renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 600 F (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Branas_23
Vloženo 4.12.2012
Aktualizováno 4.12.2012
Zobrazeno 2 786x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


konečně sem se dočkal, láska je nadohled

Více fotografii

První dojmy - První dojmy byly super, ale asi to bylo tim, že sem na tak silný motorce předtim nejezdil, takže po první jízdě štěští v očích. Jediný co mi bylo divný, že sem při zkušební jízdě nevytách víc než 130, ale to sem záhy velmi rychle pochopil po tom co mi majitel řek, že je to dovozovka z anglie, a má tacháč v mílích.

Motorku bych doporučil pro - pro mě přeci...

Doplňky na motorce - Darujte někdo kufr! :D

Recenze

Tak a je to tady, řidičák se blíží, peníze v kapse, tak byl čas začít vybírat. Jelikož nemám moc financí, a nemam rád agresivní motorky, skončil jsem u tohodle cesťáku. Po koupi jsem to nevydržel, asi jako nikdo a papíry nepapíry začel sem hnedka jezdit.
Otevrřel se mi konečně pořádně svět, ne jako na 125, u který sem se bál že mě někde nechá (ale nikdy nenechala to semusí nechat).

Asi po dvou měsících mě čekaly zkoušky v autoškole, jak jinak, kdo mě zná ten ví, no jasně že i na zkoušky sem na ní přijel, a ani se nepřevlíkal, rovnou v kombinéze do autoškoly a motorku skovanou za rohem, ale co sem pak zjistil, nebyl jsem sám, tak aspoň to mě trochu potěšilo.

Počkal sem si na řidičák, ale to sem ještě netušil jaká je to nuda, nebát se policajtů, jezdit za nima, před nima, vedle nich...najednou adrenalin žádnej, i když ve dvou kilech když potkám policajty tak se bojim aby mi ty papíry zase nevzali, ale jěště se naštěstí nestalo, tak třeba jednou...

To je moje historie přechodu na "silnou" motorku a teď něco přímo k ní.
Jízdní vlastnosti sou supr, až na brzdy (čekal sem větší zázrak) a váhu,manipulace na místě mi občas dává zabrat, zvlášť, jak bývá mým zvykem, zaparkovat motorku skopce ke zdi a pak se sní prát abych vůbec odjel :D.
Jinak byla koupená se spuchřelýma pneu, a úplně oddělanou řetězovkou, pár lidí mi sice řikalo že sem sebevrah (dokonce i v servisu když mi pak přezouvali gumy) ale já si tu motorku od kolína do prahy prostě chtěl odvýst po vlastní ose.
Takže gumy přezuty v servisu, a řetězovka mě čekala, byl to boj...sundat všechny ty zk*** plasty a pak pilníkem odbrušovat nejtek...no zábavy kopec fakt, ale byla to naštěstí poslední práce co jsem na ní dělal.

Bohužel začátkem podzimu mi to začlo docházet, nepravidelný chod, rozhádanej volnoběh, a najetejch 50tis km, takže mě čeká výměna rozvoďáku, seřízení ventilů, a vyčištění a seřízení karburátorů, a když už sem u toho, kdo zná tento model, hodit podložky do vidlic, je to měkota...
Ačkoliv bych si to rádudělal sám, do rozvoďáku se pouštět nehodlám, to nechám na někom zkušenějšim, a když už to tam bude, tak pořádně se všim všudy...pak už si ty ventily můžu seřizovat klidně sám.

To je všechno co mě napadá, nezbejvá mi než šetřit na servis a na kufr na sezonu, a vůbec mi teď tak dochází, že moje skvělá holka stojí v garáží opuštěná, a nikdo se sní nebaví, tudíž je čas vzít prachovku, klíčky a trochu ji to vynahradit...i když sezona je ještě daleko...

A pro ty pomalejší, ano, při koupi týdle motorky sem se ZAMILOVAL!!!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Alexanderovic
Alexanderovic napsal 09.12.12 v 12:18 10b.

Branas_23
Branas_23 napsal 06.12.12 v 02:51

jeji sestricky sou hlavne cestaky...ale gsx f sou cestaky co hoooooooodne vydrzej!

trigr
trigr napsal 06.12.12 v 00:44 10b.

Kdysi v jednom časopise napsali, že je to nejoblejší bike na světě , sice to nikdy nebyla extra kočka, ale čím více tenhle model z odstupem doby sleduji,musím uznat že nestárnou! A i dnes se nemusí za nic stydět..její sestřičky GSX-R desingově zestárly o poznání rychleji.

Více komentářů



TOPlist