PROFIL MOTORKY

Honda CB 600F Hornet (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mattes85
Vloženo 16.4.2012
Aktualizováno 17.8.2020
Zobrazeno 1 003x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Novej přírustek do rodiny. Jelikož garáž už obývá Róza (CB 500), volba padla na, o něco silnějšího, sourozence.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Miroslav Křeček - Benemoto (Benešo

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - První dojmy byly takový, že oproti Cébéčkovýmu pětikilu je to kurva rozdíl. Ve všem.

Motorku bych doporučil pro - Pro ty co chtěj Hondu s celou její filozofií, pro ty co se neženou do extrému a samozřejmě klasické klišé - pro začátečníky :

Doplňky na motorce - Plexi štítek (na německý dálnici to od 150km/h už dost fičí :)), nastavitelný páčky od M-style, jiný zrcátka, přešitý sedlo, nový gripy, širší řidítka(740 mm).

Recenze

Proč jsem si vybral Horneta?? Jednoduchý - měl jsem CB 500 a protože jsem měl dojem, že už umim, tak potřebuju něco silnějšího, ale zas ne žádnou překoňovanou bestii :)

Co psát o motorce, kterou zná snad každej??
Oslabenej řadovej šestkovej čtyřvál ze staršího CBRka dokáže každopádně nabídnout příjemný svezení a to jak pohodovýho/kochacího/cestovního, tak i svižnějšího charakteru.
Pokud se bavíme o kochačce, vystačim si v rozmezí 4-5 tisíc otáček, kdy si motor tak příjemně ševelí a má i poměrně nízkou spotřebu - na tripu v Rumunsku se pohybovala kolem 4,5-5 litrů a ujet na nádrž cca 300 km s naloženou motorkou bylo... docela příjemný :) Nutno však uznat, že nijak extra pohodlný.
Samotná jízda v tomhle módu je klidná, bezproblémová, ale nikterak zvlášť extra zábavná.
V případě svižnější jízdy se pak logicky věci mění. Motor je nutný víc vytáčet (za sebe řikám aspoň 7 tisíc otáček), čimž úměrně roste i spotřeba - během cesty na chalupu, kterou mám zhruba 150 km daleko, klidně propálim 10 litrů benzínu a nemyslim si, že jedu nějakou pilu.
Řekl bych, že v tomhle jízdnim módu se motorka i jezdec cítí o poznání líp. Aspoň já určitě.

Co se podvozku a brzd týče - přiznám se, že nemám moc srovnání. Respektive, co se týče jinejch značek, nemám žádný srovnání, protože celou dobu jezdim jen na Hondách :D Jediný co k tomu můžu říct je, že brzdy brzdí adekvátně, podvozek neni ani moc měkkej ani moc tvrdej, pro mě tak akorát a motorku neni nutný do zatáčení přemlouvat.

Teď k cestování. Úplně vynechám jízdu se spolujezdem, protože o tom vim prd - za sebe nikoho ze zásady neberu. Jinak delší cestování samotný nebylo až tak hrozný, jak jsem původně myslel. Jasně, neni to cenduro, ale 3000 km v Rumunsku jsem na tom dal bez problémů, včetně "enduro" etap - myšleno sem tam nějakej nezpevněnej kopcovitej terén, rozbitý, hrbolatý, děravý silnice a trochu sněhu. Hornet všechno zvládnul a nebyl jsem z toho rozbitej tak, jak bych čekal.

Obecně vzato, je to taková příjemná hravá záležitost. Motorka nedělá žádný záludnosti, zvuk mi taky nepřijde špatnej (hlavně když se motor trochu vytočí) a celkově z ním mám pocit čitelnosti, předvídatelnosti. Někoho by tohle mohlo srát, ale já nejsem ten případ.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lubos92
Lubos92 napsal 20.04.14 v 19:56

Pěkná .

bartaklev
bartaklev napsal 04.04.13 v 23:35 10b.

Maros868
Maros868 napsal 26.04.12 v 21:36

Modrá je dobrá , prajem vela štastných Km a návratov domov

x-t.y.n.a
x-t.y.n.a napsal 17.04.12 v 12:26

nevídaně pěkný a zachovalý Hornet

Více komentářů



TOPlist