renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-9R Ninja (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník enusim2
Vloženo 21.5.2012
Aktualizováno 20.3.2019
Zobrazeno 14 491x
HODNOCENÍ PROFILU OD 56 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Kawasaki zx-9r...Jeden z poslednich ''novějších'' cestovních supersportů. Takže opět ideální kompromis pro mě mezi rychlostí, sílou a pohodlím

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki GSX-R 750: opět K1 ale nakonec za stejný peníze jsem sehnal zx9ku a ta je pohodlnější
Aprilia RSV 1000: dokonalost sama a za pěkné peníze, ale nakonec ambice pro universálnější motorku a cestování rozhodlo. A je malinkatá a úzká
Honda VTR 1000F Firestorm: malinkatá úzká motorka
Suzuki VZ 800 Marauder: po bouračce jsem uvažovall i o cruiserovi, něco laděno do sportovna.Ale vyšší cena rozhodla že tímto směrem nepujdu

První dojmy - Laďák dělal kravál na celé okolí. Vzhledově v top stavu. První moto na které jsem nemusel ani sáhnout, naleštěná

Motorku bych doporučil pro - sportovní cestovatel a vysoké chlapy.

Doplňky na motorce - Zadní blatník ermax, tlumič řízení, zásuvka 12V, padací protektory, vyhřívané gripy, 3x kufr

Recenze

Dovolená 2012 cestopis ZDE... ]

Přidělání 3kufru www.motorkari.cz/forum-detail/

Jen tak jsem pokukoval jedním okem po inzerátech,protože jsem chtěl tento podzim nebo příští sezonu něco koupit a objevil se tento krasavec. Pro mě pan dokonalý. Tento model 01 a GSXR 01 byly moje dvě vysněné motorky. GSXR jsem vyřadil z hledáčku, protože bylo nepohodlné-je to čistokrevný sport. ZX-9ka to už je jiné kafe. Zpět k inzerci: po prvním pohledu na fotku bylo jasno že tohle je přesně to co mám vysněno v hlavě. Má bohatou výbavu jako otevřený výfuk + origo k tomu. Tlumič řízení. Zámek na kotouč. Proužky na kolech. Jak jsem viděl proužky bylo rozhodnuto, to bude nejsilnější model ZX-9 co můžu pořídit

Vzhledově je v dokonalém stavu. Nemá ani škrábanec. prostě TOP stav...Ale ta cena jelikož jsem neměl tolik volných pěněz zatím),tak jsem poslal moji max nabídku a světe div se i přes údiv prodavačky (koupeno přez Bikerscrown) majitel souhlasil s kompromisem. Tímto mu velice děkuji za velmi pěknou cenu!

Skrz dovču jsem nasadil origo výfuk a musím uznat, že jsem nečekal že to něco provede s výkonem,ale opak byl pravdou.S origo motor není vůbec slyšet a od 90 km/h neslyšíte už vůbec nic. Zpátky k výkonu. U zx9(ikyž jí zatím jen lechtám) jsem postrádal v otáčkách nějaký katapult.Prostě táhla pořád stejně. S origo laufem je citelně slabší spodek a od 6 tis jak kdyby do vás narazil nákladák a moto vystřelí jak z praku...Těším se až to přehodím naopak a můj pocit se potvrdí...

V založeném tématu byly zodpovězeny mnohé otázky, což by mohlo dát nějaký přínos potenciálním kupujícím. děkuji kawapepkovi za odpovědi a snahu Zde část jeho slov:
akže ZX-9R 1998 a 1999 má jiné budíky-podobné těm na ZX-7R.Je tam jinak odstupňovaná převodovka oproti modelům 2000 a 01 a 02 a 03.Motor je slabší o cca 5 koní a maximálka je asi o 15 km/h nižší,než u novějších modelů.Jinak na budíkách je i číslice 300km/h,u novějších toto končí 280 a u toho,kde bylo původně 300 je jen čárka... Prostě je to tam a ta rafička se tam sem tam i dá dostat...
Pozor u tohoto modelu-při častém zvedání na zadní praská uchycení kapot(hlavně masky) Tento problém už od modelu 2000 není...

ZX-9R 200 a 2001.Nové budíky,jiné nastavení karbeců,delší šestka.Lze z ní dostat 300km/h (tachometrových,ale je tam jen ta čárka...) Pozor u tohoto modelu rád praská plíšek co drží expanzku přední brzdy...-nepříjemná to věc 300 km od baráku...
Jinak kyvka pořád bez zesílení,vzadu madla,zadní sedlo bez pruhu kůže na držení.Ofiko se k tomuto modelu nedá sehnat kryt sedla spoujezdce,ale lze sehnat nějaké repliky,ale moc vzhledné to není.Rám NEMÁ uchyty k motoru v místě výdechu chladiče.Nelze namontovat padáky bez vrtání kapot!!!Kotouče průměr 298 šestipístky.barva věnce kotoučů zlatá,třmeny šedé.

