renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ6 N (2008)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník HiddenSnake
Vloženo 1.5.2014
Aktualizováno 3.7.2015
Zobrazeno 5 991x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hodnej vysavac. Koukal jsem na ni vzdycky trochu s respektem, dokud sem nezjistil, ze existuje 57kw verze.

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 R: Ojetiny na ceskem trhu jsou tragedie padene a stocene.
Kawasaki Versys 650 ABS: No videl jsem zpracovani a kvalitu a ponekud jsem to prehodnotil.
Yamaha MT-07: Hmmm ... je to maly.

První dojmy - Zatim to vypada na hodnou motorku. Zatah je extreme pozvolnej. Motka ma 57 Kw a ABS. Koupil jsem ji jako prvni vetsi motku po maly Derbine. Brzdy trochu mldejsi, ale brzdi dostatecne. Kdyz se vytoci, tak dokaze mazat rychle. Prekvapive na ni fouka :). Pri moji vysce je rozumna maximalka 130, 150 uz mi to rve kbelik a vys uz by me to asi sfouklo. Potrebuju nejakej rozumnej stitek. Objevil jsem i tu hranu na vysokych otackach, ale neda se to pouzivat dlouho dokud nebudu mit stitek.:) Na predjizdeni je to v pohode.

Motorku bych doporučil pro - No zatim bych ji doporucil nekomu, kdo projel maly objemy a chce dalsi vetsi motorku. Ten motor je hodnej, pokud za nej clovek taha rozume, ale dokaze i celkem mazat. Monster je oproti tomu nekultivovany hovado.

Doplňky na motorce - Kufr Givy, prodlouzeni zrcatek (jeste porad mi lezi na stole), padaky Rutan (genialni), stitek Puig, klin Motolamino.

Recenze

Motorka vypada jako takova japonska manga skolacka. Ve skole a na verejnosti (rozumej do 5500 otacek) se chova jako nejvetsi slusnacka (jenom ty podkolenky davaji tusit, ze neco neni v poradku), ale jakmile si vas zatahne domu (vytocit prez 6000), tak zjistite, ze ma doma fetisistickej salon a chce s vama soustat az do rana. ;)







1) Jizdni vlastnosti/podvozek/posez- Celkem nezaludna a pekne ovladatelna. Jizda po okreskach a po meste je pohoda. Po dalnici se jede taky pekne do 130kmh, prez tuhle rychlost to pri me vysce (190cm) uz chce stitek. Sedlo je celkem pohodlne i na delsi trasu (tak 3 hodky), ale myslim, ze na trasy 5+ to bude chtit gelovy aftermarket. Na nerovnostech to trochu poskakuje, ale to mozna poresi nastaveni zadni pruziny, ted to mam hodne tvrdy.
Budiky jsou tragedie, ale da se na ne zvyknout (rychlomer je ok a otackomer clovek po nejake dobe stejne nepotrebuje, protoze se ridi tim co slysi a jak to tahne. Ergonomie zrcatek je asi fajn pokud mate 170cm, ja v podstate vidim svoje ramena a mam koupeny extenze.

2) Motor - takovej kultivovanej Jekyl a Hyde. Lehka ruka a otacky do 6k znamenaji pohodovy jezdeni se zvukem ticheho vysavace. Jakmile, to ale clovek trochu potoci tak se probudi raketka a uz to leti. I tak 57kw verze, dokaze velmi velmi slusne mazat.
Je to snad nejtissi motorka co znam dokud se nevytoci. Neverte tomu, ze to vubec netahne a ze je ten 4 valec pomalej. Tahne to dobre a je to kultivovany, zaroven odezva od plynu je okamzita. Motor dokaze i plynule brzdit a odpusti i nejaky to blby zarazeni (neblokne vam kolo).

3) Brzdy - Brzdi dobre, ale na pocit je to takovy mdlejsi. Je pravda, ze sem jeste nemusel brzdit na plno. ABS mam a taky doufam, ze ho nebudu potrebovat.

4) Cestovani - zatim jsem nejel nikam daleko, ale planuju Alpy, Skandinavii a Pobalti.

6.6.2014

Tak jsem namontoval vsechno krome prodluzek zrcatek. Rutanovi padaky jsou k nezaplaceni, neb mi na krizovatce pri rozjezdu do kopce upadla na bok a vubec nic se nestalo (skoda na padaku je 250kc) - viz fotky. Kdybych je nemel tak je skoda tak 7 - 15k kc pokud bych dokurvil chladic.







Stitek funguje celkem dobre, ale byla anabaze sehnat nejakej s montazni sadou.



video se zvukem vysavace v klidu



--- Po 800km najeto par zkusenosti ---

Podvozek - je to mazel a dovoli hodne a odpusti hodne. Jenom pozor pokud si nastavite zadek hodne natvrdo, tak na hrbolaty dalnici to nekdy odskoci (uz sem to z ty 5ky cvaknul na 4ku) - nic tragickyho, ale zacatecnika to nekdy znervozni. Pri vyssich rychlostech je cejtit, ze je to nahac a tochu to plave, ale opet spis pocitovka nez realnej problem. Kapotaze s nizsim tezistem a nebo 300kg mastodonti jsou na tom lip.

