Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Dvoje startky a flaška slivovice. |
Silné stránky
Motor, podvozek, posez, prodloužení péra o několik cm!
Slabé stránky
I přes prodloužení péra mám furt podprůměr.
Moje úpravy |
Zkrácení chodu plynové rukojeti - "rychlopal". |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spotřeba paliva l/100km | 8.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Spolehlivost |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Dvojitý kolébkový z hliníkové slitiny, pevný a tuhý jak farářovo péro v chlapecké šatně. |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Obecné
Moje závady | Prasklá pružina na spojce + vytočený šroub = díra v přítlačáku (více info v popisu - "7500 km", poslední odstavec). Výměna "back torque limiteru" (něco jako antihop, více info v popisu - "2013"). |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Olej: Motul 5100 10W40 Olejový filtr: KN-138 Vzduchový filtr: HFA3907 Svíčky: Denso U27ESR-N Řetězovka: - řetěz: ČZ 530 SDZZ (X-ring, 112 článků), - pastorek: JTF 513.17, - rozeta: JTR 499.40. |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité pneumatiky | Michelin Power One Bridgestone BT-003 Dunlop Sportmax GP Racer D211 Bridgestone R10 |
Použité destičky | Lucas MCB 659 SV |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Jen ty nejlepší, servis si řeším sám. ;-) |