Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | xxxxcxx |
Váha a nově i výkon.
Debilní zadní brzda (jak pedál tak i citlivost)
Moje úpravy |
Motardí kola,titan koncovky,karbon.př.blatník,svody stejné délky (Mongol motors),otevřený kryt spojky(Mongol motors) a spousta bezvýznamných drobných změn,které ale v celku dělají jiný motocykl... |
---|
Motor
Spolehlivost | |
---|---|
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba paliva l/100km | 0 |
Spotřeba oleje l/1000km | cca 0,75l/5000km |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Ocelový jekl / hliníkový jekl,kolébka okolo motoru sundávací. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů |
Sport
Použité destičky | Gold Fr... |
---|---|
Úpravy motoru | Sání BMC,karburátorový kit Factory PRO,laděné svody (stejná délka pro přední i zadní válec),koncovky titan ARROW special Ducati |
Úpravy podvozku | Motard kola 160/17+110/17 Váha 169kg (se 3.l benzinu) |
Použité pneumatiky | Michelin pilot |
Úpravy brzd. systému | Nejsou |
Obecné
Moje závady | Mrtvý regulátor dobíjení,a neustále se opakující záhadné mizení vzorku na bocích pneumatik. Na středu jsou klidně i 3mm,ale na boku se klube hadr. (jak vpředu,tak vzadu) |
---|
Cestování
Dojezd na nádrž | cca 300 |
---|