renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 N (2004)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník VladaM
Vloženo 20.1.2012
Aktualizováno 28.2.2015
Zobrazeno 6 527x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Prostě klasická FZ6N 2004. Bez žádných úprav.
Jen na ní už byl štítek Barracuda, který je přímo na tento typ.

Motorka koupena od borce ze Zábřehu. - V pohodě. Co řekl, to platilo.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki ER 6N: Dlouho jsem měl vybranou ER 6N, ale časem jsem koukal po všech nahatých šestkách. A objevila se finančně dobrá nabídka na FZ6N. Tak bylo hned rozhodnuto.

První dojmy - První dojmy nemá cenu popisovat, to jsem začínal jezdit a nové bylo pro mne snad vše. Jen se mi moc líbila, hlavně pěkný rám a nádrž. Až jsem se časem rozjezdil, tak jsem zjistil, že vše, co se o ní člověk dočte na netu, že je pravda. Tak s tím jsem byl spokojený. Nic mne nepřekvapilo, nezaskočilo. Kupoval jsem ji od 1. majitele v ČR, on ji kupoval z Motobikes Bylany. Bral jsem ji s necelými 12 000 km na tacho. Docela tomu údaji věřím, protože na ní byly origo gumy Bridgestone BT020 s DOT 2004. A ty byly dost sjeté, hlavně středem bez vzorku. Brzdy vše původní, řetěz asi taky. Při prvních výměnách pneu mechoši tvrdily, že fakt kola asi nebyly sundané. Takže těm ujetým km věřím.

Motorku bych doporučil pro - Je to univerzál. Dá se na ní kochat, sportovat i cestovat. Může to být motka pro rozumného začátečníka. Ale třeba také konečná volba pro toho, kdo nepotřebuje za každou cenu litra.

Doplňky na motorce - Štítek Barracuda.

Recenze

Chtěl jsem nahatou univerzální šestku, tak ji mám.
Z šestek je snad největší.
Takže pokud nějaký větší chlap (či ženská) hledá větší motku v objemu 600, tak FZ6 je jasná volba.

Moto je absolutně nezáludná, pohodová, ale se skrytým sportovním ďáblíkem.
Pokud točím v první polovině otáček, tak je klidná, vstřícná.
Ale když je potřeba předjet, tak to zabere jako ďas.
Samozřejmě ale až od nějakých 7-8 tisíc.
Není problém stačit silnějším strojům.

Batůžek je taky celkem spokojený.
Jsou tam pro něj pěkné masivní madla.

Podvozek lze seřizovat jen vzadu na centrálu.
Je na to speciální hákový klíč - součást nářadí.
Seřízení je jednoduché a rychlé, nic se nedemontuje, klíč se jen prostrčí pro něj určenou mezerou.
Seřizuje se to v 7 stupních.
Pro průměrného bělocha kolem75-85 kg je optimum stupeň 3.
Pro jízdu s lehčím spolujezdcem 5, s těžším 6.
Při plném zatížení s tankvakem a brašnami za 7.

Dále viz. hodnocení.

Leden 2015
Tak milá FZ6N musela do světa.
Nepozorné autíčko se postaralo o její kosmetické vady, které pojišťovna vyhodnotila jako totálku.
Ale férové jednání pojišťovny mi zajistilo dost peněz.
Plus zbytek za odkup vraku dal taky férový výkupce bouraček.
Takže nástupce už je doma.
Ale trochu jsem si poplakal.
FZ6N mi fakt dala hodně.
Naučila mě začátky a později stačila na zábavné pojezdění.
Nemám pro ni nic jiného, než slova chvály.
Doufám, že si jí nový majitel po opravě užije tak, jako já.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
A-l-b-y
A-l-b-y napsal 21.08.17 v 20:52 10b.

kukatko
kukatko napsal 17.10.16 v 20:13 10b.

KATRTER
KATRTER napsal 05.08.16 v 12:49 9b.

moc pěká řeč

BoBo1
BoBo1 napsal 26.12.14 v 12:19 10b.

Pěkná.

VladaM
VladaM napsal 25.03.14 v 13:59

Štítek je Barracuda přímo pro FZ6N.

Více komentářů



TOPlist