Super motorka. Výkon 107kW, dokonalá charakteristika motoru, extrémně vyrovnanost všech potenciálů !
Recenze
Letošní sezonu začínám hezky v novém.
Bohužel po závadě na motoru jsem zvolil váměnu agregátu za ZX900CE (původní ZX900BE). Nový motor má najeto cca 35.000km, po výměně rozvodů, svíček, oleje a seřízením synchronizace karburátorů a bohatosti směsi. Vynikající zátah a zrychlení. Neskutečně vyrovnaný chod a znatelně nižší spotřeba. Celý život tankuji pouze Schell. Vzhledem k závažnosti poruchy starého motoru jsem zvolil raději výmenu s jistým výsledkem.
Vyvaření a přelakování zadní kyvné vidlice (původní stříbrná, nyní šedá) a k tomu pár polepů. Do kyvky jsem přidal modré rolny z eloxovaného duralu. Kompletní výměna úložných pouzder a ložisek, středového kluzného čepu a simerinků. Pečlivé vyčištění a namazání vhodným mazacím tukem
Kompletní repase předních šavlí, výměna oleje (Motorex fork oil racing), gufer a srovnání levé trubky (zanedbatelných 1.8mm na celé délce) + nové spodní brýle (prasklina na odlitku). Přelakování zadní tlačné pružiny komaxitem (původní černá, nyní žlutá)
Kompletní výměna spojovacího materiálu na rámu a plastech
Přední žárovka H4 Blue Dimension (v reálu bílé světlo)
Přední i zadní brzda prochází celkovou repasí. Rozebrání pumpy Nissin, rekonstrukce přepákování, kompletní rozebrání, vyčištění, namazání. Celková důkladná kontrola všech brzdičů a to od základů - pístky, prachovky, těsnící kroužky . Kroužky namazány a rozmasírovány v silikonové lázni, pístky vyleštěné do zrcadlového lesku, dokonalé vyčištění těla brzdiče a následná kompletace. Destičky a pojezdy namazány keramickým sprejem určeným pro lambda sondy, aby nedocházelo k přilepení destiček na pístky, nebo k zaseknutí destuček na pojezdech. Pojezdy zadního plovoucího třmenu jsem namazal Cuprum vaseline (měděnou vazelínou s vysokým podílem mazacích a konzervačních složek). Všechny čističe, maziva, konzerváty jsou vysoce kvalitní od značek Würth, Retech a Arecal.
Sedadla dostaly nový potah a repasi molitanů. Dokonalá práce a super originál vzhled. S předchozím "hnusem" se to nedá srovnat. Kdo to viděl tak ví o čem mluvím.
Řetězová sada D.I.D., která si již odjezdila svý a podepsalo se na ní nedostatečné mazání půjde pryč a na její místo přijde sada D.I.D ZVM2 Gold Profesional
Nová sada pneumatik od Dunlopu - model Qualifier. Zadek 180, předek 120. Předchozí Michelin Pilot (zadek) a Dunlop D208 (předek).
Ráfky prošli chemickým odstraněním nátěrů, následné leštění límců s lakováním středů do červené barvy. Zvolil jsem světlejší odstínm než je barva motorky, aby kola hezky vynikly. Leštění proběhlo na profi úrovni, lakování potom v lakovně Škoda Auto
Olej. Starý olej (údajně nějaký "závodní" kanadský) byl vypuštěn a na jeho místo přišel Repsol 10W40 s KN olejovým filtrem. Další výmenu zvažuji osvědčený Castrol, nebo Denicol. U KN filtru zůstávám
Chladící kapalinu jsem vypustil, celý systém propláchl šesti litry vody a naplnil dvěma litry nové směsi naředěnou 1:1 s nemrznoucím účinkem do -38°C. Důkladné vyfoukání chladiče stlačeným vzduchem 8.9 Bar.
Původní destičky Goldfren jsou vyměněny. Zadní za NHC, přední potom za Vesrah Racing JL. Kotouče přošly přenýtováním u firny Tenax, srovnáním. Výměna originálních hadic za pancéřované (výrobce PP Tuning). Brzdová kapalina DOT 4.
Překytování a přelakování plexi, klínu pod motorem a doplnění o reklamní polepy.
Výfukový systém. Svody ponechány původní + koncovka Akrapovič Moto GP Style Replica Carbon 34cm s třívrstvou strukturou tlumících prvků
Nerezový kryt řetězu domácí výroby. 1,5mm nerez + výpalek KawasakI NINJA. Nový kryt snímače rychloměru (leštěný pozink). Úprava uchycení sedadla řidiče přes ocelový čep. Překytování a přelakování zpětných zrcátek a vyvážováků řízení (vyvažovánky jsou nyní v modré). Vrchní brýle polepeny karbonovou fólií a dodělána ochrana spínací skříňky.
Ucelený stroj jsem ještě polepil smysluplně umístěnými polepy, které vyadřují můj styl přístupu k mašinám.
Masina ako sa patri!
Krásná ninja, fakt sis s tim vyhrál
Moc pěkná kawasaki!