PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 R (2004)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Hadislav
Vloženo 1.10.2012
Aktualizováno 14.7.2014
Zobrazeno 3 677x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Moje druhá motorka - univerzální stroj na dopravu do práce, na víkendové okolokomínovky v terénu a i dovolenou zvládne s přehledem

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 650 GS: Dostal jsem nabýdku na XTčko která se neodmítá...

První dojmy - Vzhledem k tomu, že jsem se nikdy o motorky nezajímal a řidičák Ačko jsem dělal až na starý kolena, tak zkušenosti nebylo s čím srovnávat. No oproti skůtru to bylo silný, pohodlný a vysoký jak štafle.

Recenze

Začátkem června 2012 jsem dodělal řidičák a začal jezdit na stroji, co jsem koupil v listopadu 2011. Aprilia Scarabeo 200. Na dojíždění do práce ideální, ale na výlety to moc nebylo. Navíc moje výška 190cm mi neumožňovala si pohodlně sednout. V srpnu jsem začal pokukovat po BMW F650GS, ale nakonec jsem dostal možnost koupit Yamahu za velmi výhodnou cenu.

Motorku mám stále především na dojíždění do práce. Tomu jsem chtěl přizpůsobit především provozní náklady, ale zároveň se chci taky při jízdě pobavit. Obě tyto vlastosti XTRko splňuje perfektně. Spotřeba do 4,5l a závady zatím žádné.

Při jízdě po městě je výhodou vysoký posez, pohodlné sedlo (po městě to pořád platí, ale jak se jede štreka, tak po 3-4hodinách jízdy už nevím jak si sednout) a hluboké zdvihy přesuny zpříjemňují. Vedení stopy v zatáčce i na rozmlácené cestě jsou výborné. Motor je kapitola sama pro sebe. Už po týdnu jsem věděl, že výkon 35kW hodně brzo ukáže svoje hranice. Do 120km/h stačí. A krouťák 60Nm dokáže motorku pěkně rozjet, ale nad 120km/h nemá smysl ji trápit. Navíc i podvozek začne být nervóznější, ale k tomu XTRko není. Na dálnici při 130km/h jenoválec už nesnesitelně třepe. Ale na okrskách se rozhodně neztratí a v lehčím terénu taky ne.

Na podzim 2013 jsem se zúčastnil enduroškoly na Radarce a od té doby ji trápím v terénu. Po pár pádech bylo potřeba motorku trochu dovybavit. Koupil jsem padáky, na ně jsem upravil šusplech a několikrát rovnaný páčky na řidítkách jsem vyměnil za lámací. Zároveň jsem pořídil hliníkový kufry Alu Milanek a samodomo nosiče.

V terénu nestíhá odpružení. Přední vidle nejsou nikaj stavitelný a zadní centrál umí jen předpětí pružiny. Centrál dostal ještě krátký kosti.

Teď řeším pneumatiky. Po vyloženě silničních jsem na podzim 2013 obul Mitas E07. V prosinci v blátě jsem pochopil, že off vyjížďky pro tu sezónu skončili. Kvůli teplé zimě (2013/2014) jsem nejezdil jen 3 týdny. To jsem stihl udělat tak tak zimní údržbu a vyměnit gumy za E09. V terénu jsou pochopitelně lepší, ale dostat je na jejich limit není moc těžký. Teď (červenec 2014) zkouším na předku C19. V terénu za mokra super, ale na asfaltu nechce zatáčet. Bude to chtít C21.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bystrčák
Bystrčák napsal 02.10.12 v 20:51

Super stroj. 10 b

Více komentářů



TOPlist