renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Bonneville 900 (2007)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Dodo7
Vloženo 30.5.2012
Aktualizováno 9.12.2013
Zobrazeno 7 588x
HODNOCENÍ PROFILU OD 30 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


A je to tady – čím víc proužků, tím víc adidas :) :) aneb druhý Bonneville v garáži…

Více fotografii

První dojmy - Žena tvrdila, že jinou motorku než Estrellu nechce. Trvalo rok a začala pokukovat po větší. Nároky byly velké - kola s výpletem, nížší posez, nižší váha, naháč, pokud možno vzhled old school. Variant bylo hodně. Pak jsem řekla: Ty a nechceš zkusit Bonnevilla? Svezla se na mé...a nebylo co řešit :)

Doplňky na motorce - Padáky, podpěry pod brašny, šusplech. Hodinky.

Recenze

Po úvahách, co pořídit po Kawasaki Estrelle 250, padla volba na Kawasaki W650/800 nebo Moto Guzzi V7. Na dalšího Triumpha se nepomyslelo ani na chvíli. Nižší váha, menší výkon, vše mluvilo ve prospěch výše zmíněných. Tržní ceny Kawy se ale nepochopitelně pohybují nad cenami Bonnevillů, i když se jedná o napodobeninu. A stále se neobjevovalo nic zajímavého.
Byla by váha a výkon Bonnevilla skutečně problémem? Nabídla jsem svezení na svém 2008 Black a bylo rozhodnuto :) Už se jen čekalo na vhodný inzerát, chvíli se opět zvažoval dovoz z Anglie.
Kousek od Prahy se nakonec objevil Bonneville 2007, karburátorová verze, zajely jsme se na něj podívat. Dle majitele nebyl bouraný, spíš byl jaksi „upadlý“ a poté ho dávali dohromady v Triumph Praha. Pro jistotu jsme si historii ověřily, neboť je měněný tachometr a dle prodávajícího na starém bylo natočeno jen 3800km. Taky mě zajímal rám a motor. Vše bylo tak, jak má být, a proto jsme si pro něj 25.5.2012 zajely. Stylově na moto :) Při smyku drží, nepřetáčí, motor těsní, vidlice neklepou, dobře udržovaný.

Nejspíš přibydou padáky a podpěry pod brašny.

Bonnie je opět psaný na mě, jezdit ho budu myslím minimálně, spíš tak pro zpestření. Vzhledem k tomu, že na 2008 Black mám už pár km najeto, přidávám pár postřehů/srovnání mezi těmito verzemi:

Karburátorový model, r.v. 2007 versus vstřikování, r.v. 2008

Motor:
- jiné rozložení výkonu, živější při rozjezdech a při nižších stupních, ve vyšších rychlostech nástup pomalejší, je nutné dříve řadit směrem nahoru i dolů
- sytič na táhlu – libovolné nastavení, ne jen dvě polohy
- na sytič pouze startovat, pak již není nutný i po delší přestávce v jízdě
- není nutné motor tolik zahřát, aby se dosáhlo plného výkonu
- zvuk výraznější, hlasitější a hlubší, motor necvaká
- méně brzdí motorem

Nádrž/spotřeba:
- objem větší cca o dva litry
- logo Triumph je vyobrazeno šedě, celý emblém je větší ve všech rozměrech
- posazena dále na rámu blíže k jezdci
- vyšší, takový „bobkovitý“ tvar :) , ne tolik do kapky
- spotřeba bude vyšší, jen ještě přesně nevím o kolik

Tak z mé motorky už byly sundány podpěry pod brašny, zájem byl i o kryt motoru zespod a padáky. Čekám, kdy dojdu do garáže a bude rozebraná na ND :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 02.07.20 v 11:46 9b.

Dobrý momentky, s myšlenkou !
A technika klasická - za pouhých devět bodů
jenom proto, že žádná Suzuki

JaninaK
JaninaK napsal 20.04.15 v 19:51 10b.

Super, ať Ví, to jezdí. Já svůj Bonneville teprve zajíždím Ode mne máte 10B.

langur
langur napsal 08.12.13 v 18:47 10b.

pecka, 10b

johnyboy
johnyboy napsal 30.08.13 v 10:58 10b.

oh yeah! kdyby nahodou v garazi zbyly nejake dily, dej vedet! 10b na stul za moto a 10b virtualnich za vtipny koment!

JirkaMetal
JirkaMetal napsal 31.03.13 v 12:19 10b.

hm,pěkná kočena na dvou kolech gratulejšn

Více komentářů



TOPlist