renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Yamaha FZ8 N/S (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Kurt15
Vloženo 13.1.2024
Aktualizováno 18.2.2024
Zobrazeno 369x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Píše se rok 2024 a já právě vyměnil svou FZS 1000 za FZ8.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha FZ1 Fazer: zbytečně předražené kusy které si už hodně zažily

První dojmy - Jelikož je kosa jak cyp a já nejsem zrovna žádný otužilec tak jsem byl schopen na motorce jet jen zkušebku cca 3km. FZ8 mi okamžitě padla do ruky. Pohodlněji se na ní sedí, jede lépe od spodu a ta ovladatelnost je uplně někde jinde oproti FZS 1000.

Motorku bych doporučil pro - Pro kohokoliv na zem dosahne i moje drahá polovička a já se na motorce také nepociťuji že by mi byla nějak nepohodlná.

Doplňky na motorce - Motorka je v naprosté sérii a jediný doplněk který jsem přidal já jsou páčky spojky a brzdy od M-Style

Průměrná spotřeba - 5.79444 l/100km

Recenze

Recenzi napíšu až Venoma trošku pojezdím. Zatím nemohu vůbec nic napsat snad jen že s origo výfukem nemá až tak marný zvuk

Takže první jízda za námi a ja byl velice mile překvapen jak se FZ8 vlastně chová. Ujel jsem cca 100km a na takové vzdálenosti už se dá ledacos vyhodnotit.
Přestupoval jsem ze silnější a starší FZS 1000 a měl jsem jasně dané co chci a to bylo menší výkon a menší váha. Ve výběru byla tedy FZ1 a FZ8 a jelikož litry jsou předražené vůči jejich stáří a najezdu, zvolil jsem raději slabší variantu z mého výběru.
Při vyjižďce jsem trošku bojoval právě s tím menším výkonem. Byl jsem zvyklý na jakykoliv kvalt prostě zatáhnout a mašina si to pobrala, ale tady je to jiné. Taky zrychluje, ale nějaký ten zátah se začne projevovat až od 6500ot. Do té chvile je mašina taková, sakra jak to napsat, ? no je taková prostě mrtvá. Jako na klidnou jízdu naprostej ideál. Necukne, neshodi a neděsí svého pasažéra, ale na předjetí je lepší kopnout kvalt nebo dva dolů.
Co se týče ovladatelnosti tak bych to přirovnal k nějaké menší 6ce. Kam mrknu tam ochotně zatočí a je to možná i ta nižší hmotnost, která tomu všemu napomáhá. Pocit to je parádní, když ta motorka tak krásně reaguje na změnu směru. Řekl bych, že motorka je naprosto ideální pro začínajícího jezdce nebo někoho kdo se po letech vratil do jedné stopy.
Převodovka je velmi přesná a slušně odstupňovaná. Jen bych ty jeji kvalty trošku zkrátil. Ono vytlačit na trojku 185 a na 4ku přes 200/h mi u nahače přijde zbytečně moc. Stejně od 130 začne foukat a držet třeba 160 je po delší dobu již nepohodlné.
Motorka jako celek je velmi povedená a ja věřím, že jsem neudělal chybu s výběrem slabší motorky. Nejsem žádný střelec co lita po kolenech. Naopak mam rád pohodovou jízdu za hezkého počasí a občas trošku zazlobim a FZ8 tohle splňuje na vybornou.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kurt15
Kurt15 napsal 18.02.24 v 20:03

Díky zatim panuje nadšení a jen čas ukáže jak se popasuje motorka a mojema celodenníma vyjížďkama

context
context napsal 18.02.24 v 19:54 10b.

Pěkná mašina chybu jsi určitě neudělal, přeji hodně najetých km bez nehod a dlouhou sezonu

JardaBar
JardaBar napsal 13.01.24 v 18:05 10b.

ten se mi líbí taky

Více komentářů



TOPlist