renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-9R Ninja (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník DonJirka
Vloženo 4.4.2011
Aktualizováno 29.2.2024
Zobrazeno 3 100x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


zatažení za plyn = čistý adrenalin

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - . . .

Motorku bych doporučil pro - Mě!

Doplňky na motorce - Doplňky neuznávám, takže moto je stále v originálním stavu.

Recenze

04.04.2011
Tahle motorka je moje druhá v pořadí, první byla Jawa 350 která má 17kW čisté síly, takže si všichni dokážete představit, jaký je to nášup když za to vezmete. Mám jí už nějaký ten rok, ale najetých kilometrů tam moc není protože byla více nepojízdná než v chodu. Kawu jsem koupil v celku nedávno, takže nebudu psát o tom jaký mám zkušenosti. Nikdy jsem takhle silnou motorku neřídil a proto mi připadá jako neřízená střela. Zatím nemám ani motorkářské vybavení, takže se docela bojím abych z toho někde nespadnl a neudělal ze sebe oválený kus masa. Mohu ale říci že při sebemenším pootočením plynu se rozpoutává hotové peklo. Od takových šesti tisíc táhne opravdu mohutně a když míjíte devět tak to pořádně nakopne. Tohle je bohužel zatím vše co k této motorce mohu zdělit protože jak jsem řekl jsem v začátcích a chvílemi si připadám že bych si měl namontovat přídavné kolečka :).

29.7.2011
K dnešnímu datu vlastním Kawu skoro 3 měsíce a tak si myslím že už ji mírně znám. Mám za sebou menší incident když jsem ji startoval a spadla na bok kvůli nerovnému terénu. Stálo mě to 5 tisíc za nové boční víko motoru. Holt za blbost se platí. Od té doby si dávám pozor jestli opravdu pevně stojí. Dojmy z motorky mám pořád dobré a pokaždé když usedám a chopím se řídítek tak se na jízdu těším jako malý kluk. Posed je pěkně široký, takže vzbuzuje pocit že sedíte na opravdové silniční motorce a ne na vysuté trubce z lešení. Do zatáček se musí trochu přesvědčovat ale není to nic hrozného. Při zrychlování se nijak necuká a nemá tendence se vlnit. Brzdy jsou ostré jako břitva a také už jsem se o tom přesvědčil v provozu kdy mi nedal přednost taxikář a já musel stát na místě. Naštěstí mě nesmetl ale zavadil o přední pneumatiku která mu udělala šmouhu na zadních dveřích. Dobré se mi také zdá že nemá extrémní tendenci se zvedat takže je možné vystřelit pěkně z ostra. Ale vždycky to chce řídit s vědomím že tato motorka se kolem 12 tisíc otáček dokáže zvednout i na čtvrtý rychlostní stupeň. Z počátku mi dělalo trochu starosti chcípání motorky protože jsem byl z motoškoly zvyklý podřazovat až na rychlost chůze a tím se tady prostě dusí motor. Řazení jde OK jen jednička když stojí u semaforu občast trochu pozlobí ale myslím si že je to spíše schopnostni než technikou . Mám za sebou i pár jízd v noci a na osvětlení nemohu říci nic jiného než chválu.

31.4.2012
Snažím se zahájit sezónu, ale je ještě celkem zima. Bál jsem se startování po zimě, protože jsem četl tady na foru, že to u Kawasaki jde velmi ztuha. No, řekl bych že opak je pravdou. V podstatě se to odehrálo bez krve a potu. Jednoduše jsem jí vytlačil ven, připojil kabel od auta a žačal startovat. Po třetím pokusu chytla a předla. Jen se cca ještě 10 minut po přidání plynu dusila, ale stačilo ohřát protočit a jela jako pila. Byl jsem to projet na Benešov a potkal jsem tam Porsche Panamera. No, nešlo odolat takže tuhle sezonu mám maximálku zasebou .

18.4.2020
Na chvilku jsem se koukám odmlčel a motorku mám už 9 let. Řekl bych, že ji znám jako své boty, jen ty jezdecké dovednosti nejsou pořád na takové urovni jaké bych si představoval.
Znáte to, pořídíte si domů potěr a od té doby není čas na nic...
Před dvěma lety mě Kawa potrápila, protože jsem ji umyl a z ničeho nic přestala startovat. Starter točil ale nešla jiskra, po dlouhých laboracích a výměnách zapalovací jednotky jsem ji odvezl do servisu a elektrikář přišel na to, že upadnul kontakt ve spínací skříňce. Ta je nerozebiratelná, takže jsem musel vyměnit zámky a spínačku.
Také jsem nechával rovnat přední tlumiče, protože majitel předemnou ji zřejme položil a tlumiče reagovaly podivně.
S tímto pádem se také poškodily přední kotouče a tak jsem také měnil.
Když to vezmu z pohledu spolehlivosti, tak po 9 letech mohu říct, že se jedná o velmi kvalitní stroj, až na výměnu spínačky vlastně liju jen benzín a olej.
Výkon motorky je stále super, jen už jsem si trochu zvyknul a pokukoval jsem po zxr-12. Škoda, že v čechách nejde koupit.
Jízdní vlastnosti jsou v malých rychlostech děs a běs, motorka je pořád přehřátá a teploměr ukazuje kolem 100 - 115 °C a ventilátor se nezastaví. Je slyšet řetěz Kawa prostě nemá ráda nízké otáčky. Motor má velkou kompresi a tak to dost škube i zkušenému jezdci. Jiná káva ovšem je jakmile se dostanete z města, tam se dostává do naprosto jiných dimenzí. Pro mě je normální dálniční rychlost 200 km/h a víc. Motorka je na to stavěná a po zalehnutí je to prostě pohodička. Žádný otravný vítr, rezonance nebo vlnění motorky neexistuje. Zatáčení ve vyšších rychlostech značně tvrdne a občas musíte do prudších zatáček sléztat. Nádrž je tak na 200km a zvuk je bevadný. Obzvlášť pokud povolíte plyn a při dojíždění vám občas plivne do výfuku. Prostě pořádná bestie tohle musí dělat.
Posaz je hodně agresivní, takže jezdím kolem 100km a jdu si dát odpočinek. Znáte to, nemám ruce jako Arnold, ale spíše jako Johny Dep .
Ani po 9 letech mě ježdění na téhle bestii nepřestalo bavit.
13.4.2023
Prodána a za těch 12 let jsem najezdil přesně 12 680 km což dělá cca tisíc km za rok. Byla to zábava, ale bohužel nebyl čas.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kali88
Kali88 napsal 01.08.22 v 18:45 10b.

Parádní článek, ať slouží i nadále

Koblich
Koblich napsal 02.01.13 v 22:42 10b.

Hezký kousek. Za to druhé video a Panameru bych dal 11, ale nejde to

macko66
macko66 napsal 10.03.12 v 10:46

pekna, 10b

Zx-10RCarlos
Zx-10RCarlos napsal 24.02.12 v 08:34

Pěkná zelená žabka. Dávám ti na ní 10 bodu. Přeji spoustu km v letošní sezoně bez závad a nehod.

Ninjista
Ninjista napsal 19.08.11 v 16:25

Více komentářů



TOPlist