renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 600 F (1988)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Vili.s9
Vloženo 10.3.2014
Aktualizováno 29.5.2016
Zobrazeno 4 537x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Zatím nejezdí, ale snad brzy bude!

Více fotografii

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - jeee, co je to tady pod přístřeškem za vrak??? to, že by se mi hodila, a že bych ji koupil sám... jsem zjistil až doma, když jsem se zamyslel... :-DDD

Recenze

náhodou jsem našel tenhle stroj, patřil strýci jedné dobré kamarádky... a když jsem zjistil, že je téměř zadarmo, musel jsem ho koupit! i když není řadový čtyřválec můj šálek kávy, alespoň je to chlazený vzduchem, má to karburátory a ocelovej rám... na můj milovanej Cafe Racer styl se bude jednou snad hodit. zatím bych dal stroj rád do kondice a trochu si zajezdil a podnikl pár pohodových výletů s mojí drahou přítelkyní. tak uvidíme, třeba mi přiroste k srdci... ale jsem nadšen, mám zase svojí mašinů!!! tak jsem koupil spínačku a víčko nádrže a uvidíme, jestli se rozezpívá, nebo bude ještě něco potřeba el. je v priserne zbastlenem a prasackem stavu, takze budu kupovat novej svazek... a zatim jsme s pritelkyni trochu rozebirali a planovali...












a taky jsem jen na zkousku dal par detailu, co budou pak dotvaret celek... abych vedel...






a jeste trochu obrousena barva ze zeber na motoru... snad to motor trochu zesvetli a opticky "vytahne" z ramu, az se po vyndani z ramu obrousej takhle vsechny







jooo a nadrz je v poradku, akorat ji nakej hejhula natrel stetcem a nak prasacky, ze barva cela popraskala... takze obrousime na plech a dal se jeste uvidi... asi nakej antracit metal lak a mozna nakej pruh a logo... uvidime






hnus!






tady uz vycisteny kluzaky tlumicu atd...





a takhle by to melo cca vypadat (photoshop)






konecne prisly origo riditka a taky nadherna Café podsedlovka... a ta tam po skraceni ramu pasuje jak prdel na hrnec!






a konecne se povedlo sundat motor, takze par detailu a muzem jit s ramem na opisk a lak a pak uz budem skladat!












po 6!!! týdnech mám zpátky rám z lakovny... no koukněte na fotku, ale na živo je fakt NÁDHERNEJ!!! vše lesklý, nový, čistý... a za pakatel! to se to bude stavět...







no a konečně hotovej oil chladič! těch hodin, co to stálo, vyrovnat všechny pomačkaný lamely... ale přeci ho nevyhodim












takze zadni kolo hier!






tlumič po očištění a po laku, chtěl jsem použít původní a snad by neměl bejt vyteklej...











a kyvka na místě s novými ložisky atd...






detail přepákování zadního tlumiče... zatím starý šrouby, ale chtěl bych nový, stříbrný...i na rámu. Aby vynikla konstrukční mechanika






ještě z dřívějška... už je obroušená nádrž od těk asi 5ti vrstev a různých barev
těď plnič a lak






když se čistil motor...






Dneska rozborka předních tlumičů






... mimochodem takhle vypadaly vesměs obě prachovky...






zas menší postup - nakonec jsem objednal z německa novější štelovatelnej tlumič... jen ještě vyměnit černou pružinu za modrou






přední tlumiče po laku a repasu... jen ještě dolít olej a zavřít. a na fotce jsou prohozený - L a P






celkový pohled... chtěl jsem tam dám ještě zadní kolo, ale zjistil jsem, že mám napínáky řetězu z jinýho modelu






tak se zadnim kolem...






a dnes jsem si doma hral... jen tak v obyvaku...







kuk!






už se to začíná rýsovat






v novym bejváku, kde je konečně místo něco dělat za každého počasí!






vím, že sem dávám každou kravinu, ale motor v rámu tu prostě musí bejt... i když bez těch karburátorů a filtrů vypadá jak malý pívo






naskytla se koupě od kamaráda za drobný... slušná zásoba dílů













hotový řidítka a brzdy... dlouho jsem teď neměl náladu






řidičovo stanoviště... ještě budíky






tak dneska jsem poprvé nastartoval Suzinu a PECKA!!!

dnes druhý start, přenastavené plováky, vyřešený šroub na nastavení volnoběhu a bylo to fajn! sice jsem málem dostal infarkt, když na začátku vždy párkrát škrtl startér a pak jako by se něco kouslo a nic se nedělo... ale nakonec začal startovat normálně a po chvilce se motor rozběhl

Malá ochutnávka



Hotové výfuky







Na motorce...







Jedna starší...







27.5.2016
Tak zas ňákej postup... Repasovaný brzdy, naplněný a odvzdušněný. Je tam konečně řetěz a novej primár, spojkový lanko a nový páčky, vyřešen problém s netěsnícím palivovým kohoutem, spojka měla slepený lamely z dúvodu delšího stání bez oleje - vyřešeno... Nové horní brýle s novou spínačkou (konečně startuju klíčkem a ne šroubovákem), brýle obroušeny na hliník a vyleštěny... No a nějaká kosmetika zas...

Musel jsem brousit černé víčko nádobky na brzdovou kapalinu přední brzdy (bylo odřené)...
A udélal jsem to takto! Ještě černé šroubky a bude to dokonalý detail hm?





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ePPi
ePPi napsal 20.04.18 v 14:40

Hříbek
Hříbek napsal 07.06.17 v 23:32

Cau pane, jak pokracujes? Nejaky aktualni foto by nebylo?

koozlík
koozlík napsal 30.12.15 v 00:00 10b.

Vili.s9
Vili.s9 napsal 19.12.15 v 19:30

dekuji za super pochvalu, zahrala ua srdce!

fuza
fuza napsal 17.12.15 v 11:31

Klobouk dolů,krásná práce.Je radost vidět,jak z vraku vzniká nová kráska. Detaily celého zrodu jsou perfektní,člověk si může přiblížit, kolk práce,času a rozhodování to obnáší. Přeji ať se daří, moc se těším na výsledek, nicméně už teď je jasné, že to bude opravdová kráska.

Více komentářů



TOPlist