renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha XT 660 R (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník AJ Rimmer
Vloženo 24.5.2009
Aktualizováno 26.3.2012
Zobrazeno 6 827x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Klasické lehké cestovní enduro od Yamahy, holka pro všechno, výborná užitná hodnota.

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

Recenze

K mašinám jsem se vrátil po nějaké době a po krátkém rozježdění na čínském výrobku (nebyla špatná, chyběl výkon) jsem hledal nějaký kompromis na ježdění (práce, výlety, blbnutí, slušná cena i vzhled) a vyšla mi Yamaha XT660R. (X-ko je taky fajn, ale já rád i do lehčího terénu).

Jednoválec se vstřikováním paliva táhne fajnově od spoda, jen nejde bublat na 4-ku či 5-ku (řeší asi laďáčky a úprava sání). V terénu jsem ocenil dobrej zátah (hlavně 2-ka) a vcelku slušnej podvozek. Na závodění to určitě neni, ale dostal jsem se i na né moc terénních gumách do míst, kde by to i pěšky byl mazec. Sucho je lepší, do bahýnka a mokré trávy jedině s terénníma botkama.

Na silnici v pohodě do 130 km/h pak už to je docela hukot. Dálnice je o ničem, asi na delší cesty bude nutné větší plexi. Je stabilní, trošku houpe a dá se na ní docela i letět, ve městě je hbitá, na jedničku se na zadek zvedne v klidu i bez spojky. Brzdy jdou lehce, možná by mohli být i lepší, ale v poho. Jako nutnost pro ochranu vodní pumpy vidím padáky, ještě plánuju Al-plech pod motor a časem něco pro cestování.

Myslím, že pro někoho kdo rád mimo silnici a místo dálnic a silnic I. třídy raději okresky a nesní o odřených kolenech je XTčko moc fajn. Tenerka je ještě trošku dál, ale zase si člověk musí připlatit.

12000 km : moto doplněno o kryt pod motor Touratech small, který vypadá super (foto doplním), jen jsem musel dokoupit padáky SW-motech, původní Givi nepasují (bez úprav), tankvak SW-Motech Enduro dobře sedí a jsem s ním spokojen. Kryty páček Acerbis Rally Brush se spoilerem šli s troškou šikovnosti na moto dobře. Na ca 6000 km jsem přezul Metzeler Tourance na Mitas E07 (r.v. 2010 : měkčí směs) a udělal jsem dobře. Jde o super kompromis silnice : terén za slušné peníze. Jen na bahno to není. Letos asi zkusím E09 uvidím kolik vydrží.
Ježdění cestou necestou i dál zvládá XTčko s přehledem, letos plánuji nosič na loďák a kufry nebo brašny, případně plexi. Uvidím dle volných financí. Ve dvou s manželkou poznávám limit, jízdní vlastnosti se mění, se zátěží trošku ztrácí XT dech, hlavně na delších přesunech.

konec sezony 2011 : XT-čko je odolná motorka, né už tak moje ruka a Opel Corsa paní, která mě nejprve uchláchlolila že na vedlejšce zastavila, ale pak se rozjela a přesto že jsem jel ca 50 km,h-1, tak mi moc šancí nedala. Po malé operaci jsem v snad OK a XTčko po malé opravě je na prodej v Liberci. (na TipMoto)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
wáca
wáca napsal 26.02.10 v 14:41

pěkná taky sem jí původně chtěl ale domoušek vyhrál ...a jestli by ses chtěl někdy podívat do terénu tak napiš rád pojedu taky ;)

zikky
zikky napsal 25.05.09 v 14:56

Pohodovej stroj

LiTe
LiTe napsal 24.05.09 v 21:55

xt660.cz

Petr_TA
Petr_TA napsal 24.05.09 v 20:09

Pěkná

hyll
hyll napsal 24.05.09 v 18:19

peknej stroj treba se nekdy potkame

Více komentářů



TOPlist