renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 R (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník jirka675
Vloženo 1.8.2021
Aktualizováno 14.9.2022
Zobrazeno 1 302x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Univerzální jednoválcový vibrátor

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: Bože to vůbec nejede...
BMW R 1150 GS: Možná příště
Yamaha XT 660 Z Tenere: Přestřelená cena

První dojmy - Nepřekvapila ničím negativním ani pozitivním. Nepřekvapila ničím negativním ani pozitivním. Nepřekvapila ničím negativním ani pozitivním.

Motorku bych doporučil pro - Motorka na každý den, nenáročné cestování, lehký terén

Doplňky na motorce - Vyšší plexi, kryt motoru, padáky

Recenze

DR jsem měl už rok a tak jsem zase začal vymýšlet, jakou další moto vyzkoušet.
Navíc jsem trochu plánoval dopředu a věděl jsem, že v létě se mi podaří na cca týden vyrazit na moto někam za hranice. Né že by nešlo na DR cestovat, ale najet 2-2,5 tis. km po silnici není úplně motorkářský sen. K tomu kamarádi co občas vyjeli do off prodali stroje a tak se jezdilo hlavně na silnici. Takže sem chtěl něco pohodlnějšího a řekl si transalp 650. Vyzkoušel sem jednu 2007 s poctivým nájezdem 40 tis. km po prvním majiteli. Ta jízda byla pohodlná, ale nic víc. Motor neskutečně nudný a líný, přední vidle tak měkké, že šly nadoraz i při prudkých brzdách, no prostě mě mašina vůbec neoslovila.
Baworáka jsem zkoušet ani nešel, nechci ještě tak težkou a z mojeho pohledu pouze cestovní motorku.
Takže jsem jel zkusit XT660R a samozřejmě přes celou republiku. Moto původem z ČR, dva majitelé a jasné km v době koupě cca 30 tis.
Srovnání s DR 650 se mi nechce rozepisovat, ale můžu řict jednoduše. V čem je xt lepší na silnici, v tom je horší v terénu.
Xt má trochu delší rychlosti což se hodí hlavně na delší přesuny, kdy nemá problém držet 115-120 km/hod. Podvozek při tom docela stíhá a stav silnice není třeba řešit.
V terénu je okamžitě znát vyšší váha, to je škoda.
Charaktet jednoválců se mi z předešlých strojů docela zalíbil a tady je to podobné, jenom mám pocit, že xt se docela ochotně a rádo nechá i trochu vytočit, ale nutné to není, jezdí hezky i tak.
Bezproblémové starty jsou u stříkačky paráda, ale proti karburátoru to prostě je ucukané, nejvíc je to znát na nižší převody a při stálé rychlosti (např. 3. a jízda městem)
Nemám už moc rád hlasité laďáky, ale musím řict, že u XT mám opravdu pocit, že motor je výfuky doslova zadušený a laďáky by mu fakt prospěly.
Na sedlo jsem si docela zvykl a dá se na tom vydržet i pár km a několik odin jízdy. Rekord na jeden zátah okreskama ze Slovinska na západ Čech, cca 650 km.
Mám cca 182 cm a mám obě nohy na zemi spíš na špičkách.
Ochrana před větrem bída, vyšši plexi chrání tělo, ale hlava krytá není.
Překvapila spotřeba, kdy při brouzdání po světě a normální jízdě klidně i jenom 4 litry na sto.
Při dovolené cca 2000 km si motor nevzal ani kapku oleje, což je super.
Jediný problém, který jsem objevil je osa zadního kola. Byla už dost otlačená v místech kde jsou ložiska a byla tam vůle. Vůle byla taky v uložení ložiska rozety.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Maartyy
Maartyy napsal 05.08.21 v 12:02 10b.

-Jandys-
-Jandys- napsal 02.08.21 v 17:40 10b.

Tak opět změna a zase jeden buchar i tahle Yamaha je moc dobrá a budeš spokojený

Více komentářů



TOPlist