Prevodovka - 1-2 to cvaka jak na signalni vezi, ale je to trochu i o ridici. Cuka to jenom kdyz clovek radi s podtocenym motorem. Jakmil to clovek toci, tak to necuka.;) Rozjezdy do kopce se ucim a cekam, kdy budu kupovat spojku.

Motor - 0-5 tisic mazel / 5-8 jak ja po ranu probouzim se a uz je me slyset a slusne tahne / 8 - moc japonska stetka co rve a tahneh jak drak. Ale zase to neni nic nezvladatelnyho (na rovine ;)). Zere to rozume (5-7 podle toho jak clovek taha). Zvuk je slabej jenom v nizsich otackach, nahore to zni dobre.

Ergonomie - na budiky se da zvyknout (otackomer sleduju jenom orientacne), sedlo to chce casem gelovy (ale 300-400 km se s tim da ujet bez problemu).

Takze u me zatim spokojenost velka. Jezdim rozume a tak se otukavame.

--- Po 2000km najeto par zkusenosti ---

Tak sem se asi poucitl jak radit 1-2 aby to necukalo (lehce vyssi otacky a lehce meziplyn), ale obcas mi to jeste kopne. Zacinam zkouset zrychleni v otackach nad 8k a je to ponekud navykove :), tak se budu muset krotit. Navic kolem 12k to ma zvuk jak vino (oproti tomu vysavaci do 6k).

Dal sem i par delsich cest po CR/Nemecko a na dalnici se to da se stitkem drzet 140 - 150, ale porad plati, ze pohodlna cestovka je kolem 130ti. Se zrcatkama mezi usima to maze i 170, ale pri moji velikosti me to chce sfouknout :).

Podvozek porad hodnotim jako velice dobrej, ale treba nerovnosti v zatackach taky neluxuje az zas tak dobre jak sem si myslel (jednou me to na dalnicnim najezdu zvedlo v zatacce tak, ze sem musel slusne zpomalit abych nevyjel - ale mozna to byla chyba ridice).

Brzdy jsou pro me nekdy vyzva v nizsich rychlostech, protoze za to nekdy vezmu pri popojizdeni v kolone vic a cukne to, ale to chce cas.

Myslel sem si, ze to lehke seveleni a "rachoceni" v motoru je spatne, ale pak sem sednul na 2 jiny motorky (2v a 4V) a pochopil jsem, ze vsechno je ok :).

---

Po zime promazany kolo a vymenena retezovka.

No tak sem zakoupil cernej klin pod motor. Ja vim, ze je to trochu marnive, ale nejka sem mel emocionalni vykyv s rikal sem si, ze to zkusim. Fotky dam jak dorazi. Taky vazne uvazuju o pancerich, protoze ty brzdy by fakt potrebovali upgrade.

Uz je tam ... Fotky zejtra ;)













Prekvapive me diky tomu min fouka odspodu :) Jinak je to jenom estetika :)

Jinak takhle to jezdi, kdyz jezdim se starejma panama na Enfieldech.







Tak jsem se s nim minuly tyden rozloucil. Slouzila pekne, ale protoze sem na ni zacal prasit, tak sem ucinil zivotni rozhodnuti a v zajmu rodiny jsem koupil Introse a trochu se vyklidnim. Na rychly stroje asi dojde zase az na stary kolena :)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
LukiFZ
LukiFZ napsal 01.05.16 v 13:26 10b.

HiddenSnake
HiddenSnake napsal 13.05.15 v 16:12

No ono je to mozna podle roku vyroby. Jo ma to neco do sebe ... kouzlo je v tom, kdyz se rozerve :) Na druhou stranu ty ladaky jsou proste slyset. No ale to je vec, co je na seznamu az dlouho za pancerema a dalsima blbinama.

MARTlN
MARTlN napsal 13.05.15 v 11:23

Mne se prave ten tichej zvuk libi, ale to je vec nazoru. Motorka super, ale zaujalo me, ze mas klakson na druhy strane nez ja.

HiddenSnake
HiddenSnake napsal 09.01.15 v 17:48

jj ... koukal sem i po jinejch masinach, ale FZka je akorat i na moji velikost. byt pri vyssich rychlostech bych taky uvital delsi masinu, ale to by zase nebyla tak mrstna :) No a ten 4 val mi vyhovuje asi nejvic. ;)

Honza-suky
Honza-suky napsal 06.01.15 v 13:21

Výborná volba chlape, rozhodně doporučuji !! Vzhledem k tomu že mám 194 cm tak vím o čem to je :) Snad poslouží na spousty kilometrů a hlavně bez nehod ! Máš tu jasných 10 b :)

Více komentářů



TOPlist