renocar_unor



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-9R Ninja (2000)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník puffybodie
Vloženo 8.9.2020
Aktualizováno 21.8.2022
Zobrazeno 1 949x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Co přibrat k Opici do ZOO... Ninju na udržení pořádku

Více fotografii

Motorka koupena od schelby (Klimkovice) - Udržovaný stroj, vše ukázal, popsal, vysvětlil

Výška jezdce: 193 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBR 600F: Posez ok, jízda super, ale šlo vidět, že velikostně ke mně není. Navíc je těžší než ZX-9R
Honda CBR 1100XX Blackbird: Příliš natažená pozice, už docela těžká a když už, tak bych ji chtěl asi jedině se vstřikováním
Honda VFR 800: Divný model RC46, když měl ještě karburátory, poměrně těžká oproti CBR600F nebo ZX-9R, ale stav dobrý a byl to favorit dokud jsem neuviděl ZX-9R

První dojmy - Prvních pár desítek metrů k pumpě opatrně. Nějakou dobu jsem na něčem takhle velkém nejel. S plnou nádrží pak ještě kousek a už to šlo pak lépe a lépe v průběhu dne.

Motorku bych doporučil pro - Pro větší lidi a gorily z Opice :-D Oproti jiným sportům z té doby je rozhodně pohodlnější a v dnešní době bych řekl, že to je spíše sportovní cesťák bez elektronických ku...ítek

Doplňky na motorce - Iridiové plexi, přepákování, nové gripy, nastavitelné páčky, LED miniblinkry, výfuk Laser, nový lak

Recenze

Proč jste si vybral tento stroj? - Této kategorii jsem se spíše vyhýbal po krátké zkušenosti s GSX-750F, ale na druhou stranu v 50 už třeba na to nevlezu, tak kdy jindy než teď. A recenze moc nekecají, je to spíše takové sportovně-cestovní stroj. Sedačka velká a pohodlná i pro spolujezdce, řidítka nejsou tak nízko a tak moc ohnuté, motor je hodný a plynulý, záběr je až po vytočení nad těch 4 - 5 tis. větší, velikost je akurát, hmotnost nižší než CBR600F tak jsem do toho šel. Navíc co za nesmysly se chtějí za olitane paštiky v cestovních endurech,tak to raději ten sport

Jízda - Rozdíl oproti Opici je jasný, tam kde jedu s ní na plno cca 90 s vibracemi, hlukem od pneu, tak tady je to pohoda a klídek s velkou rezervou. Dá se s ní jet bez problémů i předpisově klidně i těch 50 ve městě, na 4 to točí 2500. Motoru to ale lépe svědčí na 3 a když chci ukazát v místech kde je 50km/hod nesmysl, tak tam dám 2 ať je to to lépe slyšet. Nejraději má samožřejmě kvalitní povrch a zatáčky spíše táhlé a nebo mírné. Vracečky to je kolikrát i na 1. Reálně to začíná fungovat jak má až tak od 80km/hod a výše takže za město. Rozbité okresky se dá (v jednom mnohem lépe), ale není to ADV nebo GS že ano a člověk musí ubrat. Nějaké polní cesty, opravované cesty stažené až na půdu v délce několika km promíchané kameny (Polsko...) taky, jen je to pak jako prase vzadu

motor - tak porovnávat s Opicí asi není úplně fér, když to má o 3 válce, 774ccm a 99kW více Ale klasika čtyřválec, dole klidné a jemné, v otáčkách peklo. Ale čekání v kolonách není ono. Z běžné teploty za jízdy 70 - 80 to po zastavení začne lézt o stupeň nahoru co cca 2s až do 105 a pak sepne ventilátor. Sice vím, že to funguje... Zvyknout se dá ale na vše a na rychlých cestách člověku ani ve 200 nepřijde, že by jel nějak rychle, ale to dělají hodně i kapoty

brzdy - - zatím nebylo důvod moc ověřovat, ale přední jedním prstem bez problémů i prudší brždění, zadní při manévrování v garáži nebo koloně dobře dávkovatelné

podvozek - do toho jsem zatím nesahal a nerovnosti to žehlilo slušně, i když těm větším se snažím tak nebo tak vyhýbat. Majitel byl podobně jako já a navíc jezdil ve dvou, ale uvidím, třeba se na to sáhne na nastavení

ovladatelnost - - zadní guma je po 6000km na výměnu uprostřed, tak do zatáček to někdy chce pomoct, ale nic hrozného. Jinak není tak těžká ( o nějakých 100kg více než Opice). Supersport bude vždy nejhorší na manévrování v pomalé rychlosti, ale motorka je lehká a jak má člověk odježděno, tak to jde taky slušně.

spolujezdec - Bývalý majítel jezdil ve dvou a spolujezdec si to vychvaloval velmi. Za mne se s batůžkem jezdí dobře a i ona si to pochvalovala i při delším výletu. Moderní stroje a jejich mini parodie na sedačku vzadu se tomu nemohou rovnat.

úložný prostor - velmi slušný pod zadní sedačkou. Klidně 2x0,5l láhev, doklady, ubrousky, tyčinky atd. Přikoupeno tankvak na magnety a kapsa na stehno.

spotřeba - Od 5,3 ve dvou na výletě po 6,7 solo což není špatné na ten výkon, karburátory, zatížení a že po městech a vesnicích, kterých je u nás plno se jede na 2 nebo 3

servis a poruchy - vše je uděláno, jen olej to bude chtít přes zimu, zadní gumu a synchronizaci karburátorů. Zadní guma se udělala přes zimu, já vyměnil spínač přední brzdy ať můžu na STK, stejně opakovaná, protože přední guma měla ve dvou drážkách na kraji 1,2mm (myslím si svoje..) a drát že jde do výfuku, tak jsem koupil univerzální tlumivku za 200Kč a nechal namontovat (o tomhle si myslím ještě více svoje...). Jinak viz. deník a třetí guma už čeká doma...

13.1.2022

Tady pěkná recenze z YouTube zrovna mého ročníku (ten nejpovedenější...)



21.8.2022 prodáno. Ať dále dobře slouží v rámci kraje

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Martin-zx
Martin-zx napsal 27.02.24 v 17:18 10b.

Krasavice,

puffybodie
puffybodie napsal 04.11.21 v 14:18

Libor46> Diky, je to fajn stroj. Ale nejak to neni vylozene to co by mne bavilo, na Opici je proste vice srandy Tak se uvidi co bude dal. Opice s 250ccm motorem by bylo ideal hah

Libor46
Libor46 napsal 04.11.21 v 14:04 10b.

Krásná, taky jsem ji měl...

Jears77
Jears77 napsal 12.09.20 v 21:53 10b.

Super

puffybodie
puffybodie napsal 10.09.20 v 19:57

dennisCBR jsou věci mezi nebem a zemí... ale z testovaných CBR600F, CBR1100XX, VFR800 RC46 a ZX-9R jsem byl nejvíce natažený právě na Blackbirdu. Po zvyknuti by to třeba tak nepřišlo, to teď asi nezjistím. Nakonec rozhodoval hlavně stav a to bylo pořadí ZX, VFR, CBR, Blackbird...

Více komentářů



TOPlist