PROFIL MOTORKY

Kawasaki ER 5 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Johny...
Vloženo 16.9.2009
Aktualizováno 30.10.2010
Zobrazeno 3 331x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Nazdárek, takžen po fíkoj a simsonoj je tohle moje první klouná mašina. Sehnnal jsem ji přez inzerát. Je dotažená z Itálie, kde na ní jezdil nějakej makaron, ale jinak s ní mam zatim dobré zkušenosti. Všechny úpravy a hodnocení budu postupně přidávat

Více fotografii

Recenze

Motorku mam od poloviny června 2009 a doposud mam najeto přez 2000 Km. Na motorce mě lákala cena a taky to, že už ji někdo v mém okolí má, takžen když budu potřebovat nějakou radu, tak mám za kým jít. Motorka má i na mou postavu (185cm) docela dobře položené sedlo, s motorkou je dobrá manipulovatelnost i na malém prostoru a je vhodná i pro holčiny. Přestoupil jsem na ni ze simsona, takžen mohuu potvrdit že pro začátečníky na větších motorkách je ideální, i když je otevřená na 37 Kw. Doposud jsem na ní nenašel žádné závady a tak doufám že mi bude nějkou tu sezonu sloužit. Na konci sezony ji chci dát do servisu na servisní prohlídku , takžeen, ( Kdo ví , jestli makaron dodržoval servisní intervaly ).

I když je to pouze pětikilo, tak jede docela svižně. Bratr má Hondu Varedero 1000 a občas vyrazíme na vyjížtku a na er-5 ho s přehledem stíhám. Zatim jsem nejel na motorce nikam do zahranicí , ale na příští rok plánuju slovensko, takžen doufám že mi to vyjde.

Pokud se někdo rozhodne pro tuhle motorku, pak vám gratuluju. Motorově je na tom eryna dobře, protože motor si nechá hodně líbyt a je to držák.

Nazdárek lidi, tak je čas nepsat něco novýho a taky co se na moji erince změnilo.
Jak je napsáno o neco výše, že jsem nebyl doposud v zahraničí, tak to se změnilo. Nejdříve jsme se jeli z bratrem "prej" jen tak projet a najednou jsme dojeli až do Polska. takžen to byla moje první návštěva zahraničí. A v polovině června 2010 jsme s větší partou asi 7 motorek jeli přez Rakousko do Nemec, konkrétně na orlí hnízdo. Za tři dny necelá tisícovka kilásků a kawa to zvládla i z bagáží docela obstojně, akorát jsem už trochu nestíhal, páč další motky byly od 1000 do 1500 kubíků, takžej takovej prcek mezy obrama.
A když připočítám nějaký ty vyjížtky, jako např. Ještěd, Český Švýcarsko ... , tak si mysli že to byla docela dobrá sezona. Celkem jsem za sezomu 2010 najel necelejch 6000 km.

No, ale tet k úpravám.
Tesně po koupi jsem nainstaloval "montážní sadu " ... držák a kufr s osahem 39 litrů ( někdy je to málo), a to bylo za první sezonu všechno.
Na jaře, po běžným servusu jsem koupil takový ty běžný "sračičky" jako čepičky v barvě motorky, proužky na kola atak podobně.
Taky jsem vyměnoval žárovku, páč při jízdě v noci ta původní moc nesvítila,proto jsem zaivnestoval do Philipsky asi za 4 kila a musim říct, že se to zlepšilo.
Co se týče bezpečnosti, tak jsem samozřejmě koupil zámeček, klasickej válečkovej, přibližně kolem pětikila.

Taky jsem vylepšil vzhled motky tím, že jsem mřížku před chladičem nastříkal stříbrným zinkovým sprejem a do prostřed jsem si udělal na kus hliníkovýho plíšku znak "ER-5" podle nápisu na boku motky. Něřek bych, jak to prokoukne.

Po skušenostech z cest, kdy jsme bloudily a klasickej itinerář ... cestu ... jsem lepil na nádrž, tak jsem koupil "slídu" na mapu. Vejde se do ni mapa o velikosti A5, vešla bse i A4, ale musela by se trochu ořezat. Ale jinak paráda s tou mapou přilepenou na nádrži se to nedá srovnávat.

No a do zatim poslední úpravy jsem se pustil koncem srpna. začal jsem dělat ( s pomocí a rodou bratra ) do padacích rámů. Ale nejsou to ty obyčejný, který si můžeš koupit kdekoli na netu, ale doma dělaný se stupačkama pro protáhnutí nohou. Určitě znáš, jak tě při celodenním sezení v sedle začínj brát křeče do nohou, a tak se ty stupačky budou hodit, prostě si natáhneš nohy do roviny a protáhneš si je. Ale dodneška jsem to nestihnul dodělat a tak tam stupačky ještě nejsou. Jinak to co jsem tatim stihnul bude na fotce.

Tak to bude za sezonu 2009 - 2010 asi všechno, ale sézona až na to nepříznivý počasí ze začátku prázdnin docela dobrá.

Na další sezonu bude důkladnej servis od náplní až po seřízení karbců a kdo vý čeho.
Budu muset co nejdřív vyměnit gumy a proto bych byl rát, kdyby jste mi napsali na jakejch gumách jezdíte a jak jste s nima spokojený, Já jezdím na Mischelin Pilot Activ a mos s nima spokojenej nejsem. Na mokru kloužou a na lesklým asfaltu je to taky o držku, tak budu moc rát, když mi napíšete na čem jezdíte a jaký jsou vaše zkušenosti. Pište mi nejlíp na mejla : jonas44@seznam.cz
A taky mi začal pěkně pískat lauf, vypadá to na přepážky, tak tam dam nejspíš nějakej laděnej, kdyby jste ho někdo z kawy sundávaly, nebo o nějakym věděly, tak mi písněte na mejla, budu moc rát.

tak to je zatim uplně všechno, příští rok se uvidí , jestli přesedlám, nebo zustanu ještě na Kawě. kdyžtak příští rok zase aktualizace, tak zatim čest a přeju pšem hodně kilometrů bez nehody.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
urgal
urgal napsal 31.10.10 v 07:50

příští rok spolu někam virazíme

istonbike
istonbike napsal 16.09.09 v 21:43

Dobrá volba pro začátek, pro někoho i napořád Tak že pro ten začátek za 10

Trutnovacek
Trutnovacek napsal 16.09.09 v 21:37

Vítej do klubu...

jinak www.kawa-er5.hustej.net

Více komentářů



renocar_prosinec
Objednat reklamu
TOPlist