Suzuki SV 650S!! První velká motorka:)
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSF 600 Bandit: Tohle byl byl horký kandidát, ovšem 2V power mě přesvědčilo!
Kawasaki ER 6N: SV zvítězilo co se týká nižší pořizovací ceny.
Honda CB 600F Hornet: Skvělá, ale kvůli novému omezení v zákonu se mi do starších modelů příliš nechtělo.
První dojmy - Při prvním svezení byla strašná zima, takže jsem odzkoušel jestli to jede, brzdí, mrknul na vidle, brýle, řetězovku a gumy. Byl jsem z ní trochu nejistý, ale bylo to nezvyklým sportovním posezem oproti YBR 125, ale po dohodě s mým kamarádem (mechanik) jsem ji vzal!
Motorku bych doporučil pro - Začínajícím motorkářům, anebo po dosažení ŘP A2
Recenze
Motorku jsem dovezl ve Středu 14. 11. 2012 z Ostrovů u Macochy. Proč právě SVčko? Hodně dlouhou dobu jsem zvažoval CBR 600 F, ale kvůli novele zákona o omezení výkonu na 35KW v TP max. z dvojnásobku tj. 70KW. Jsem okruh zmenšil na Horneta 600 (2002), Bandita 600,650 a konečně SV 650 S. Spoustu jsem si toho o ní načetl a někdy v září jsem měl možnost jet na eNkové verzi 1999 a bylo rozhodnuto! Bude to dvouhrnek! Se Suzuki mám najeto asi jen 30 km a to po bočních cestách, ale dojem udělala neskutečný! Lidi odrazovali kvůli "nízkému" výkonu 53 KW, ale při úvaze dvouválu a perfektní malé váhy mašiny je výkon impozantní! Kroutící moment je posazen opravdu hodně nízko a motorka je schopna se od 2 500tis/min neskutečně sebrat a téměr "trhat ruce". Je to stříkačka, takže studené starty nejsou vůbec problém a reakce plynu je okamžitá.. Co se týká posezu a pohodlí jezdce, tak je to sporťák, za řídítky si nepřipadám jako na kapotovaném naháči ale na ostrém superbiku. Agresivně sklopená řídítka dolů a stupačky hodně vzadu dodávají na pocitu. Sedlo je hodně pohodlné a při mé výšce 180 cm si myslím, že je to tak akorát (Být větší tak nevím nevím) Spolujezdec sedí o poznání výše než řidič a madla vzadu jsou zbytečná. Motorka se ovládá díky nízké váze naprosto dokonale, řídítka vedou přesně akorát je třeba dávat pozor na zatáčky a přílišné přidání plynu (zadek za studena rád klouže), ale jak se gumy zahřejí drží jak přibité. Co se týká kapotáže, tak se za ni bezvadně schovám a krásně si lehnu na nádrž, akorát při manévrování v malých rychlostech a otáčení není v zrcátkách nic vidět, takže je třeba se dobře dívat za sebe a nedoufat, že tam nic nejede:) Zrychlení je ohromné a 100km/h je tam pod 4 vteřiny. Podvozek je nastavitelný, zadek se mi zdá tvrdý (sportovní) a přední vidle jsou možná až příliš měkké, ale jak říkám dají se nastavit. Budíky jsou přehledné a od indikace kapaliny, přes stav kilometrů jak celkový tak okamžitý až po teplotu chladící kapaliny. Celkově působí velmi povedeně, moderní líbivý digitální tachometr a starý dobrý analogový otáčkoměr ááá srdíčko mi plesá!
Výfuk je sériový a nemám potřebu jej měnit, "kravál" to dělá slušný i při origo laufu a dvouválec dělá svoje!
Jediné co bych celé motorce pro zatím vytkl jsou brzdy. Zákus mají solidní, ale na to že je to 650 by mohla být větší účinnost. Dva kotouče a dvoupístky plní svůj účel při cestovní jízdě skvěle, ale jsem zvědav jak budou reagovat při sportovním stylu ježdění!!
Takže jen přečkat zimu a na Jaře se mou milou vydáme na cesty! !! :)
Mooooc hezký Ta červená mě fakt bere
Dííky :)
no supr RED Suzina gratulejšn a hlavně kolcama k vozovce
JEEE ja měl taky červenou beee
Pěkny strojek na rozježdení
Díky PS: Doufám, že zima bude co nejkratší!