jižní Čechy, kam často jezdím už více let. Tady v okolí Znojma trasa Znojmo-Jevišovice-Rudlice, taky pěkná, kvalitní silnice a spousta zatáček...V létě se chystám do Chorvatska, a rád bych se zajel podívat do Finska, ale to nevím, jestli stihnu ještě letos (přeci jen dovolené moc není...).Srazy moc neuznávám, než platit vstup, tak radši natankuji a jedu se projet, ale určitě něco navštívím, ať nejsem pozadu ...

Další info: Motorku mám dovezenou z Německa po prvním majiteli, 66ti letém seniorovi, takže v den koupě najeto jen 15800km a celkově výborný stav. Chtěl jsem motorku, se kterou budu moct bezbolestně jezdit stovky kilometrů denně a hlavně která bude levná na provoz. Jelikož jsem před třemi lety vlastnil Kawu GPZ 500s, věděl jsem tak trošku do čeho jdu. ER5 je oproti GPZ pohodlnější, lehčí na řízení a i úspornější. Sice ji mám seškrcenou na 25kW, ale to vůbec neznamená, že nejede. Krouťák je tam skoro stejný jak u otevřené verze, takže na pohodové ježdění i ve dvouch je motorka úplně dostačující. A pokud chcete předjet auto, tak prostě přidáte plyn a jedete, bez nutnosti podřazovat. Motor jde plynule od nízkých otáček, v necelých 5000 vrcholí u seškrcené verze krouťák a to je i vhodná doba k řazení. Pokud plyn podržíte, motorka se ochotně točí a zrychluje, ale již bez výraznějšího tahu. Co si nemohu vynachválit je spotřeba, protože i při jízdě ve dvouch a v zatáčkách sem se nedostal přes 5l na 100km! Bridgestony Batlax bt45 drží v zákrutách výborně a není problém ji lámat až na stupačku. Rám se taky drží statečně a i pří ostřejší jízdě ve dvouch vás neopustí pocit jistoty z řízení tohoto stroje. Ale jelikož by bylo nefér jen vychvalovat, nutno poznamenat, že motorka špatně brzdí- předek je dost tupý a zadek se kvůli bubnu špatně dávkuje a má tendenci kousat. Třeba to vyřeší montáž pancéřové hadičky a lepší destičky na předek. Malá výtka už jen k palivoměru, který ukazuje velice nepřesně a to tak, že myslíte, že máte prázdnou nádrž, ale ujedete ještě 100km než přepnete na rezervu. Ale zase lepší, než kdyby to bylo obráceně ...Trošku chybí teploměr chladící kapaliny (ten bych radši než palivoměr), ale i to se dá vyřešit dodatečnou úpravou. Tohle jsou jen detaily, které určitě nezkazí celkový dojem z této skvělé motorky.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
milqos
milqos napsal 24.04.08 v 16:28

cauec luxusni referat, preji hodne stastnych km a krasnych zazitku

napsal 22.09.07 v 20:54

Mirek1
Mirek1 napsal 28.05.07 v 23:16

Zdarec,mrkni na : www.kawa-er5.hustej.net<br />
Tam jsou lidi,kterým se tato motorka líbí jak tobě a když budeš chtít,tak se přidej.Čau Mirek1

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist