PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ8 N/S (2011)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bug
Vloženo 2.7.2011
Aktualizováno 20.8.2012
Zobrazeno 8928x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Yamaha FZ 8 Fazer. Rok výroby 2011. Koupená jako ojetá. Zalíbila se mi na první pohled a líbí se mi pořád!!!

Více fotografii

Recenze

Téměř přesně po roce jsem si pořídil tuto téměř novou motorku Yamaha FZ 8 Fazer. První dojmy jsou velice pozitivní, ale je potřeba si na ni zvyknout. Oproti předešlé (MT-03) má úplně jiný průběh výkonu motoru, ovladatelnost, stabilitu i převody.
Za těch pár km co jsme spolu najeli je na nějaké větší hodnocení brzo. Takže jenom pár prvních dojmů. Účinnější přední brzda. Motor je mnohem tolerantnější při ne zcela vhodně zařazeném rychlostním stupni. Toto MT-03 velice tvrdě trestala cukáním nebo při podřazení i zablokováním zadního kola. Do vyšších otáček zatím motor nepouštím (je v záběhu).
FZ8 má lepší stabilitu v přímém směru jízdy. Uvidím jak moc jí to ubere na chuti zatáčet oproti MT-03.

Je tu zima a s ní i čas na drobné hodnocení. Od srpna, kdy jsem si FZ8 pořídil jsme spolu najezdili něco přes 8.000 km bez ztráty kytičky .
Motor: Hned po záběhu jsem si zamiloval výkonovou špičku s nástupem při 7500 ot/min. Je to nádhernej kopanec. Jako by se zapnula přídavná forsáž. Prostě pecka. Tenhle druhý dech jí vydrží až do 11.000 ot/min. pak vám ovšem křídla přistihne omezovač . Každopádně maximálka 240 km/h (samozřejmě na uzavřeném okruhu ) je pro mně nyní zcela dostačující.
Podvozek: Je na první pohled jasné, že podvozek je kompromis mezi FZ1 a FZ6. Je stabilní a řízení přesné. Bohužel se šetřilo na prvcích odprožení, takže oproti FZ1 je přední vidlice zcela bez možnosti nastavení předpětí či útlumu a u zadní je požné seřídit pouze předpětí. Osobně mi to příliš nevadí, protože bych to stejně maximálně rozvrtal .
Brzdy: Přední brzda by si zasloužila být ostřejší. Zadní téměř nepoužívám.
Komfort a cestování: Někde jsem četl kritiku, že je to prý takový kočko-pes, kříženec mezi cestovním bikem a supersportem. No, ale to je přesně to co já preferuji. Jezdím totiž většinou podle nálady. Někdy se jen tak courám a koukám kde co lítá a někdy tomu dám trošku za uši. V obou případech se FZ8 Fazer chová skvěle. Do 7.000 ot/min je to hodná holka a nad je to dračice. Větrný štítek a polokapotáž poskytují dostatek ochrany před větrem a a nepřízní počasí. Polokapota přitom neskrývá krásná motor. Sedlo je pohodlé a ani baťůžek si nestěžuje.
Celkové hodnocení: Výborné

ZIMA je dlouhá a nudná, abych si ji zkrátil, tak jsem se rozhodl provést pár estetických vylepšení . Vyměněná olejová zátka PP Tuning, Vyměněny páčky TITAX GP. viz foto.

Tak je tomu skoro přesně rok, co jsem si tuhle krasavici pořídil. Za tu dobu jsme spolu najeli skoro 15.000 km. Mohu tedy hodnotit. Nikdy mne nenechala ve štychu. Vždycky nastartovala a vždycky mne bezpečně dovezla tam i zpět. Dnes jsem se s ní definitivně rozloučil a prodal ji snad (doufám) do dobrých rukou. Novému majiteli přeji hodně bezproblémových kilometrů a hlavně bezpečně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
sogo
sogo napsal 25.12.14 v 23:43

Krasna.A ruzove backurky jsou taky super

hajdusak
hajdusak napsal 31.07.13 v 23:16

pěkna motorka ten akrap tam sedí

hajdusak
hajdusak napsal 31.07.13 v 23:15

pěkna motorka ten akrap tam sedí

Více komentářů



TOPlist