renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 600 F (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník pajinek50
Vloženo 19.7.2012
Aktualizováno 9.8.2012
Zobrazeno 2 732x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Dnes přivezená, je docela zrakvená co se týče oděrek na laku, ale to se přes zimu vychytá :)

Více fotografii

Recenze

Dnes jsem na ní absolvoval Brno - Plzeň v jednom kuse s pár přestávkama na cígo, v Brně průtrž, za Prahou už pohoda, ale hodně větrno, takže časem upravím...

EDIT nr.1: Máme za sebou 1500km... Děs a hrůza... Motorka skoro nebrzdí, jsem chlap 187cm přes 100KG a rozhodně páru mám ale mačkám mačkám a při krizovce se mi jen lehce nadzvedla prdel, o nějakém razantním zastavení nemohla být řeč... Další utrpení : Vibrace do řídítek a to takové že po 30km brní prsty... Při jízdě bez rukou je to o hubu, skoro okamžitě se řídítka rozkmitají, pouze v rychlosti nad 120km/h to již nejde znát, ale přiznám se ze strachu že mě to položí jsem to nezkoušel déle než pár s, a to ještě s rukou nad řídítkami. Další věc je "potápění" předku... Nebrzdí to ale tlumiče jsou skoro na dorazu (napadá mě srovnání s pštrosem a jeho hlavou v písku...:) ). TAK TAKHLE NE :)

Takže servis a komplet do pucu, servisní úkony :

1) Výměna ložisek v krku řízení, staré kuličkové s kuličkamy vybroušenými pryč, nové konusové válečkové.

2) Výměna oleje ve vidlích, místo 10W 15W, gufera i stíráky naprosto OK, takže ponechány, vidle vypláchnuty aby z nich ta kaše co smrděla jak ponožky po týdnu v kanadách vypláchla... Perlička na závěr, v servisním manuálu je 499ml :) Nevím proč nenapsali rovnou 0,5L do vidlice :D ten 1ml :) NO NIC :)

3) Výměna předních destiček za nové měkčí...

4) Komplet výměna brzdové kapaliny, po vypuštění prolito, další perlička... :) Pod víkem expanzky pavouk :) DEATH ... :) Nikdo nechápe jak se tam mohl dostat, nejspíše při poslední výměně či dolití tam vlezl, a nikdo ho neviděl...

5) Zkontrolovány membrány karburátorů. jsou OK, skoro jako nové.

6) Vyčištěn vzducháč, trošku bordelu tam bylo.

Výsledek?

Už to brzdí :) A docela slušně... Vzhledem k výměně brzdovky, deskám je to OK, předek se také díky hustšímu oleji nepotápí tolik. Vibrace jsou o dost menší, nicméně díky naprd ložiskům je přední guma totálně boulatá "odskákaná" pochybuji že se to ojezdí, čeká mě v nejbližsí době výměna.

Sice jsem tam zahučel za 7 000,- plus cca 2700 guma + přezutí takže 10K investice, ale nelituji toho, kromě laku a kosmetických vad "ŤUK ŤUK" jsem na stavu motorky na kterou se dá spolehnout, a to je pro mě to nejdůležitější...

Dále jsem si namontoval 12V zásuvku, vodotěsnou, přes pojistku ale nastálo abych píchnul na zimu nabíječku do zásuvky a na jaře vyjel bez problému.

A také jsem vyměnil boční blikaře za čiré, byl docela porod je najít, ale do týdne jsem je měl po objednání doma. 1400,- Ještě vyměním zadní krytky za čiré no a pak už jen lak přes zimu :) MOŽNÁ :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Ben-harmonika
Ben-harmonika napsal 23.07.12 v 15:10

Pěknej kolibřík, dobrá modrá, tak si drž šrouby v mašině a né v těle (jak jsi si na "cyborgách" přál) 10b

Více komentářů



TOPlist