renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 350/632 (1989)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník NestabilniPsychopat
Vloženo 14.9.2016
Aktualizováno 14.9.2016
Zobrazeno 3 747x
HODNOCENÍ PROFILU OD 13 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Třiapůle.. K tomu asi není moc co dodat více -snad jen to, že asi nejzajímavější mi na tomhle stroji přijde že k tomu člověk nemůže mít normální vztah - někdy mám chuť to zapálit, jindy bych to neměnil - ale snad nic mezi tím?

Více fotografii

První dojmy - Co jsem o tom zatím četl a slyšel, čekal jsem že to bude mnohem, mnohem větší peklostroj, po všech stránkách. Po autoškole se dvojtým řízením a člověkem za sebou to bylo vlastně super, první stroj na kterém jsem jel sám dál než jen po dvorku..

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co mají tak nějak naprosto na háku a alespoň trochu na to mají cit - a trpělivost.. a hlavně, nervy!

Doplňky na motorce - Doplňky; bezkontaktní zapalování VAPE, regulátor R04 od téhož výrobce; nosič prý ze 640ky.. jinak sériovka.

Recenze

K tomuhle stroji jsem vlastně přišel víceméně omylem, popravdě to bylo to poslední po čem jsem koukal.. nicméně se mi dostal do ruky velmi solidní kousek, jen s KO motorem. Tak jsem nechal udělat výbrus a klikovku, překopal elektroinstalaci, malé vape už to mělo, ještě místo původního regulátoru co byl taky v křemíkovým nebi přišel regulátor R04 také od Vape. Proč jsem po tom skočil? Jednak jsem to bral jako skvělou příležitost nasbírat nemálo zkušeností - s tím že pokud to bude fungovat spolehlivě, bude to fajn.. pokud ne, za ty zkušenosti to stálo. A že zrovna 632 může fungovat na poměry velmi solidně jsem slyšel z více stran. Tak proč to nakonec nezkusit, ne?

Teď, v okamžiku psaní tohohle popisu, mám od konce letošního dubna odjeto přes 8tis; byl jsem na tom na Slovensku - jet na letní sportovní kurz do Tater vlakem se mi nechtělo, byla to perfektní záminka zkusit nějakou větší vzdálenost na jeden zátah. Je to v pohodě! Praha-Liptovský Mikuláš, zpět z Tatranské Lomnice taktéž na jeden zátah. Vyloženě mne to bavilo, žádné úmrtí na celkové vyčerpání po 400km se nekonalo :)







Na vyjížďce v Alpách jsem byl docela zvědavý jak se to bude chovat ve vyšších polohách - je to v pohodě, až na někdy neochotné rozjíždění v nízkých otáčkách - to se projevovalo nad 1500m.n.m. a v těhlech kopcích je znát, že to na tohle nebylo dělaný - hlavně odstupňování převodovky.
Nejlépe je tomu na malých okreskách, tam je to jak ryba ve vodě.

Co se posezu týče, ten je super - měřím něco přes metr sedmdesát a na tý lavici se vždycky nějak poskládám - a při mý váze 50kg to jede i docela svižně, zn do 80-90 rozhodně nemám problém v provozu že by to bylo líný - nad stovku už to přestává být terno..

Spotřeba - pokud jedu tak nějak svižně, drží se to kolem 4,0-4,2/100; když za to tahám co to jde, jsem někde na 4,5-4,8 - a Alpách při přejezdech sedel jsem šel mezi 5-5,5. Rekord dole byl něco pod 3,5/100 - to jsem byl neskutečně unavený a jel jsem fakt pomalu po těch nejmenších okreskách, když nebyl provoz.
Ne že bych spotřebu obecně nějak hrotil - na to žiju jen jednou, abych řešil spotřebu u motorky.. ale hodí se to vědět.

Suma sumárum, jak jsem již psal na začátku - někdy je to super stroj a někdy bych to fakt zabil..
Co se závad týče, po cca 4tis měněná spojka - špatně nastavený poloautomat kvůli krátkému chodu páčky, která je na spojku ze 638 takže nevypnula úplně - naprosto chápu lidi co na tohle nemaj nervy.. po výměně páčky s větším chodem další 4tis bez sebemenšího rozdílu v záběru, neutrál jde okamžitě najít i při stojící motorce.
Jednou rozhozené nastavení karburátoru takovým způsobem, že jsem musel vyhledat pomoc zkušenějšího-moje chyba.
Jednou prasklá hlavní žárovka a vyhořelý přerušovač, kam zateklo a nedávno jsem řešil netěsnost na nádrži - následek rozpadlého silentbloku..
Ale jednu výhodu to má, že se nemusím bát o to že se to někde škrábne nebo mi to spadne - tak to prostě zvednu a jede se dál, když hledám místo na spaní prostě to opřu o první strom v lese, projedu čímkoli aniž by to člověku trhalo srdce - a je to tak trošku celé správně humusácké. Vlastně mi to pro moje využití naprosto vyhovuje!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Omarson
Omarson napsal 13.12.22 v 19:02 10b.

milos632
milos632 napsal 01.08.19 v 22:18 10b.

Ty blinkry dával předchozí majitel? Neměla přední masku?
Měl jsem stejnou...Když jsem ji prodával, byla ale po GO

tramp57
tramp57 napsal 21.09.16 v 17:23

Jjo, polepy a označení Jawku oživí, ... gumy na nádrž ... popř. plexištítek, ať slouží !
A sundej ucpávky z laufů - pojedeš rychleji
Dávám deset bodíků

MarkusRetrp
MarkusRetrp napsal 18.09.16 v 17:24 10b.

uplne s tim prvnim odstavcem souhlasim :D podpalit a pak pohladit mas to za 10

Krizon4
Krizon4 napsal 18.09.16 v 13:46 9b.

Hezka dvojka. Pokud se nepletu, potkal jsem te v lete nekde u Rican cestou na Slovensko
Zapracuj trochu na vzhledu - gumy na nadrz, puvodni samolepky, a bude dokonala.

Více komentářů



TOPlist