ZX-9R 2002 a 03...Zesílená kyvka,V originálu s krytem sedla spolujezdce,bez madel!Nemá lešení,budíky stejné.Přední blatník v jednom kuse,předchozí modely mají ze 3 kusů a dvoubarevný.Náfuk RAM AIRU je v barvě motorky (zelený) u modelu 2003
Pozor na přední brzdy-průměr 310 a čtyřpístky.
Motor je uložen i v místě hlavy-z obou stran úchyty-lze namontovat padáky bez vrtání kapot.
Dále má motor o 10% masivnější klikovou hřídel + nějaké další drobnosti.Má udávaný vyšší maximální výkon než 00 a 01 v katalogu,ale ze zkušenosti jsou tyto motory stejně výkonné,možná model 2002 a 03 má o 2 PS navíc...Spíš má ale díky větší mase kliky lepší kroutící moment ve středních otáčkách...Maximálka dle TP 276km/h.

2004 se žádná ZX-9R nevyráběla!!!
26.6.2012 - Dokoupil jsem zadní brašny a musím uznat že Kawě sluší-po rozložení přes 70L.

Tlumič řízení je dobrý,na můj styl jízdy ale asi k ničemu,motorka má dobrý podvozek a vystačila by si bez něj. Jednou jsem si ho dotáhnul a po týdnu jsem vyjel z garáže v a první zatáčce si málem rozbil hubu jak to nezatáčelo :D

Zásuvka je super, odzkoušel jsem i mojí auto navigaci garmin. První varianta byla že byla schovaná v tankbagu a já jen poslouchal příkazy, ale pak jsem se odvážil a přícucem jsem připevnil navigaci na sklíčko od otáčkoměru a světe div se za 180km po kostkách, přejezdech a i rychlé jízdě bez problému držela, doporučuji!

Spotřeba ve dvou zatím od 5,5-6,5L/100km
Moje ZX-9R:
rok:2001
objem: 899 cm3
přední kolo: 120/70 r17 250kPa - dle manuálu
zadní kolo:190/50 r17 290kPa
brzdy vpředu: 310 mm dvojitá kotouč, 6 pístkový třmen Tokico
brzdy vzadu: 220 mm kotouč, 1 pístkový třmen Tokico
vidlice: teleskopická vidlice, dráhy odpružení: 120/135 mm
tlumič řízení Toby (8500,- )
výfuk: otevřený + komplet origo k tomu pro případ dovolené v zahraničí
zásuvka 12V u palubovky
zadní blatník vč.krytu řetězu Ermax
padací protektory RD moto vč .montážní sady
motor: řadový 4válec DOHC 16ventilů, karburátor
výkon: 106 kW (144 PS) při 11000 min-1 / 101 Nm při 9200 min -1
chlazení: vodou 2,9L
olej: SAE10w40 a jiné -3,3L vč. filtru
zdvih/vrtání: 75.0 x 50.9 mm
převodovka: 6stupňová, mokrá lázeň
váha: suchá 185kg
palivo: N95 19litrů
výška: 810mm
Top speed: 280.0 km/h
Výkon/hmotnost: 0.7814 HP/kg
2012
Cesty: 2012 Francie 2850km
Za letošní sezónu naježděno něco kolem 5000km. A motorka mě dostala.prostě pohodlná,silná, krásná, robustní. Vyhlídka na budoucnsot je opatřit tomu trojkombinaci kufrů a povyměňovat gripy, destičky a rád bych vyšší plexi...

2013
Cesty: 2013Rumunsko 3232km

2016
Cesty: 2016Alpy 2000km

TEST CHLASTU


Podzimem sezona nekončí



Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
libac22
libac22 napsal 05.04.18 v 10:16 10b.

Luxusní motka

context
context napsal 10.12.15 v 09:55 10b.

pěkná kawa a pěkné foto přeji hodně najetých km bez nehod a vždy šťastný návrat.

shumi-p
shumi-p napsal 03.11.14 v 11:47 10b.

super foto a mašina

bulldogbiker
bulldogbiker napsal 03.03.14 v 23:04

enusim2
enusim2 napsal 10.10.13 v 14:40

ZAZAJ jo to vis, byt cestakem to nezvladne jen tak nekdo :D

Více komentářů



TOPlist