renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1200 GS (2007)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Sete
Vloženo 16.8.2012
Aktualizováno 7.3.2014
Zobrazeno 6 981x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Německá kolobrnda s vrtulí ve znaku, která je plnohodnotnou silniční motorkou a jako bonus v pohodě zvládne výlety do přírody Je to model '07, takže už bez kvílícího posilovače brzd, má ABS a pár užitečností od Touratechu. A hlavně je na drátech!

Více fotografii

Motorka koupena od Pol - vše proběhlo hladce, na pohodu

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 990 Adventure / S: - chyběl by mi kardan ;-)

První dojmy - Ovladatelnost, pohodlí, kostrbatý průběh výkonu. Proti posledním třem, co jsem vlastnil (viz profil), je to motorka víc o rozumu než srdci - tak uvidíme, jak se s tím popasuju ;-)

Motorku bych doporučil pro - Pro cestovatele s občasnými choutkami na lehčí offroad

Doplňky na motorce - Padáky, kryty hlav válců, přídavná světla, topcase Trax, navigace Garmin Zümo 500 + uzamykatelný držák Touratech, dále od Touratechu dorazy řízení, kryt senzoru polohy škrtící klapky, rozšíření bočního stojánku, nástavce blasterů, zvýšení řídítek o 30mm a tankvak. V základu palubní počítač, ukazatel zařazené rychlosti, vyhřívané hefty

Recenze

K1200R byla SKVĚLÁ motorka na silnici – ale právě jen na silnici a já už snad definitivně dozrál pro velké enduro, tak šlo Káčko o dům dál. Měl jsem jasno v tom, že moje další vyvolená vzejde z dvojice KTM 990 Adventure a BMW R1200GS. KTM už jsem vlastnil (950 SM), GS taky (1150), takže obě značky mi jsou poměrně blízké. Bylo to těžké rozhodování, druhému se vždycky lehce radí, ale jak si má člověk vybrat sám, je to většinou na mnohem hlubší „rozbor problému“, že? Pro KTM hovoří lepší offroad schopnosti, dravý zábavnější motor, pro BMW kardan, na který jsem si na Káčku snadno zvyknul, výbava (BC, hefty...) hodnější motor zase potěší přívětivostí při cestování a offroad výletech - no a jestli mi zase rupne v bedně, tak se i líp prodává Jak vidno nakonec zvítězil stroj s vrtulí ve znaku, ale bylo to o prsa vietnamské závodnice. Motocykl je to čerstvě zajetý, má naběháno krásných 65tis.km, nicméně všichni známí byli touto cifrou překvapeni, páč na to vůbec nevypadá – prostě hýčkaná a neobouchaná z terénu

Zatím (srpen 2012) spolu máme najeto cca 1000 km, takže jsme pořád ve fázi sžívání. Sice už jsem s velkým GS tu čest měl, ale přeci jen to zvykání si na bavorské enduro s kozama do stran není žádný rychlokurz. Ještě potřebuji získat 100% jistotu při manipulaci na místě, za jízdy no problemo, zvykačka na motor (po úžasném v K1200R) stále ještě probíhá. Při jízdě ve stupačkách mě kapku tlačí spodní hrana sedla do lýtek, jinak vcelku bez větších výhrad. Proběhlo už i pár offroad výletů, ale jak vidno z fotek, zatím nemám úplně ideální obutí (Michelin Anakee na konci života). I přesto jsem se bavil a těším se na další, obzvláště až obuju chlupaté gumy - téměř jistě to budou TKC. Spotřeba se zatím drží kolem 5,5 ltr/100 km, palubní počítač na rozdíl od K1200R nekecá. Žádný delší trip za sebou ještě nemáme, nejdál v kuse jen odpoledních svižných 310 km po jižních Čechách a to bez známek jakékoliv únavy či nepohodlí. Jak budou dojmy a zkušenosti přibývat, rád se o ně podělím. Snad už teď svůj roční interval výměny strojů kapku natáhnu

O víkendu 18.-19.5.2013 jsem absolvoval Enduroškolu (více v deníku) a s motorku jsem se konečně pořádně sžil. Nemám k ní už téměř žádných výhrad a začínám věřit v delší známost! Je pravda, že se mi teď otevřela další dimenze ježdění na motorce, když nejsem odkázaný jen na ten černý koberec, který je u nás bohužel většinou nevalné kvality... Užívám si to a jsem za to rád.


19.7.2013 - motorku mám právě rok a tak je čas na lehké zhodnocení. Celkem jsem si na ní už zvykl a na naše silnice je to opravdu jedna z nejlepších. Občas se sice zasním nad jinou, ale v zápětí si uvědomím, že bych se ochudil o nějakou tu dovednost nebo výbavu. Ale nějaký ten koník navíc a dravost motoru by nebyly na škodu.
Před enduroškolou jsem obul jetou TKC na předek a funglovku Karoo T za zadek. Jsem s nimi jak v terénu tak na silnici spokojen, i v Rakousku za deště jsme si to pěkně užili, nicméně najeto mají zatím jen 2tis.km a zadek půjde za chvilku do kopru! No nic, v garáži už čeká sada Mitas E-07. Za ten rok jsem najel bídných 5tis.km, což je snad nejméně, co na motorkách jezdím. Rakousko v září nedopadlo, dubnové zrovna tak, Rumunsko jsme pro zdravotní komplikaci kamaráda zrušili... No snad si tu bilanci letos ještě vylepším

27.2.2014 - prodáno

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Protest
Protest napsal 20.10.13 v 09:12

Drapáky jí prostě sedí k pleti asi to muselo bejt záživný na těch silničních vzorcích v tom bahně (foto) Jinak krásná 10b

PavelFru
PavelFru napsal 26.08.13 v 22:02 10b.

zajímavě napsaný a i využívaný moto, moc pěkný fotky, s drátovejma kolama a drapákama to má hned jinou dimenzi.

Macek01
Macek01 napsal 23.08.13 v 21:34 10b.

Díky, tohle je teda taky kráska, žlutá se mi líbí, čím víc s ní jezdim, tím víc ji mam rád. A BMW podle mě má prostě duši a to i ze skušenosti s autama.

chuan
chuan napsal 06.04.13 v 15:05 10b.

Krásná motorka , taky bych jí bral, ale když já sem takovej prcek. Přeju šťastný cestování

Kotas_XTZ
Kotas_XTZ napsal 25.03.13 v 20:32 10b.

Nooo, pěknej autobus)

Více komentářů



TOPlist