Prodáno. Honda ST 1300 A Pan-European s ABS a CBS. Opravdu plnotučná motorka - takovej Boeing na dvou kolech.
Motorka koupena od FIRMA:RV moto (Klabava) - moje druhá motorka od nich - maximální spokojenost
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FJR 1300: sám nevim, prostě jsem koupil Pana
Kawasaki GTR 1400: je mnohem novější takže samosebou kvůli ceně
První dojmy - Rozhodně mi nepřijde nijak velká nebo dokonce obrovská, pravda, je taková krapet "korpulentní". Super kapoty, motor celkem jede, brzdy na mě působí dost jistě a účinně. Zatím jsem strašně spokojen, je to nejlepší motorka, co jsem kdy měl. V roce 2002 byla katalogová cena tohoto modelu 549.000 ,-Kč.
Motorku bych doporučil pro - cestovně založené jedince. Cílová skupina těhle motorek nejsou žádní střelci nebo borci, co si musej něco dokazovat. Není to stroj pro nezkušený bikery - je to velký, těžký, rychlý a docela dost silný.
Doplňky na motorce - vyhřívaný gripy Daytona, 2 zásuvky, mlhovky, držák navigace, předstupačky a zahrádka na topcase
Recenze
Najel jsem na ní bohužel jenom 3000 km. Koupil jsem jí kvůli dovoleným ve dvou a z toho nakonec sešlo když jsem svou milou na Panu párkrát svezl. Řekla mi, že ani náhodou nebude jezdit jako spolujezdec, ani na tu dovolenou. Takže prodala choppera a koupila si Versyse. Protože jezdíme skoro pořád spolu, byla tahle třináctka fakt nevyužitelná a tak jsem jsem koupil BMW. To jsem se hodně spálil takže zase výměna a zase směrem dolů.
Pan byla moje první motorka týhle kategorie tak nemůžu moc hodnotit nebo srovnávat. Oproti mým předešlým strojům je to trochu jinde Motor je přes svůj výkon a krouťák hodnej, nezáludnej a čitelnej, převodovka řadí krásně hladce a "zapadnutí" jednotlivých rychlostí je velmi jisté. Kapoty skvěle chrání nohy, ruce a celkem obstojně celý tělo a hlavu, ale logicky dost záleží na tom, jak si hodně vysunu plexi - když je úplně nahoře tak by se dalo jezdit snad i bez helmy. Origo kufry k motorce dobře padnou a vypadají dost kvalitně. Unešen jsem výbavou protože jak jsem psal výše - nikdy jsem neměl motorku týhle třídy. Takže v kostce: ABS, CBS, pal. počítač, stmívání přístrojovky, el. stavitelný plexi, var. blinkry, el. stavitelný sklon světla, dálk. nast. tuhosti centrálu, výšk. stavitelné dělené sedlo, 3 origo kufry (topcase s opřekou zad a loketními opěrkami + origo kobereček, přibyla ještě zahrádka), dva kastlíky v kapotách, integrovaná zrcátka - sice jsou pro mě nezvykle nízko, ale je v nich dobře vidět a nekoná se žádný chvění či vibrace, ani při dvou kilech.
Přidal jsem dvě zásuvky, držák navigace, vyhřívaný hefty, mlhovky a předstupačky (podle vzoru zpohodlnělejch amíků). Při rochání v týhle motorce jsem přišel na dvě věci - jednak je až neuvěřitelně promyšlená a výborně udělaná už z fabriky (na to, že Honda vyrobí ročně cca. 13 000 000 motorek mě to docela překvapuje) a za druhý je to moje první celokapotovaná motorka, takže jsem celkem překvapen, co všechno se za ty velký kapoty dá schovat. Částečně to usnadňuje náročnost na vzhled všech těch featurek, ale zároveň to klade větší nároky na přemýšlení, co a jak kam namontovat, a hlavně jakej si na to člověk musí vymyslet postup ...
To je nejlepsi cestak v tyhle tride v casech kdy se delal. Policajti si stezovali jen nato ze topí... Takze bez stiznosti. Hodne jsem oni premyslel, ale jezdim i OFF a tak neprichazi v uvahu. Nastupce uz nedelaj a ND se tezko schani, to je jedine minus tyhle motorky v dnesní dobe.
Pěknej stroj .
Jeden čas jsem nad europanem uvažoval . Velmi pohodlný hltač kilometrů. Přeji ti mnoho kilometrů bez starostí a v pohodě
překrásný kousek od Hondy gratulejšn