renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki SV 650 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník WOLFBIKER
Vloženo 1.5.2011
Aktualizováno 12.6.2011
Zobrazeno 3 599x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Motorku jsem koupil v květnu 2009 ... bylo to na poslední chvíli, ale radost byla velká.

Více fotografii

Recenze

Dopředu se omlouvám za svou češtinu, ale nejsem odtud =)

Motorku jsem chtěl celí život jen mi to naši nechtěli dovolit zač jsem jim i vděčný, protože jsem si na ni vydělal sám ... i když se otec nabízel, že mi raději koupí auto tak jsem odmítl ... a udělal si po svém =).

Moto SV je prostě super .. netvrdím, že je to nejlepší motorka na světě ... ale je určitě
nejlepší pro začátečníka, který nechce začínat na nižším objemu a nechce si rozbít hubu ...
Když jsem se chystal na koupi první moto nikdy bych si nebyl pomyslel, že to bude SV ... měl jsem
vyhlídnuté úplně jiné motorky ... spíš jsem pokukoval po supersportech, ale jsem rád, že jsem si vybral SV-čko
... oproti klasickým čtyřválcem má úplně jiný průběh výkonu a hlavně po celé délce plynu máte motorku pod kontrolou.
A čo se týče zvuku ... ten je prostě perfektní .. není to sice litr, ale s dobrým laďákem to má pěkný nasraný zvuk =).
Recenzi a fotky ješte určite doplním když bude čas

... kladem této motorky je hlavně to, že je zcela lehká.Nevím co víc bych k této moto napsal neboť vše zde již napsali uživatelé SV přede mnou tak snad jen to, že naživo vypadá ještě lépe než na fotkách.Trubkový rám má fakt něco do sebe prostě pravý streetbike.Look motorky je v sérii sice pěkny, ale v černé barvě to fakt potřebuje jinou masku ... tak tam byla namontována jiná ... bohužel svítilo to velmi slabě - v street masce jsou žárovky neidentifikovatelného typu které svítí opravdu slabo.V noci jsem nějak moc nejezdil takže mi to bylo jedno.Bylo to dořešené jednou led diodou - takzvané "denní svícení" = D = D = D ...
Zadní blatník byl uříznut aby to nekazilo konečný vzhled motorky, směrovky byly vyměněny za menší, koncovky řidítek s "pyramidama", širší řídítka cross - jinak fakt dobrá věcička .. člověk si sedí jak na cruiserech tak je to pohodlnější.Všetko bylo vyčištěné a vyleštěné ... na startér jsem přilepil carbonovú folii, držák zadní brzdy byl stříknutím do černé barvy, zadní konstrukce také lakovaná včetně přední masky a pár jiných vecí.Prerobený budík - pro masku musel otáčkoměr pryč = (... to pak samozřejmě přineslo problém s nastavením volnoběhu, ale i to se nakonec dořešilo.Byli vyměněné všechny šrouby, které byly viditelné plus pár s podsedlovky.Nové podsvícení tachometru plus pár úprav v elektrice, protože předešlí majitel tam zanechal hroznou spoušť = (.
Nejvíce práce však dalo vyleštit ručně výfukové svody ... s tím jsem se sral asi měsíc a když to už bylo hotové, tak se na internetu objevila pasta BLUEjob ... ach jo = D. .. pozdě milí drozdě.
Výfuk nebyl značkový ... dělal to jeden týpek, ale vypadal dobře a zvuk měl fakt parádní.Nejhorší na úpravách motorky byla dostupnost například k motorové části - rám sice vypadá perfektně, ale právě proto je oprava motoru fakt peklo a člověk musí mít dlouhé prsty . Polepy byly dělány na objednávku dle vlastního stylu ... každý má svůj, tak si do toho nenechám kecat .

Motor táhne tak jak má a všechno klape jak hodinky má pěkný plynulý chod a hlavně je to klasika na karburátor takže, nastavení vzduch / benzin je záležitost pár hodin pokud počítám i demontáž a skládání.Vzduchový filtr a olejový filtr mnoho nestojí takže celkem pohoda, vlastně celkově údržba tohoto moto není nějak drahá jen třeba hledat na internetu.Na motor byla dokoupené ještě zapalování od ignitechu protože staré nějak blblo.Bohužel po dvou měsících odešlo i to zapalování od ignitechu, ale naštěstí je to seriozní firma a hned ho vyměnili takže chválím. Motoricky je to fajnovka akorát bych ocenit delší jednotku a dvojku, ale vzhledem k typu motoru to je asi blbost.

Co se týče jízdních vlastností tak nemůžu napsat něco extra protože jsem nejezdil koleno do zatáček, ale moto je fakt lehká takže do zatáček jde fakt sama a člověk má pocit, že má pod sebou crossku.Nejlepší je SV do města přímo ideální motorka na městský provoz ... lepší je už jen skútr = D nebo supermotard.

Klady---

design

Rám

Poměr cena/výkon

motor

Náklady na provoz

Ovladatelnost

Zvuk

Spotřeba

hmotnost

Zápory---

přední vidlice

Jízda se spolujezdcem

brzdy

Model: SV 650
Rok: 1999
Kategórie: Naháč
Motor:
Typ motoru: vidlicový dvouválec (4T)
Objem: 645 ccm
Max. výkon: 70 k (52 kW) / 9000 ot.
Max. točivý moment: 62 Nm / 7500 ot.
Vŕtání x Zdvih: 81.0 x 62.6 mm
Palivový system: karburátor
Pohon / Podvozek:
Převodovka: manuál 6-stupňů
Sekundárny pohon: řetěz
Zdvih vpředu: 130 mm
Zdvih vzadu: 125 mm
Brzdy vpředu: dvou kotučová
Průměr bŕzd vpředu: 290 mm
Pneu vpředu: 120/60-ZR17
Brzdy vzadu: jednokotučová
Průměr bŕzd vzadu: 240 mm
Pneu vzadu: 160/60-ZR17
Hmotnost / Rozměry:
Suchá hmotnost: 165 kg
Výška sedla: 805 mm
Objem nádrže: 16 l

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Riddick
Riddick napsal 12.06.11 v 11:17

Hezky se staráš, plnej počet .

Drrtek
Drrtek napsal 11.05.11 v 19:28

Krásný Sv taky o něm uvažuji

Více komentářů



TOPlist