Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 4000 |
Motorka je velmi pohodlná, svoje udělalo také zakázkové sedlo, ale obecně posez i celkové pohodlí je velmi dobré. Vzhledem k objemu dobrý zátah ve středních otáčkách, ale dvoutakty mají obecně splašený charakter Oproti zažitému mínění s klidem promluvím o spolehlivosti stroje, není důvod aby člověka tahle babka nepovozila po Evropě bez závady. Vzhledem k ceně mají lidi často dojem, že se jedná o levné spotřební zboží, a podle toho s ní také zacházejí.....při dobré a poctivé údržbě je to naopak totálně nesmrtelnej stroj!! Lidi se za ní vždycky otočí.....snad ne kvůli posměchu
Vibrace, nutnost častého dotahovaní všeho (a že matiček a šroubků má každá jawa požehnaně , spotřeba při "sportovní" jízdě, doporučené intervaly k výbrusům jsou velmi krátké (15 až 20000 km) - ikdyž chování motoru se nemusí změnit ani po 40-ti tisících, spotřeba značně stoupá. Měkká kyvka, bubnové brzdy neumí zázraky, po větším zahřátí rapidně klesá volnoběh.
Moje úpravy |
Nad rámec původního vzhledu a výbavy modelu 632 - plexišítek Puig, senzor přední brzdy, odstranění labyrintu a výměna hlavní trysky za č.104. |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.8 |
Brzdy |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Jednoduchý ocelový trubkový, tuhost samotného rámu je dobrá, nejslabším místem je kyvná vidlice - příliš měkká, známý nešvar. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 300 |
Obecné
Moje závady | Nic co by stálo za řeč, po celkové renovaci vč. úplného GO není důvod aby se nějáká závada objevila. |
---|