Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 114000 |
Vysoký krouticí moment, dobrá ovladatelnost, skvělý výkon při každé rychlosti, dobře odstupňovaná převodovka, nízké provozní náklady, jen měnit olej a lít palivo
V nulové rychlosti trochu těžší na ovladatelnost, ale po rozjezdu jakoby se půlka hmotnosti ztratila
Moje úpravy |
zásuvka a osvětlení v TopCase GIVI MONOLOCK, |
---|
Motor
Zvuk | |
---|---|
Spolehlivost | |
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Spotřeba paliva l/100km | 6 |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | +/- 300 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | ocelový, příhradový |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Obecné
Moje závady | Rozbité zrcátko, stržený závit v náhonu tachometru, přidřený motor na klice (nově poskládaný a šlape jako hodinky) |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Metzeler Tourance, Haidenau (skvělý poměr cena/výkon) |
---|---|
Úpravy podvozku | První majitel vyměnil původní tlumiče za Ohlinsy |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | v Renocaru seženou vše, ale ceny občas nevyhovují představě, například vidlice jsem radši sehnal neoriginální za zlomkovou cenu originálních. Do servisu s ní nejezdím, max pro ty díly. |