renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-9R Ninja (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník greenfighter
Vloženo 9.9.2012
Aktualizováno 9.9.2012
Zobrazeno 7 929x
HODNOCENÍ PROFILU OD 42 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Kawasaki ZX9R Ninja, přestavba na Streeta

Více fotografii

Recenze

Ahoj,
Na ZX9R jsem přešel z modelu ZX6R, čili z malé ninji na velkou. Obě jsou super a na obou je oproti serii pár věcí trochu jinak . Jako např : absence původních plastů a to všech, rám společně s kyvkou s oběma koly a brýlemi prošel leštící kůrou,stejně tak jako držák značky. Zadní podsedlový rám se musel vyrobit nový, aby tam šel napasovat jiný podsedlový díl a samozřejmě také vyleštit. Zadní stupačky nejsou potřeba, stejně nikoho nevozím a tudíž není potřeba ani zadní sedačka. Přední sedačka je samozřejmě taky jiná, ovšem přečalounit se musela, aby to trochu hrálo dohromady. Zadní světlo je bílé diodové a stejně tak zadní blikače, které jsou nyní součástí podsedlového plastu a tudíž nikde netrčí. O perování zadní částí moto se stará sportovní stavitelný tlumič a nutno říct, že funguje parádně. Zadní originální brzdový kotouč, nahradil jeho ,, okousaný " kolega od Brakingu. Výfuk je parádní práce ze Slovinska z dílny Akrapovice a to i se svodama, aby jim to nebylo líto. Jeho držák se musel vyrobit jiný, ten původní tam nějak něšel. asi to bude tím, že na Akrapa upadla flexa a jeho roura od svodů k tlumiči je teď o něco kratší a víc skloněná. Jinak výfuk ječí báječně, mám do něj i vložku, ale nemůžu ji najít, manželka mi ji asi vyhodila, že je stejně k ničemu. Věčná škoda . Obal výfuku je karbon stejně tak jako je karbonový zadní blatník s krytem řetězu v jednom. I když blatník to byl původně, teď je to jenom blatníček. Pár tahů pilkou a je z toho celkem povedená záležitost, která jen těsně líže kolo, vypadá dobře a je funkční. Co se týče motoru ten je podle mého dobrý už z výroby a vzhledem ke stáří je jeho výkon stále solidní a nemá problém stíhat mladší konkurenci. Možná je to tím, že je to asi jedna z posledních moto kde se dělal ještě karburátor a protože ja přetyskovaný táhne hezky od spodu a má čistý průběh. O přísun čerstvého vzduchu se staré KN filtr a trochu přepracovené sání. Víka na motoru jsou černá, ona ta původní barva nějak nebyla ona. Čili na motoru pár zásahů, ale nic zásadního. snad už jen svíčky, aby po cestě lépe pálilo ). Boční hliníkové padáky taky trošku prošli leštící kůrou, ale jenom decentně. Jsou teď černo-leštěné a vypadají OK. Přepákování brzdy a řazení je titanové, stavitelné snad ve všech směrech a doplněné o černé eloxované stupačky. Pod motor přibyl klín, je sice původně určen na něco jiného, ale pár drobných úpravách, den práce a je tam. Řidítka jsou konická černé a na brýlích je drží leštěné redukce s příslušným průměrem. A aby se někde náhodou nerozkmitala tak je drží tlumič řízení uchycení mezi nádrž a aby to nebylo málo je taky leštěný. Ono mě to jednou docela slušně vyškolilo a to mi bohatě stačilo. Myslím, že nebýt toho že jsou ta řítka tak široká a člověk se měl za co zapřít, tak bych z toho asi vystoupil. Na koncích řidítek jsou závažíčka a jak jinak leštěné. Gelové gripy od Harrisu jsou celkem solidní. Neklouzají ani se neprotáčí. Na těch brýlích byla ještě půvovně spínačka, ale musela se přesunout pod sedačku na pravou stranu, aby udělala místo pro budíky. Ty jsou teď za maskou se světlem od Baracudy, která jako jedna z mála na trhu nejen dobře vypadá, ale hlavně svítí. Zrcátka jsou spíše vzhledová záležitost, ale i tak je v nich něco vidět. Přední blatník vychází z toho původního a po nějaké té odtučňovací kůře vypadá už také k světu. Lakováno je to celé viz foto, do zelené metalízi. Sice mě s tím chtěl lakýrník původně asi 5 krát vyhodit, ale nakonec se povedlo. No upřímně mě by na to těch 11 vrstev taky stříkat nechtělo. Po lakování přišel už jenom podélný polep. Jinak celý tenhle zázrak drží na silnici Pirrelli Diablo supercorsa. NO A JE TO HOTOVE... ještě přibudou přední,, okousané" kotouče a lámací CNC páčky se stavitelnou délkou, ale ještě nevim od koho.

Celou tuhle, ne vždycky jednoduchou záležitost, se mnou dělal kamarád. Za což bych mu chtěl ještě jednou poděkovat. Díky Radime.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Omarson
Omarson napsal 25.07.17 v 16:52 10b.

hezky postavený . pěknej kousek , žádná sériovka 10

psohlavec
psohlavec napsal 12.11.14 v 07:45

Vypadá moc pěkně, čistá práce!

tazz134
tazz134 napsal 21.09.13 v 08:36

Překlep chtěl sem říct povedenej kousek:)

tazz134
tazz134 napsal 21.09.13 v 08:34 10b.

Asi tak má vypadat pořádnej streetak!!!;)pověřeného kousek

rybíz5
rybíz5 napsal 03.09.13 v 13:38

Opravdu krásnej street

Více komentářů



TOPlist